Oferta tygodnia 29 lipca - 4 sierpnia (ogłaszamy zwycięzcę)
: 9.08.19 15:02
: 8

Wybraliśmy ofertę tygodnia. W tym tygodniu wybór jest prosty, ponieważ dodaliście 1 HIT:

 

  • Paryż - Reunion (French Bee) 1362 PLN (dodał Filipo)

 

Gratulujemy autorowi hitowej "wrzutki" - Filipowi! W sprawie przesłania nagrody (100 PLN za ofertę tygodnia) skontaktujemy się drogą e-mailową jeszcze dzisiaj. Szczegóły konkursu na ofertę tygodnia, miesiąca i roku dostępne tutaj.

10.08.19 00:19
3 sierpnia otrzymałem od Redakcji maila, że moja oferta Wrocław-Bangkok (KLM) za 1257zł otrzymała status: "deal marzeń". 4 sierpnia otrzymałem od Redakcji maila, że moja oferta Londyn Heathrow-Moroni (Air France) za 1746zł otrzymała status: "deal marzeń". Rozumiem, że może nie są to tak atrakcyjne oferty jak Paryż-Reunion, ale pod ściemniać (to jakiś rozwijający się chory trend), że "dodaliśmy tylko 1 HIT"? Oj, nie ładnie, nie ładnie . Cyżbyście już zakopaliście się w ofertach?
12.08.19 07:51
Wpisuję tutaj, ponieważ nie wiem, dlaczego, ale od jakiegoś czasu odrzucane są moje maile wysyłane na adres: loter.pl/contact? Jaka jest tego przyczyna? Macie ich dosyć?
12.08.19 11:07
Alborz, ten status został przyznany omyłkowo i szybko został skorygowany.
12.08.19 22:06
Ostatnio coraz. częściej rosnąca liczba omyłek (i nie tylko) staje się znakiem firmowym naszego (ups!) waszego portalu.
13.08.19 06:41
Portal ma charakter podróżniczy, a odwiedzanie go nie jest przymusowe. W życiu jest tak, że jak coś człowiekowi nie odpowiada to się odwraca i idzie w drugą stronę. Każdy stara się jak najlepiej oceniać wrzutki, ale ciągle jesteśmy tylko ludźmi, a biorąc pod uwagę, że ceny nieustannie się zmieniają to te korekty są naturalne. Co do Twojej wrzutki na Komory to jest złoty deal, a status sam możesz sprawdzić. Hit w zeszłym tygodniu był tylko jeden. Miłego dnia :-)
14.08.19 08:18
Co do Komorów z Londynu otrzymany przeze mnie mail brzmi jednoznacznie: to "deal marzeń", podobnie jak "wrzutka" Wrocław-Bangkok. Swoją drogą taką rangę powinny dostawać tylko "dwu-zielonogwiazdkowce". Jeśli ranga jest inna tak powinna być też i w mailu, bez potrzeby sprawdzania jej na portalu. "Każdy stara się jak najlepiej oceniać wrzutki, ale ciągle jesteśmy tylko ludźmi". Chyba jest Was za dużo, bo za czasów "starej" kadry (Michał, Marek, Konrad i Karol) oceny były zdecydowanie bardziej obiektywne). Michale, wstrząśnij "młodą" kadrą, niech dorównuje "starej"., niech "się stara" "... ceny nieustannie się zmieniają ...". To prawda, "wszystko płynie", zauważył to już od baaaaardzo dawno Heraklit z Efezu. Jednak ranga oferty zależy chyba od ceny w momencie jej przyznawania? I na koniec: "W życiu jest tak, że jak coś człowiekowi nie odpowiada to się odwraca i idzie w drugą stronę" Odwrót jeszcze nie teraz, nie tak szybko, łatwo i przyjemnie. Będziesz musiał jeszcze trochę cierpieć moje "wrzutki" jak i niekiedy pretensje. Jeszcze z zakładki: loter-oferta-tygodnia-miesiaca-roku (b. rzadko odwiedzanej): "Wprowadziliśmy "rekomendację Lotera" by ułatwić Wam decyzje o zakupie. Wprowadzamy trzy stopnie rekomendacji: dobre, super, hit." "Do tego unikalny system zgłaszania statusu oferty." I fragment jednego głosu (rolka13) w "dyskusji" na temat jednej z ofert: "... granice przyznawania statusów są dość płynne - o ile tutaj jako granicę wyznaczylismy sobie 2600 to oferte Deshriego jako nowość " trochę" podciągneliśmy do złotego (raptem kilkanascie złoty), a teraz traktujemy to już jako odświezenie i dlatego wracamy do srebra." Tak więc rzeczywiście system zgłaszania statusu oferty jest zaiste nowatorsko i kreatywnie u n i k a l n y. I na koniec: "W życiu jest tak, że jak coś człowiekowi nie odpowiada to się odwraca i idzie w drugą stronę" Odwrót jeszcze nie teraz, nie tak szybko, łatwo i przyjemnie. Będziesz musiał jeszcze trochę cierpieć moje "wrzutki" jak i niekiedy pretensje. Uff, rozpisałem się, a to wszystko raczej nie na tą zakładkę ...
14.08.19 13:39
Aplikacja jest tak skonstruowana, że e-mail wysyłany jest tylko raz, podczas dodawania oferty. Jeśli później edytujemy wrzutkę to niestety, ale powiadomienie na maila nie jest wysyłane. Na samym końcu liczy się to co jest na stronie, a nie u Ciebie w skrzynce. Do Twoich frustracji chyba każdy jest przyzwyczajony. Dla mnie to żaden problem :-)
14.08.19 18:28
Wyjaśnienie wyczerpujące, jak należy i chyba zamykające temat. Super. P..S. Cieszę się, że chociaż Tobie nie sprawiam problemu. Pozdrawiam.

