Ukraine I.A.

średnia ocena linii:

6.82051
średnia: 6.8 (głosów: 39)

artykuły o linii

11/22/2017 - 19:17

Tanie przeloty z Warszawy do chińskiej stolicy. Za bilety w obie strony zapłacimy 1351 PLN.

11/14/2017 - 19:55

Kolejna opcja tanich przelotów na Sri Lankę. Bezpośrednie przeloty z Kijowa do Colombo za 1279 PLN w obie strony.

09/11/2017 - 20:50

Ukraine International Airlines oferują tanie przeloty z Berlina do Bangkoku za 1479 PLN w obie strony.

08/30/2017 - 20:38

Dwa nowe kierunki w siatce połączeń Ukraine International Airlines: Kair oraz Delhi.

07/28/2017 - 10:02

Jeszcze tylko do jutra kupimy przeloty z Warszawy do Colombo w promocyjnej cenie. Za bilety w obie strony zapłacimy 1570 PLN.

loty Loterów tą linią:

21154
23440
14012

oceń linię i przyznaj gwiazdki

oceny i opinie o linii

Obrazek użytkownika Gosciu
Latam kilka lat tą linią na trasie WAW-TSE z przesiadką w Borispol. Największą zaletą jest cena - około 1400 na tej trasie, a zimą udało mi się kupić nawet za niecałe 700PLN (w obie strony oczywiście). Widać poprawę warunków, od niedawna dają nawet kocyki i poduszeczki i mini zestaw podrózny (skarpetki, szczoteczka, pasta, i takie tam). Na krótkich trasach tylko woda. Dalej normalny posiłek, w ostatnim czasie bardzo się poprawił. Jeśli jest pusty samolot, można bez problemyu zmienić miejsce i np. pospać na trzech wolnych fotelach, albo przejśc na mijesce przy wyjściu awaryjnym (dodatkowo płaten), raz tylko mnie wyprosili. Warto zarejstrować się w ich programie, po uzyskaniu karty dodatkowe 3 kg rejestrowanego (łącznie 25) i 4 podręcznego (łącznie 12 kg). I czasami zdarza się jak jest pełny samolot, że z taką kartą przesadzą do biznes (mnie zdażyło się to 2 razy). I najwiekszy plus, cena za dodatkowy bagaż - 105 PLN w jedną stronę - grosze. Jeśli ktoś szuka tanich linii, da się znieść.

Obrazek użytkownika gość
lecialem warszawa bangkok 14 01 2017 w bankoku pierwsze podejscie nie wyladowal drugie podejscie cos glosno peklo bardzo glosno w samolocie po wyladowaniu pytalem sie stefana co sie stalo powiedzial ze wszystko ok przcierz wyladowal powiedzialem mu ze w moich gaciach nie jest ok pozatem z warszawy do kijowa miejsce na nogi ok natomiast kijow bangkok dla wysokich i grubasow nie do wytrzymania obsluga stefany jedzenie ok cena jak bedzie 1600zl to lece na drugi rok

Obrazek użytkownika podroznikinapatelni
Zdecydowanie najgorsza linia lotnicza jaką lecieliśmy. Nikomu tego nie polecam. Odwołany lot na trasie Tel Aviv - Kijów i tym samym utracony lot relacji Kijów - Warszawa. Kompletna ignorancja przewoźnika. UIA nie ma swojego biura w Tel Avivie tylko vendor partnera, który na pytanie "jak mamy się dostać do Warszawy w obecnej sytuacji?" powiedział " to nie mój problem". Musieliśmy sami przebookować lot. Linia lotnicza niczego nie zapewniła, dopiero po napisaniu na wall'u fb dała nam voucher na burgera na lotnisku i hotel w Kijowie (dalece odbiegający od standardów). Dodatkowo, warunki są gorsze niż w Ryanair, oczywiście o jedzeniu i piciu zapomnijcie. NIE POLECAM!!! d

Obrazek użytkownika Stanislaw
Porażka

Obrazek użytkownika romanTraveler
zgubili mi bagaż w Kijowie - dramatyczna obsługa

Obrazek użytkownika joael
Kolejne 2 loty na trasie KBP-IFO-GDN. Oba obsługiwane nowym 3-letnim Embraerem 190. Wygodne siedzenia, dużo miejsca na nogi, super obsługa. Na pierwszym odcinku z Kijowa do Ivano-Frankivska 100% obłożenie, drugi odcinek do Gdańska - 65 osób (czyli 62%). Smaczne i tanie posiłki na pokładzie, które można zamówić do 48h przed odlotem. Za zestaw obiadowy płaciłem tylko 6 euro. Na pewno to nie mój ostatni rejs tymi liniami.

