lista ofert do tego lotniska:

Kraków 
232 PLN
Liverpool
nieaktualne
1 mies 3 d temu
Warszawa Modlin 
147 PLN
Liverpool
nieaktualne
1 mies 2 tyg temu
Zostań mayorem
tego miasta!
Mieszkasz w okolicy i chcesz ją reprezentować? A może nie jesteś stąd, ale ten kierunek jest Ci bliski i chcesz się w nim u nas specjalizować? Zostań naszym człowiekiem w Liverpoolu! Zdobądź koszulkę i inne przywileje!



Comments

Obrazek użytkownika cobitek
Wszystko sprawnie i bezproblemowo, pomocna obsługa.

Moja ocena lotniska:: 

10
Obrazek użytkownika harry84
Duże lotnisko. ponad godzine od centrum miasta. ale dobrze skomunikowane. bodajże autobus 80A. najlepiej wykupic karte Walrus na jeden dzien. chyba 3 funciaki kosztowała. i wtedy mozna jezdzic busem, metrem i promem po calym miescie. maly minus taki ze na lot poranny jedzie sie pierwszym i jedynym busem z centrum ok. 6.00. jesli cos nie wypali to wtedy lipa. mała nerwówka była.

Moja ocena lotniska:: 

8
Obrazek użytkownika przejk
Lotnisko nie przystające miastu... Taki tam większy sobie hangar ;)

Moja ocena lotniska:: 

5
Obrazek użytkownika krzys
wydaje mi się,ze tak..sam przybyłem na nie kiedyś w okolicach pierwszej w nocy, wiec nie sadze by np. godzine później było zamknięte... problem w tym, ze wokół lotniska nic konkretnego nie ma, gdzie warto byłoby się wloczyc po nocy...

Moja ocena lotniska:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Mam pytanko..Przylatuje o 23 a już o 6 mam wylot na Teneryfe..Czy opłaca się wychodzić z lotniska?Mimo wszystko wole wyjść na powietrze rozprostować trochę nogi i np o 2,3 wrócić na lotnisko..Czy jest ono czynne w samym środku nocy?

Moja ocena lotniska:: 

0
Obrazek użytkownika piotrek_laska
Super lotnisko, nie ma problemu ze znalezieniem zajecia :)

Moja ocena lotniska:: 

0
Obrazek użytkownika gość
ja daje tylko jedna gwiazdeczke :/

Moja ocena lotniska:: 

1
Obrazek użytkownika gość
beznadzieja!!!! male, niezorganizowane...totalne rozczarowanie...

Moja ocena lotniska:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Super port taras widokowy BEZPŁATNY

Moja ocena lotniska:: 

8
Obrazek użytkownika gość
byłam juz na wielu lotniskach ale to jest the best!!!!! jedna wielka knajpa!!!!! super sklepy, wszystko tak ulozone ze ma sie wrazenie jak by sie chodzilo po malym miasteczku:))))) super, polecam przesiadanie sie na tym lotnisku:)

Moja ocena lotniska:: 

10

Post new comment

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem, a nie web-robotem i zapobiega wysyłaniu spamu.

Oceny lotniska:
Obrazek użytkownika cobitek
5 mies 3 tyg temu
10
Wszystko sprawnie i bezproblemowo, pomocna obsługa.
Obrazek użytkownika harry84
9 mies 2 tyg temu
8
Duże lotnisko. ponad godzine od centrum miasta. ale dobrze skomunikowane. bodajże autobus 80A. najlepiej wykupic karte Walrus na jeden dzien. chyba 3 funciaki kosztowała. i wtedy mozna jezdzic busem, metrem i promem po calym miescie. maly minus taki ze na lot poranny jedzie sie pierwszym i jedynym busem z centrum ok. 6.00. jesli cos nie wypali to wtedy lipa. mała nerwówka była.
Obrazek użytkownika przejk
1 rok 6 mies temu
5
Lotnisko nie przystające miastu... Taki tam większy sobie hangar ;)
Obrazek użytkownika krzys
4 lata 8 mies temu
0
wydaje mi się,ze tak..sam przybyłem na nie kiedyś w okolicach pierwszej w nocy, wiec nie sadze by np. godzine później było zamknięte... problem w tym, ze wokół lotniska nic konkretnego nie ma, gdzie warto byłoby się wloczyc po nocy...
Obrazek użytkownika gość
gość (anonim)
4 lata 8 mies temu
0
Mam pytanko..Przylatuje o 23 a już o 6 mam wylot na Teneryfe..Czy opłaca się wychodzić z lotniska?Mimo wszystko wole wyjść na powietrze rozprostować trochę nogi i np o 2,3 wrócić na lotnisko..Czy jest ono czynne w samym środku nocy?
Obrazek użytkownika piotrek_laska
5 lat 4 mies temu
0
Super lotnisko, nie ma problemu ze znalezieniem zajecia :)
Obrazek użytkownika gość
gość (anonim)
6 lat 1 mies temu
1
ja daje tylko jedna gwiazdeczke :/
Obrazek użytkownika gość
gość (anonim)
6 lat 1 mies temu
0
beznadzieja!!!! male, niezorganizowane...totalne rozczarowanie...
Liverpool 
293 PLN
Szczecin
nieaktualne
4 lata 4 mies temu
Liverpool 
198 PLN
Barcelona
nieaktualne
4 lata 4 mies temu
Liverpool 
225 PLN
Ibiza
nieaktualne
4 lata 4 mies temu
Liverpool 
212 PLN
Warszawa Modlin
nieaktualne
4 lata 5 mies temu
Liverpool 
198 PLN
Warszawa Modlin
nieaktualne
4 lata 6 mies temu
Liverpool 
287 PLN
Faro
nieaktualne
4 lata 6 mies temu
Liverpool 
291 PLN
Szczecin
nieaktualne
4 lata 6 mies temu
Liverpool 
337 PLN
Wrocław
nieaktualne
4 lata 6 mies temu
7
średnia: 6.1 (głosów: 15)

artykuły o lotnisku: 

01/14/2016 - 08:14

Bardzo dobra cena na weekendowe przeloty z Gdańska do Liverpoolu. 

komentarze: 1
07/22/2015 - 11:20

Tanie przeloty do miasta Beatlesów! Bilety z Gdańska do Liverpoolu kupicie za 93 PLN w obie strony! Krótki -...

komentarze: 0
12/11/2013 - 15:22

Tym razem coś, o czym jeszcze nie pisaliśmy. Krótki wypad z Warszawy na jeden dzień do Liverpoolu. Wylot o 6:05 z...

komentarze: 1
12/07/2013 - 23:16

Takich cen dawno nie było! Doskonała okazja aby trochę oszukać naszą długą szarą polską zimę i polecieć daleko na...

komentarze: 2
08/13/2013 - 19:00

Szukacie opcji na tanią Islandię jeszcze w tym sezonie? Mamy dla Was świetne ceny biletów w kombinacyjnej podróży z...

komentarze: 2

starty loterow: 

122

ladowania loterow: 

121

logo lotniska: 

logo lotniska mini: 

lotnisko kraj: 

Wielka Brytania

kod IATA: 

LPL

region kraju: 

Wielka Brytania: Anglia

lotnisko_miasto: 

Liverpool

lotnisko geolokacja: 

Położenie geograficzne to: 53.333525, -2.850459