komentarze

Obrazek użytkownika alborz
3 sierpnia otrzymałem od Redakcji maila, że moja oferta Wrocław-Bangkok (KLM) za 1257zł otrzymała status: "deal marzeń". 4 sierpnia otrzymałem od Redakcji maila, że moja oferta Londyn Heathrow-Moroni (Air France) za 1746zł otrzymała status: "deal marzeń". Rozumiem, że może nie są to tak atrakcyjne oferty jak Paryż-Reunion, ale pod ściemniać (to jakiś rozwijający się chory trend), że "dodaliśmy tylko 1 HIT"? Oj, nie ładnie, nie ładnie . Cyżbyście już zakopaliście się w ofertach?
Obrazek użytkownika alborz
Wpisuję tutaj, ponieważ nie wiem, dlaczego, ale od jakiegoś czasu odrzucane są moje maile wysyłane na adres: loter.pl/contact? Jaka jest tego przyczyna? Macie ich dosyć?
Obrazek użytkownika admin
Alborz, ten status został przyznany omyłkowo i szybko został skorygowany.
Obrazek użytkownika alborz
Ostatnio coraz. częściej rosnąca liczba omyłek (i nie tylko) staje się znakiem firmowym naszego (ups!) waszego portalu.
Obrazek użytkownika Deshri
Portal ma charakter podróżniczy, a odwiedzanie go nie jest przymusowe. W życiu jest tak, że jak coś człowiekowi nie odpowiada to się odwraca i idzie w drugą stronę. Każdy stara się jak najlepiej oceniać wrzutki, ale ciągle jesteśmy tylko ludźmi, a biorąc pod uwagę, że ceny nieustannie się zmieniają to te korekty są naturalne. Co do Twojej wrzutki na Komory to jest złoty deal, a status sam możesz sprawdzić. Hit w zeszłym tygodniu był tylko jeden. Miłego dnia :-)
Obrazek użytkownika alborz
Co do Komorów z Londynu otrzymany przeze mnie mail brzmi jednoznacznie: to "deal marzeń", podobnie jak "wrzutka" Wrocław-Bangkok. Swoją drogą taką rangę powinny dostawać tylko "dwu-zielonogwiazdkowce". Jeśli ranga jest inna tak powinna być też i w mailu, bez potrzeby sprawdzania jej na portalu. "Każdy stara się jak najlepiej oceniać wrzutki, ale ciągle jesteśmy tylko ludźmi". Chyba jest Was za dużo, bo za czasów "starej" kadry (Michał, Marek, Konrad i Karol) oceny były zdecydowanie bardziej obiektywne). Michale, wstrząśnij "młodą" kadrą, niech dorównuje "starej"., niech "się stara" "... ceny nieustannie się zmieniają ...". To prawda, "wszystko płynie", zauważył to już od baaaaardzo dawno Heraklit z Efezu. Jednak ranga oferty zależy chyba od ceny w momencie jej przyznawania? I na koniec: "W życiu jest tak, że jak coś człowiekowi nie odpowiada to się