airberlin

średnia ocena linii:

5.87273
średnia: 5.9 (głosów: 165)

artykuły o linii

09/13/2016 - 21:53

Super tanie przeloty do Nowego Jorku z Warszawy za 1196 PLN w obie strony.

komentarze: 1
09/13/2016 - 20:09

Świetna cena przelotów do San Francisco z Polski! Za bilety z Warszawy zapłacimy 1403 PLN w obie strony.

komentarze: 0
08/02/2016 - 18:01

Tanie przeloty do Nowego Jorku z Warszawy za 1602 PLN w obie strony.

komentarze: 0
05/23/2016 - 20:19

Pomysł na podróż w wakacje: archipelag Azorów i jedna z wysp: Terceira. Za przejazdy autokarem z Berlina i loty w dwie strony na wyspę zapłacimy 1039 PLN.

komentarze: 0
04/26/2016 - 09:04

Singapur świetnymi liniami w świetnej cenie.

komentarze: 0

loty Loterów tą linią: 

720

ilu Loterów leciało tą linią: 

210
19854
21031
24438
20617
20466
19895
31661
30469
20668
21219
30051
30023
19756
29499
19959
20531
21157
20868
21123
20811
20771
20475
20575
19904
21192
26724
20810
22038
20208
21063
19554
24708
20341
20080
14012
12138
21802
21148
21321
21317

oceń linię i przyznaj gwiazdki

oceny i opinie o linii

Obrazek użytkownika Jacko73
Lot KRK-BER-STR przed majowym weekendem odwołany! Brak hotelu (wszystko zajęte), udało się przełożyć na poranną Lufę przez Monachium, ale niesmak pozostał, bo musieliśmy wracać na kilka godzin do domu (100km) i o 3.00 znowy kurs na lotnisko. Powrotny bez zakłoceń.

Moja ocena linii:: 

2
Obrazek użytkownika Leszek.Warszawa
Dwa loty: Dusseldorf - Berlin Tegel - Warszawa. Wszystko w porządku, obsługa miła, fotele wygodne. Lot do Warszawy opóźniony około godziny, ale jak dobrze zrozumiałem to czekaliśmy na przesiadających się pasażerów.

Moja ocena linii:: 

8
Obrazek użytkownika krak
Najgorsze linie jakimi lecialam. Obsluga niemila, usmiechnieci na sile. Samolot bardzo maly i ciasny (jak na lot z Chicago do Berlina, ok 8 godz).. Posilki rowniez nie za dobre.

Moja ocena linii:: 

3
Obrazek użytkownika admin
Nie zgadzam się. Według mnie większy wpływ na obecność agentów handlingowych ma lotnisko, a nie linia lotnicza. To lotnisko oferuje jednego/kilku agentów liniom. Myślę że to rola lotniska, żeby oferować liniom dobrych agentów u siebie. Z tego co wiem to na TXL wszyscy są fatalni, bo z relacji jakie słyszę, bagaże cały czas tam giną. Choć zgadzam się że jakaś (mniejsza) część winy leży po stronie linii. Jeżeli już oceniać agentów handlingowych, to przypisywałbym ich do lotnisk, a nie do linii.

Moja ocena linii:: 

5
Obrazek użytkownika retro1199
Z tym nie można się zgodzić. Bagaż powierzamy konkretnej linii lotniczej, a nie agentowi handligowemu. Obowiązkiem linii jest zapewnienie należytego poziomu obsługi klienta, również poprzez wybór odpowiedniego agenta. A jako, że kupując bilet zawieramy umowę na przewóz nas i bagażu z linią lotniczą, to ona z tej umowy ma obowiązek się wywiązać. Dlatego opinia Martsa jest jak najbardziej na miejscu.

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika admin
Aiberlin niewiele ma do powiedzenia jeżeli chozi o dotarcie bagażu. Zawaliło lotnisko JFK lub Tegel. Linia lotnicza nie zajmuje się załadunkiem i transferem bagażu. Tym zajmują się firmy wynajęte na lotniskach. Polecam wystawić opinię wyżej wymienionym lotniskom, a nie linii lotniczej.

Moja ocena linii:: 

5
Obrazek użytkownika Marts
Dzisiaj (31.05.16)przylecialam rano z NJ do Krakowa z przesiadką w Berlinie na Tegel wylot do Krakowa opóźniony ok2h40min jakby tego było mało to w Krakowie okazało się że mój bagaż i kilkunastu innych pasażerów tak po prostu nie dotarł jeden wielki bajzel a jutro wylatuje na Cypr bo tam mieszkam zostałam z torebką i"dobrą "radą o cierpliwość. Nigdy więcej Airberlin

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika everything.everywhere
Lot Warszawa-Berlin-Antalya w dwie strony, pierwszy raz leciałam z Nimi i jestem pozytywnie zaskoczona. Fajna linia, nowe maszyny, kanapka na śniadanie podczas lotu Belin-Antalya. Wszystko punktualnie i sympatycznie. Maja tez ciekawe propozycje cenowe, warto.