Obrazek użytkownika Marcin Mandel
Sześć lotów na trasie GDN-IFO-GDN i IFO-KBP-ALA-KBP-IFO. Na odcinku Kijów-Ałmaty gorące posiłki całkiem znośne. Dość ciasno (Boeing 737-800) . Piwo dodatkowo płatne (Lwowskie, puszka za 2 EUR). Na krótszych trasach (Gdańsk-Iwano-Gdańsk) tylko woda. Za to Embraer 190 zdecydowanie wygodniejszy. Pełny samolot do ALA i z powrotem. Do Iwano niemalże komplet, z połowa miejsc pustych. Reasumując: często mają promocje na swoich trasach i pomimo faktu, że maszyny dość wysłużone, a serwis taki sobie, warto z nimi latać.

Obrazek użytkownika wojek034
Leciałem tymi liniami na trasie Warszawa - Kijów - Erywań i z powrotem we wrześniu 2015 roku. Linie ok obsługa również. Bez jakichkolwiek uwag. Polecam. Cena adekwatna do jakości.

Obrazek użytkownika czery
Stosunek ceny do jakości bardzo dobry. Na trasie do Dubaju mogliby postarać się trochę bardziej i dać coś więcej niż wodę, ale z drugiej strony... kanapka za 3 euro to też nie jest jakiś dramat. Lądowanie w Kijowie (na trasie VNO KBP) było chyba najbardziej miękkim jakie widziałem. Nie poczułem kiedy dotknęliśmy pasa. Natomiast dla kontrastu lądowanie w Dubaju to było trzepnięcie samolotem o pas. Ogólne wrażenia pozytywne, loty punktualnie.

Obrazek użytkownika Modulo
Lot WAW-KBP-ZRH i powrót. Jeden z odcinków opóźniony 1 h, drugi 15 minut, reszta punktualnie. Na pokładzie tylko woda za darmo, płatne opcje czasem niedostępne, np. brak piwa lwowskiego. Obsługa uśmiechnięta i uprzejma. Ogólnie nie niedługich trasach może być, szczególnie, że są tani.

Obrazek użytkownika suavero
Miejsca na nogi tyle ze w innych liniach o takiej przestrzeni można tylko pomarzyć. Generalnie wszystko ok. Stewardesy młode, ładne życzliwe i schludnie ubrane, Na niektórych lotach tylko woda w cenie biletu, ale na dłuższych lotach śniadania i gorące posiłki. Nie ma się do czego doczepić.

Obrazek użytkownika duke
Lot na trasie Warszawa-Kijów-Warszawa. Jedna ze słabszych linii lotniczych jakimi leciałem. Jako alternatywę miałem LOT, ale godziny lotu bardziej pasowały mi w UIA. teraz żałuję wyboru. Samoloty wysłużone i brudne. W toaletach jest syfiasto. Wszedłem do toalety bezpośrednio po wizycie stewarda i zastałem obsikaną deskę klozetową. Generalnie personel pokładowy opryskliwy i zajęty przede wszystkim sobą. W żadnej linii nie spotkałem się z takim nastawieniem do pasażera. W cenie biletu mały kubek wody. Lot powrotny opóźniony ponad dwie godziny. Jedyny plus to sporo miejsca na nogi w starym B737.

Obrazek użytkownika Transalp777
2 loty: Larnaka-Kijów-Berlin. Z Larnaki w miarę świeży E190, a do Berlina stary, ale bardzo komfortowy B735. Wszystko sprawnie i o czasie. W cenie tylko kubek wody. Ale cena za te połączenia jak w LC więc nie narzekam. Serwis urodziwy, ale średnio uprzejmy. Specyficzni pasażerowie (połowa ściąga buty zaraz po zajęciu miejsca...). Piloci nadają po ukraińsku, angielsku i rosyjsku.

Obrazek użytkownika gość
Lecieliśmy kilka dni temu na trasie Rzym-Kijów-Bangkok-Kijów-Sztokcholm Generalnie lot ok, na trasie do BKK można było wykorzystać połowę pustego samolotu i przespać się wygodnie na 4 pustych fotelach :) Samoloty trochę leciwe, ale bardzo miła obsługa. W drodze powrotnej opóźniony przylot do Kijowa ponad godzinę, przez co bagaże także opóźnione z tym że już 2 dni. Bagaże dostarczył kurier z Chopina do domu, niestety uszkodzone! Cena za lot chyba była jedną większą zaletą.

Obrazek użytkownika Lepolak
Lot Wilno-Kijów-Al Ain-Dubaj-Kijów-Berlin. Obsługa ok, samoloty w dobrym stanie, wszystko punktualnie. Jednakże z kijowa zamiast do dubaju najpierw miałem lądowanie w Al ain, ale to wina lotniska w DXB bo nie było wolnego pasa a paliwo się kończyło w samolocie. W drodze powrotnej miałem tylko 1h przesiadki na KBP, a jeszcze zdążyłem się ponudzić, wszystko poszło sprawnie i na czas. Ogólnie polecam.