odwraca i idzie w drugą stronę" Odwrót jeszcze nie teraz, nie tak szybko, łatwo i przyjemnie. Będziesz musiał jeszcze trochę cierpieć moje "wrzutki" jak i niekiedy pretensje. Jeszcze z zakładki: loter-oferta-tygodnia-miesiaca-roku (b. rzadko odwiedzanej): "Wprowadziliśmy "rekomendację Lotera" by ułatwić Wam decyzje o zakupie. Wprowadzamy trzy stopnie rekomendacji: dobre, super, hit." "Do tego unikalny system zgłaszania statusu oferty." I fragment jednego głosu (rolka13) w "dyskusji" na temat jednej z ofert: "... granice przyznawania statusów są dość płynne - o ile tutaj jako granicę wyznaczylismy sobie 2600 to oferte Deshriego jako nowość " trochę" podciągneliśmy do złotego (raptem kilkanascie złoty), a teraz traktujemy to już jako odświezenie i dlatego wracamy do srebra." Tak więc rzeczywiście system zgłaszania statusu oferty jest zaiste nowatorsko i kreatywnie u n i k a l n y. I na koniec: "W życiu jest tak, że jak coś człowiekowi nie odpowiada to się odwraca i idzie w drugą stronę" Odwrót jeszcze nie teraz, nie tak szybko, łatwo i przyjemnie. Będziesz musiał jeszcze trochę cierpieć moje "wrzutki" jak i niekiedy pretensje. Uff, rozpisałem się, a to wszystko raczej nie na tą zakładkę ...
Obrazek użytkownika Deshri
Aplikacja jest tak skonstruowana, że e-mail wysyłany jest tylko raz, podczas dodawania oferty. Jeśli później edytujemy wrzutkę to niestety, ale powiadomienie na maila nie jest wysyłane. Na samym końcu liczy się to co jest na stronie, a nie u Ciebie w skrzynce. Do Twoich frustracji chyba każdy jest przyzwyczajony. Dla mnie to żaden problem :-)
Obrazek użytkownika alborz
Wyjaśnienie wyczerpujące, jak należy i chyba zamykające temat. Super. P..S. Cieszę się, że chociaż Tobie nie sprawiam problemu. Pozdrawiam.

dodaj nowy komentarz

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem, a nie web-robotem i zapobiega wysyłaniu spamu.

Wybraliśmy ofertę tygodnia. W tym tygodniu wybór jest prosty, ponieważ dodaliście 1 HIT:

 

  • Paryż - Reunion (French Bee) 1362 PLN (dodał Filipo)

 

Gratulujemy autorowi hitowej "wrzutki" - Filipowi! W sprawie przesłania nagrody (100 PLN za ofertę tygodnia) skontaktujemy się drogą e-mailową jeszcze dzisiaj. Szczegóły konkursu na ofertę tygodnia, miesiąca i roku dostępne tutaj.

image: 

typ artykulu: 

portal /konkurs / ogłoszenie / rekrutacja / nowa funkcja itp