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika asmzzg
lot berlin abu dhabi, nowy samolot, bardzo dobry system rozrywki pokładowej, smaczne jedzenie i bardzo miła obsługa

Moja ocena linii:: 

8
Obrazek użytkownika gość
Lot Praga - Berlin - Praga W jedną stronę Etihad Regional, bardzo wygodny mały samolot Sab. Bardzo dużo miejsca i wygodne siedzenia. Mimo lotu 45 min drobny poczęstunek napój plus ciasteczko. W drugą stronę lot Air Berlin miły samolot wystarczająco miejsca na nogi, poczęstunek bułeczka z rodzynkami. Bardzo przyjemne loty jak na taką odleglość. Lot Berlin - Abu Dhabi - Berlin Nowoczesny szeroko kadłubowy Airbus, z dobrym systemem indywidualnej rozrywki. W przypadku lotu do Abu Dhabi jeden posiłek po ok 2,5 godzinach lotu (na 6), oraz raz podawane napoje. Brak dostępnych w trakcie całego lotu wystawionych napoi i przekąsek. Lot do Berlina po starcie kanapka plus napoje, na godzinę przed lądowaniem śniadanie. Dość małe porcje jedzenia. Godne polecenia jeżeli dostępne jedzenie restauracyjne, przepyszne i bardzo duże!! Standardowe miejsca bardzo mało miejsca na nogi, mniej niż na locie do Pragi :((

Moja ocena linii:: 

5
Obrazek użytkownika gość
Obsługa niby miła ale faktycznie lepiej traktuje niemców niż psazerow mowiacych po angielsku. Nie są zbyt uprzejmi,jedzenie dobre ale jesli chce się wiecej napojów itd to o wszystko trzeba się prosić. Ogolnie wolałabym leciec inna linią.Nic szczególnego

Moja ocena linii:: 

3
Obrazek użytkownika gość
Air Berlin jest OK pod warunkiem że nie lecicie z Polski i do Polski. Niemcy mają chyba kompleksy pod tym względem bo jeszcze nie zdarzyło mi się żeby samolot doleciał o czasie. Potwierdzam to co tutaj pojawiło się kilka razy że przy łączonych połączeniach NIGDY samolot do Polski nie poczeka. Tak samo wygląda sytuacja z czekaniem na samoloty z Polski. Ostatnio odbiłem się od drzwi kiedy samolot stał jeszcze na płycie, a obsługa wiedziała że lece ze Sztockholmu (byłem przy bramkach 5min przed odlotem). Dla porównania lecąc do Zurich czekaliśmy 40min na 3 osoby lecące ze Sztockholmu 45min. Na temat Tegel to szkoda coś pisać. Poniżej wszelkiej krytyki. Jeśli chcesz lecieć tymi liniami to lepiej zaczynaj z Berlina 9ceny są bardzo konkurencyjne). NIGDY NIE PRZESIADAJ SIĘ W BERLINIE!

Moja ocena linii:: 

2
Obrazek użytkownika gość
Wniemieckiej telewizj duzo bylo o takim traktowaniu swoich pasazerow, a odszkodowanie wydostaniesz od nich tylko troche pisania bedzie. Ogolnie w tym balaganie na Tegel ginie duzo bagazu.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
witam Jak możecie to latajcie innymi liniami , mi zgubiono bagaż w obie strony lotu na majorke z warszawy przez berlin. W powrotnym locie samolot lej samej linii nie poczekal na nas { polakow} kilku minut, mimo że na innych kierunkach np. do moskwy - czekal.Nikt się nami nie zajął tylko dostaliśmy kartki żeby udać się na własny koszt do hotelu, lot miał być rano, na szczęście byl dolecieliśmy z 14 godz opóżnieniem. Na moją reklamację, odpisano mi że zadne odszkodowanie się nie należy i żebym próbowal na drodze sądowej.Nigdy więcej z nimi nie polece nawet jak by był to lot za darmo:(

Moja ocena linii:: 

3
Obrazek użytkownika gość
Mam wrażenie, że linia się popsuła. Leciałam dwa lata temu (pięć lotów), na wszystkich odcinkach nowe samoloty, miła obsługa, przyzwoite jedzenie. Leciałam ostatnio (cztery loty) - samoloty dosyć wysłużone, ale to mi aż tak nie przeszkadza, natomiast obsługa fatalna - powolna, nieuprzejma, nieskora do mówienia po angielsku, traktująca znacznie uprzejmiej niemieckojęzycznych pasażerów, jedzenie kiepskie.

