7
Lot na trasie VNO-WAW samolotem A320. Opieka personelu pokładowego na bardzo wysokim poziomie, siedzenia i toaleta czyste. Wszystkie miejsca w samolocie zajęte i podróż w takich warunkach jest koszmarna. Wylot punktualny.
04.06.18
8
Lot na trasie TSE-UKK samolotem E190. Wylot punktualny z Astany. Bagaż rejestrowany w standardzie. Na lotnisku i w samolocie personel bardzo miły i sympatyczny. Poczęstunek w formie ciepławej kanapki oraz napojów. W samolocie ogólnie mało przestrzeni przy przechodzeniu ale siedzenia wygodne i wystarczająco miejsca na długie nogi.
04.06.18
5
Do Burgas było ok pomimo turbulencji jakoś się miło leciało. Lot powrotny to już nie było to samo i samolot chyba jeszcze starszy bo wszystko w nim tak trzeszczało że szok ogólnie podejście do lądowania to nie porozumienie . Raczej bym już nie chciał lecieć z nimi na wakacje. Samolot md-82
tom ton (anonim)
28.05.18
8
Przez przypadek ponownie trafiłem na pokład Air Balticu i coraz bardziej podoba mi się ta linia (nowe samoloty CS300, nowe, ciekawe trasy - Almaty, Abu Dhabi). Oba loty o czasie (tak jak 91% innych), sporo miejsca na nogi w Q400, miła obsługa. Oczywiście za wszystko trzeba płacić, ale w cenie mamy dwie sztuki bagażu (uwaga: kiedy lecimy Q400 wymiary bagażu podręcznego są bardzo dokładnie mierzone w przypadku dużego obłożenia, bo luki w tym samolocie są dostosowane tylko do wymaganych wymiarów). W ogóle ciekawe, że na locie do Połągi (który trwa 25min) startowaliśmy w kierunku, aby nie nadkładać drogi, mimo, że wszystkie inne samoloty startowały w innym kierunku. Cóż, Ryga nie jest wielkim lotniskiem, więc można sobie na to pozwolić.
28.05.18
5
Miały być dwa loty, ale w dniu wylotu odwołano lot na Połągi. Na ogromny minus - brak informacji od przewoźnika! - informację o odwołaniu dostałem od pośrednika. Przebookowanie na lot z przesiadką w Rydze i na lotnisku niespodzianka, bo mamy overbooking, a ja lecę na standby, czyli nie dość, że będę w porcie docelowym ponad 10h po czasie to jeszcze być może nie polecę i dowiaduję się o tym w gate'ie. Na moje (i 3 innych pasażerów) szczęście na lot nie stawiły się 3 osoby. Lot z Połągi do Warszawy o czasie na pokładzie Q400. Duży plus za fajną i profesjonalną obsługę. Sporo miejsca na nogi, wafelek i woda/kawa/herbata w cenie, plus za ciekawy magazyn. Ale niesmak pozostał.
28.05.18
1
zdecydowanie nie polecam. lot opozniony o blisko 9 godzin, zero informacji, przedstawiciel nie raczyl sie pojawic. jedyny plus (albo moze i minus sadzac po smaku) to po 1/2 litra wody, kanapka i cieple niejadalne danie. Potem wpuszczanie do samolotu odkladane 3 razy, a na sam koniec 1,5 godziny w samolocie. planowany lot na 11.00 --> wylecielismy ok. 19.30. niestety ucierpi tez troche biuro podrozy , ktore wspolpracuje ze SP, bo ja osbiscie juz wiecej nie skorzystam z uslug ani jednego ani drugiego.
zawiedziona (anonim)
27.05.18
10
Loty z Dżakarty do Kuala Lumpur i z KL do Langkawi, Najlepsza tania linia jaką do tej pory leciałem. Niskie ceny wysoki standard, Napoje i przekąski w cenie biletu. Wygodne samoloty (jak na tanią linie). Dużo miejsca na nogi. Według mnie bezkonkurencyjny przewoźnik z kategorii tanich linii na terenie Azji.
Ufol (anonim)
25.05.18
6
Kilka lotów, Indonezja, Malezja, Singapur. Jak na tanią linie lotniczą to OK. Chociaż nie ma się do czego doczepić to nie daje full gwiazdek bo są w Azji tanie linie oferujące lepszy standard w tej samej cenie.
