Advertisement
Obrazek użytkownika otakesan

profil użytkownika

Obrazek użytkownika otakesan
otakesan
punkty Lotera: 22
(jak zdobywać? co dają? - info)

moje lotniska: 

kalendarz lotów

liczba lotów: 0

mój następny lot: 

(nie ma zaplanowanych lotów)

moje oceny linii: 

9
Punktualnie, wyjątkowo sprawny i uprzejmy serwis pokładowy. W lotach między wyspami Q400 bez rezerwacji miejsc (jak dawniej w Ryanair, siadasz gdzie chcesz), w lotach na kontynent A320, wygodny, dobry serwis pokładowy. Częste promocje...
13.05.2016 - 09:05
0
"a jak te samoloty? Ja mam zaufanie do europejskich, wiec troche sie obawiam tych 777-300ER azjatow" Niepotrzebnie. Wszystkie samoloty są nowe, o ile pamiętam zaczęli je otrzymywać w 2006 roku, ten model Boeinga jest bardzo...
31.01.2014 - 12:01
5
Zamieszczę i swoją opinię zdopingowany komentarzami poprzedników. Moje doświadczenia z ostatnich dwóch lat obejmują głównie loty w rejonie Javy i Sulawesi. Największy minus: niepunktualność i dość częste odwołania lotów. To znacząco obniża...
30.01.2014 - 12:01

moje oceny lotnisk: 

8
Małe, ale przyjemne lotnisko, bardzo blisko centrum miasta, można dojść na piechotę. Sprawna i szybka kontrola bezpieczeństwa, oraz boarding. Czysto, spora siatka połączeń.
4
Samo lotnisko ok, czyste, niewielkie, nieźle skomunikowane z miastem. Dla śpiących fajne miejsca na pietrze, w okolicy sklepów. Sklepów niezbyt dużo. Potężny minus za obsługę, fatalna kontrola bezpieczeństwa, BARDZO aroganccy...
8
Niezbyt duże, ale przyjemne lotnisko. Dojazd ok, ale jeśli ktoś chce wyjść jest zmuszony krótki odcinek pokonać autostradą mimo zakazu ruchu pieszego. Sympatyczna obsługa. Kontrola bezpieczeństwa dość wnikliwa. Bardzo ładny...

moje komentarze: 

Odpowiedź do: Jaką wybrać lornetkę?
25.05.2016 - 09:05

Z własnej praktyki powiem Ci, że rozrzut bedzie duży, musisz określić na czym najbardziej Ci zalezy i pod to dobierać. Podaj... więcej

14.05.2015 - 08:05
Właśnie, jako nurkujący ucieszyłbym się z takiego połączenia. Ale póki co to raczej kwestia odległej przyszłości. Tak... więcej
30.01.2014 - 12:01
Bardzo dobra cena jak na ten kierunek. Nie tak dawno, pod koniec grudnia jeszcze trafiały się loty Turkish z PRG do CGK za ok... więcej

założone tematy na forum: 

Tutaj będą pokazane wszystkie rozpoczęte przez Ciebie wątki na forum. Kto pyta nie błądzi ;)

moje ekipy: 

Nie chcesz lecieć samemu? Znajdź ekipę na podróż! Stwórz profil wyjazdu ze sprecyzowanymi przez Ciebie kryteriami. Zasugeruj kierunek podróży, budżet, liczbę i wiek uczestników, preferowane aktywności, noclegi. Spróbuj, a może poznasz kompanów na lata :)
dodaj pierwszą ekipę
wszystkie lotykrajelinie lotniczelotniskaodległość
00000 km