Moja ocena linii:: 

6
Obrazek użytkownika Lepolak
Trasa Berlin - Miami. Wszystko na czas, obsługa ok, system rozrywki też niczego sobie. W pierwszą stronę obsługa trochę zniszczyła mi kółka od walizki, a z powrotem już amerykanie zwiększyli uszkodzenia, sprawdzając co przewożę w walizce. Nakleili tylko nalepkę, że było " Inspection" Na trasie powrotnej siedziałem w tyłach samolotu to zabrakło dla mnie " chicken food" a zostało jedynie " vegetarian food" :D Plus że latają bezpośrednio z berlina w miarę dobrymi samolotami i czasami po naprawdę dobrych cenach. Ogólnie polecam.

Moja ocena linii:: 

7
Obrazek użytkownika gość
Lot Berlin- NY kiepski, stewardesy zajęte sobą, a nie pasażerem, menu słabe. Samolot czysty. Lot Berlin - Abu Dabi najgorszy jakim leciałam, siedziałam w rzędzie 44, zanim stewardesa doszła do mojego rzędu zostały kanapki tylko z szynką, na prośbę aby zapytała koleżanki, która szła z wózkiem drugim korytarzem czy ma kanapkę z serem, fuknęła i zrobiła to z łaską. Niestety nie było już kanapek z serem, stwierdziła że mogę wziąć kanapkę z szynką i ją wyciągnąć :( ech, to samo było przy obiedzie, pasta skończyła się parę rzędów wcześniej do mnie doszedł tylko kurczak i znowu tekst proszę zjeść pure a kurczka zostawić. Żenada. Cała podróż bez jedzenia. Jednak najbardziej obrzydliwą rzeczą jaka się przydarzyła było wyciągnięcie koca, przykryłam się i kontem oka zobaczyłam że coś po ramieniu mi chodzi. Okazało się, że w kocu była pluskwa. Odechciało mi się spać, całą drogę miałam wrażenie że coś mnie gryzie i marzyłam o jak najszybszym lądowaniu. W samolocie bardzo zimno.

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika gość
Tak, tak- tylko to nie linia lotnicza ładuje bagaże, tylko pracownicy lotniska w Berlinie wynajęci do obsługi lotniska na zlecenie Air Berlin-jedyna rada nie latac do Berlina!!!!!!!!!!

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Zgodnie z miedzynarodowymi konwencjami, w tym konwencja warszawska, za bagaz odpowiedzialny jest przewoznik a nie lotnisko. Firmy handlingowe pracuja na zlecenie linii i za ich prace przed pasazerem odpowiada przewoznik. Air Berlin odpowiada za opoznienie luz zagubienie bagazu.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Racja...to wina lotniska, nie linii lotniczej!!! Pomyślcie czasami przed napisaniem swoich opinii!!!!!!!!!!!!

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Proszę wyjaśnij mi tylko jaka jest w tym wina airberlin? Oddałeś bagaż stewardesie, a ona Ci go nie oddała? Bo nie rozumiem. Tegel to jak dla mnie kpina a nie lotnisko, ale jaki ma to związek z airberlin? Nie podoba sie, że mają problem z bagażami to lataj z Frankfurtu. A jaka inna linia może mieć problem z bagażami na bezpośrednich lotach z Berlina do Gdańska? Chyba żadna, bo żadna inna nie operuje na takiej trasie? Więc jak nie ma punktu odniesienia to niezależnie ile bagaży by nie gubiono w Berlinie będzie to częsty problem związany z airberlin, no nie?

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Nigdy więcej!!!!!! skorzystaliny z air berlin 06 stycznia 2015 roku lecąc z Berlina do Gdańska. Lot poranny odbył się punktualnie, wszystko byłoby super, ale niestety zagubiono nasze bagaże. Nadmieniam, że nadawaliśmy je w Berlinie Tegel, terminal 3. Na lotnisku w Gdańsku okazało się iż nie byliśmy jedynymi pasażerami, których bagaże nie zostały nadane na ten lot. Oprócz nas jeszcze trzy inne osoby znalazły się dzisiaj w tej samej sytuacji. W punkcie reklamacji otrzymaliśmy informację, że kolejny lot odbędzie się wieczorem i być może bagaże dotrą do Gdańska-nie dotarły!!! Obsługa lotniska w Berlinie nie poradziła sobie z kolejnym załadunkim, a co więcej nawet nie możemy uzyskać informacji gdzie jest nasz bagaż i kiedy do nas dotrze. Jedna z poszkodowanych osób znalazła się w tej sytuacji poraz 3 lecąc Berlin Tegel do Gdańska w ciągu krótkiego okresu czasu, natomiast obsługa lotniska Gdańsku potwierdziła że to częste zdarzenie jeżeli chodzi o tego przewoźnika. Nadmienię, że na pokładzie porannego lotu do Gdańska było kilkanaście osób w samolocie, który zabiera prawie 100 osób-skandal!!!!