Ufol (anonim)
25.05.18
5
Lot na trasie Warszawa - Pekin - Warszawa: A332 bardzo wysłużony, tragiczny system rozrywki (bez użyteczny), słaby katering. Lot na trasie Pekin-Dzakarta oraz Singapur-Pekin: Znośny samolot, trochę nowszy system rozrywki niż na trasie Waw-Pek. Całkiem dobry katering (do wyboru, Kurczak albo ryba). Z alkoholi dostępne tylko chińskie piwo. Ogólnie linia raczej słaba, przesiadki na lotnisku w przypadku moich lotów bardzo długie.
Ufol (anonim)
24.05.18
4
POZ-BJV-POZ loty punktualne, obsługa miła, ale miejsca na nogi mniej niż w low costach
21.05.18
9
Na prawdę solidna firma. Sporo się w niej zmieniło i we flocie występują już tylko znane z floty Ryanaira 737-800. Brak opóźnień, personel bardzo miły, choć moim zdaniem za mało stanowczy w stosunku do uciążliwych pasażerów. W tamtą stronę nowy zakup Entera z Chin, z nowymi fotelami, które jako wersja slim były chyba najwygodniejsze na jakich dotąd leciałem. Z powrotem już starsze, ale równie dużo miejsca na nogi. Serwis nie był zbyt uciążliwy i co najważniejsze był rozsądnie wyceniony (zwłaszcza oferta duty free).
13.05.18
8
Przygoda z tą linią lotniczą zaczęła się w Warszawie od spóźnionego wylotu. Pozostałe przeloty odbyły się już bez opóźnień :) Na pokładzie miła obsługa. Jedynie zagubiony bagaż na powrocie popsuł nastrój.
12.05.18
3
Przeloty na pokładach Airbusa A320, ciasno ale tanio. Drogo za dodatkowy bagaż.
12.05.18
7
Przelot na trasie Szanghaj Pudong -> Moskwa Szeremietiewo Airbusem A330 B-8971 rozpoczęła się z blisko godzinnym opóźnieniem wylotu z powodów technicznych. Miła obsługa na pokładzie.
12.05.18
1
Nagminnie niszczą bagaże, nie dotrzymują warunków ugody i mają pasażerów głęboko w ........ Mimo ewidentnego uszkodzenia bagażu (!!!) firma Small Planet Airlines odmawia przyjęcia reklamacji - proponuje ugodę i wypłatę odszkodowania w zamian za podpisanie oświadczenia „Niniejszym zgadzam się bezwarunkowo na wypłatę odszkodowania . . . i oświadczam, że nie mam żadnych dodatkowych roszczeń o materialną i niematerialną krzywdę w stosunku do Small Planet Airlines Sp. z o.o. w związku z powyższym . . .” Po podpisaniu (!!!) przez pasażera wspomnianej ugody Small Planet Airlines informuje, że oświadczenie zostało przekazane do opłacenia, ale „może to potrwać do 13 tygodni od otrzymania przez nas oświadczenia (czas oczekiwania zależny jest od liczby zgłoszeń)”. Po upłynięciu 13 tygodni i wielokrotnych monitach firma przesyła informację, że „w zimowym sezonie (od października do maja) Small Planet Airlines ma bardzo ograniczone środki na rekompensaty roszczeń. Zapewniamy, iż ostatecznie rekompensaty zostaną przesłane, lecz w danym momencie nie możemy potwierdzić, kiedy dokładnie płatności zostaną zrealizowane” . . . . w nieokreślonej przyszłości, za rok, dwa, dziesięć lat, może jeszcze w tym stuleciu (???!) . . . zatem - czekaj naiwny pasażerze, bo podpisałeś ugodę i teraz mają cię głęboko w ..........
KLEWAND (anonim)
11.05.18
2
Lot Warszawa - CPH - Bejrut. Masakra. Zgubiony bagaż. Na locie do Bejrutu, trwającym ponad 4 godziny, za darmo była tylko woda i herbata. Żadnej przekąski. Kanapka do kupienia za 8 Euro. Żadnego systemu rozrywki.
Blister1 (anonim)
09.05.18
2
Lot z Newark do Sztokholmu. Słaby system rozrywki, ciasno, pierwszy softdrink w cenie, a potem wszystko płatne oprócz wody i tego co w porywach przypomina kawę, albo herbatę. Czysta skandynawska oszczędność do bólu przy wysokich cenach.