Obrazek użytkownika gość
Lot Waw-KBP-BKK i powrót w styczniu'15. Pomimo masakrycznych recenzji, zdecydowalismy sie na przelot - cena 1450 PLN RT. Nie powiem, żeby były to najlepsze linie świata, ani nawet dobre linie, ale...recenzje wydaja mi sie przesadzone. Fakt, że jedzenie jest średnie, a pierwszy posiłek w drodze powrotnej był niestrawny. Fakt, że nie ma telewizorkow w siedzeniach, tylko ogolne ekrany na ktorych lecą jakieś dziwne bajki i filmy z lat 90tych...ALE...moje wrażenia nie są wcale bardzo złe. Po prostu trzeba sie przygotować, że to nie Emirates :) Ogromnym plusem jest punktualność i krótkie transfery (w obie strony da się zejść do 1:15 h w Kijowie). Trzeba się tylko przygotować na pewne niedogodności, ale gdybym miał znowu opcje zapłacić tak mało za loty do BKK, brałbym w ciemno.

Obrazek użytkownika gość
trasa WAW-BKK. Cena bardzo przyzwoita: 1575 zl. Warunki podróży: DRAMAT. Zero miejsca na nogi - mniej niż w Wizzairze i bardzo wąskie siedzenia. W klasie ekonomicznej konfiguracja siedzeń: 2+4+2. W NORMALNYCH liniach w tym samym samolocie: 2+3+2. Przy locie ok. 10 godzin i trasie międzykontynentalnej to kompromitacja. Nie wyobrażam sobie kogoś bardziej słusznych rozmiarów niż ja, w tuch fotelikach dziecięcych. Za anormalność niech świadczy fakt, że jest to lot przesiadkowy w Kijowie i w samolotach na trasie WAW-KIJÓW i na odwrót jest dużo więcej miejsca, niż na odcinku transkontynentalnym! Kolejne minusy: 1. okropne posiłki. kolacja podana w drodze powrotnej z Bangkoku - makaron + mięso była zimna. Nawet nie chłodna - poprostu zimna prosto z lodówki. Nie dało się tego strawić. Przez bardzo małą przestrzeń między rzędami foteli, konsumowanie tych specjałów wymaga zdolności akrobatycznych. Ponadto po skończeniu tego "posiłku" czekaliśmy 0,5 godziny, aż stewaredesy pozbierają zużyte tacki/śmieci 2. Stewardesy kompletnie nie interesujące się pasażerami. Mało tego, jeden z naszych kolegów został przez jedną z nich oszukany na kilka Euro, jak przyjęła zapłatę, powiedziała, że nie ma wydać i za chwilę przyniesie resztę... i tyle jej było widać 3. Na dobicie wszystkich - podczas lotów puszczają ciągle ten sam dołujący film o nieuleczalnie chorych ludziach. Dobrze, że nie serwują serialu National Geografic "Katastrofa w przestworzach". Po zakończonym locie stewardesy zbierają od pasażerów jednorazowe słuchawki! Po co? Może sprzedają na allegro? Podsumowując: NORMALNOŚĆ na tej trasie kosztuje więcej niż 1500 zl. wiec wybieraj, albo tanio, albo dobrze. Tu jest tylko tanio.

Obrazek użytkownika joael
Łącznie 4 loty do Dubaju. Wszystkie punktualne. Z Wilna do Kijowa oraz z Kijowa do Warszawy B737-300 starsze (ponad 20-letnie) ale czyste. Miła obsługa (komunikaty po ukraińsku, rosyjsku i angielsku). Miejsca na nogi więcej niż w Ryanair. Lądowanie w Kijowie we mgle przy ILS-3 tak miękkie ze nawet nie poczuliśmy kiedy dotknęliśmy ziemi. Zasłużone brawa od pasażerów dla pilotów. Lot do Dubaju nowym B737-800, powrót starszym B737-500 (więcej miejsca na nogi). Tani catering na pokładzie - dodatkowy posiłek już od 2 euro (zupa z bułką). Naprawdę wg mnie nie ma się czego bać i czepiać. Typowe europejskie standardy

Obrazek użytkownika gość
WAW-BKK-WAW bardzo punktualnie, czysto, samoloty przyzwoite (767 w dużo lepszym stanie niż LOT-owskie) cena 1350 zł RT :) więc nie mam powodu do narzekań. Catering (na trasie do i z BKK znośny no i można legalnie pić własne trunki na pokładzie ;) Aha i nie zestrzelili nas nad Ukrainą jak ktoś przewidywał. Ogólnie bardzo przyzwoita średniej klasy linia lotnicza.

Obrazek użytkownika tomako
Leciałem bo tanio było BKK-WAW. Ale samolot stary, jedzenie pod psem, rozrywek brak, personel niemiły. Doleciał ale jakoś nie pozostawił miłego wspomnienia.

Obrazek użytkownika robercio123
Leciałem polecam,dobra linia,punktualność,kapitalny catering jest ok! (leciałem 2012 roku)

Nieźle,Nieźle zwłaszcza punktualność.

Obrazek użytkownika uszatex
Lot na trasie Kijów - Tbilisi Loty punktualne, trochę wysoka cena za bilety ale w 2010 roku jeszcze nie było takiej konkurencji dla tego kierunku, linie przyzwoite, bez rewelacji.