07.05.18
10
super linia leciałem na trasie MEL-SYD, polecam
gość (anonim)
24.04.18
1
Jeśli chodzi o sam lot i obsługę to nie mam złych doświadczeń. Jedynie czego mogę się przyczepić to sposobu rozwiązywania przez nich reklamacji. Niestety uszkodzono mi bagaż 23 tygodnie temu, przyjęto reklamacje ale pieniędzy nie zwrócono mimo zapewnień, że nastąpi to do 10 tygodni. Na maile praktycznie nie odpisują, a jeśli im się uda to tłumaczą się, że nie mają pieniędzy i "kiedyś" wypłacą rekompensatę za bagaż. Nikt nie wie kiedy to "kiedyś" nastąpi. Porażka.
PJ (anonim)
20.04.18
8
Lot na trasie krajowej w obie strony z Warszawy do Katowic, samolotem Bombardier Q400. Wyloty punktualne. W samolocie ogólnie mało przestrzeni przy przechodzeniu ale siedzenia wygodne i sporo miejsca na nogi. Na lotnisku w Warszawie przy odprawie było trochę spychologii ale mimo szczegółów linię oceniam bardzo wysoko.
16.04.18
6
Rejs WAW-BTS samolotem A320. Generalnie jestem zadowolony ale za niewygodne siedzenia w samolocie oceniam linię na 6. Ta linia ma niewygodne siedzenia, lot dla osób wysokich to koszmar.
11.04.18
6
Rejs WAW-OTP samolotem A320. Generalnie jestem zadowolony ale za dyskomfort w trakcie lotu oceniam linię na 6.
11.04.18
6
Rejs IEV-LUZ, samolotem A320. Przed bramką bezpieczeństwa na bagaż kabinowy załoga przykleja naklejki. Jakość całościowej obsługi na wysokim poziomie oraz standardowo niewygodne siedzenia.
11.04.18
6
Rejs AES-WAW, samolotem A320. Leciałem z rowerem i było sporo zakłopotania przy nadawaniu bagażu oraz oczywiście kolejki do odprawy. Wspomnę również o mega niewygodnych fotelach oraz za małej przestrzeni na nogi. Załoga pokładowa mogłaby bardziej wchodzić w interakcję z pasażerami.
11.04.18
6
Rejs OTP-WAW samolotem A320. Generalnie jestem zadowolony ale za ubogie wyposażenie samolotu oraz bardzo niewygodne siedzenia oceniam linię na 6.
11.04.18
5
Lot na trasie LTN-WAW samolotem A320. Opieka personelu pokładowego na bardzo wysokim poziomie, siedzenia i toaleta czyste. W samolocie sporo przestrzeni do przemieszczania się ale miejsca siedzące to katastrofa. Dla wysokich osób jak ja miejsca na nogi jest za mało, siedzenia za bardzo pionowe, a zagłówki za nisko. Wszystkie miejsca w samolocie zajęte i podróż w takich warunkach jest koszmarna, dodatkowo wylot opóźniony o prawie dwie godziny.
03.04.18
6
Lot na trasie WAW-LTN samolotem A321. Jakość obsługi na wysokim poziomie, a nawet godna do naśladowania. Wylot punktualny. W samolocie sporo przestrzeni do przemieszczania się ale miejsca siedzące to katastrofa. Dla wysokich osób miejsca na nogi jest za mało, siedzenia za bardzo pionowe, a zagłówki za nisko. Podróż w takich warunkach jest koszmarna. Siedzenia i toaleta czyste.
03.04.18
8
samolot nizbyt czysty, ale poza tym ok + posiłki na pokładzie miłym zaskoczeniem
xxx (anonim)
01.04.18
5
Niby cena spoko, ale podczas międzykontynentalnego lotu nie ma posiłków (a te kupowane na pokładzie mają wysoką cenę), bez płatnej rezerwacji miejsc dostaje się fotele na dwóch końcach samolotu, a bagaż rejestrowany kosztuje ok 500 zł.Warto wziąć to pod uwagę wybierając tą linię. Wiem, że są ludzie, którzy latają do Azji w klapkach i jedną koszulką na przebranie, ale ja do nich nie należę.
maro66 (anonim)
26.03.18
8
Wieczorny lot powrotny z Bergamo do Modlina. Lądowanie przed czasem, podróż miła i przyjemna, stare fotele, więc moim zdaniem dość wygodne. Fajna obsługa, z której część się szkoliła, więc siedząc z przodu można było samemu się nieco poedukować. :)
26.03.18

Strony