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika gość
Leciałem ZRH-IBZ-ZRH z dziećmi, punktualnie, czysto, bardzo miło - w jedną stronę dostaliśmy zestaw zabawek dla rocznego dziecka, a z powrotem dla 4-letniego. Do jedzenia symboliczna kanapka. Brakowało mi ekraników z zazanczoną pozycją w czasie lotu.

Moja ocena linii:: 

8
Obrazek użytkownika gość
Lecieliśmy z Warszawy przez Berlin do Olbii (Sardynia). Nasze bagaże zostały w Berlinie. Przyleciały do Olbii po 3 dniach (odbiór własny na lotnisku).Jechaliśmy na rejs, a zostaliśmy tak jak wyszliśmy z samolotu. Po 4 miesiącach dostaliśmy voucher na następny zakup. Ale nie zamierzaliśmy mieć już nic wspólnego. Podtrzymujemy opinię - NIGDY WIĘCEJ AIR BERLIN.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Hej Jestem w tej samej sytuacji, na zwrot pieniędzy czekam od grudnia, ostatnio wysłałem do nich oficjalne Pismo, jeśli to nie poskutkuje to pozostaje już chyba tylko zwrócić się do ULC.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Wlasnie wrocilam z Kuby 2 tyg. Pobytu oczywiscie z air berlin bylo super w obie strony bardzo punktualnie,lot z berlina do dusseldorf I dalej varadero dobre jedzenie, bardzo mila obsluga, samolot z monitorami, duzo filmow do wyboru, polecam Magda

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
lot Abu Dhabi - Berlin a330. oczywscie nie jest to Etihad na którego biletach leciałem ale nie było najgorzej. Samolot odnowiony w środku, jedzenie średnie ale podsumowując linie godne polecenia. Plus za bardzo młodą i uśmiechnieta załogę.

Moja ocena linii:: 

8
Obrazek użytkownika gość
najlepsza i najsympatyczniejsza linia w Niemczech! latajcie nią a nie porzałujecie!!

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika macdik
Lot Kraków - Berlin - Kraków, o czasie, napoje do wyboru, do tego wafelek lub chipsy. Na pożegnanie czekoladka. Alkohol płatny. Jak na tak krótkie loty ok.

Moja ocena linii:: 

8
Obrazek użytkownika gość
NIGDY WIĘCEJ!!! Podczas lotu z Gdańska do Wenecji ( z przesiadką w Berlinie ), linia zgubiła mój bagaż. Nie doleciał on ze mną do Włoch. Traf chciał, że akurat tego samego dnia ( w Wenecji ) wsiadałam na statek, który wypływał w tygodniowy rejs po Morzu Śródziemnym. Bagaż doleciał w przedostatnim dniu rejsu. Podczas całych wakacji musiałam obyć się bez mojej walizki, kupić nowe ubrania. kosmetyki itd. Napisałam reklamację do AB z prośbą o zwrot poniesionych kosztów na skutek zgubionego bagażu. Po pół roku, PÓŁ ROKU !!!!... otrzymałam maila z informacją, że w celu zadość uczynienia został przyznany mi voucher na następny lot wykupiony w linii. Miałam wykupić bilet w AB i przysłać do linii numer rezerwacji, a ta niezwłocznie miała mi przelać kwotę przyznanego voucheru na konto. I tak też uczyniłam. WYkupiłam kolejny bilet, wysłałam do linii numer voucheru oraz dane mojego konta i tak OD MIESIĄCA otrzymuję jedynie autorespondera z informacją, że zajmą się moją sprawą w swoim czasie. INFOLINIA zupełnie nie orientuje się w pracy działu reklamacji, a ten nie posiada ani adresu email z którego by ktokolwiek odpowiadał ani numeru telefonu. Tak więc, czekam. Mam nadzieję, że dostanę zwrot jeszcze w tym roku, ale niestety biletu w tej linii już nigdy więcej nie wykupię.

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika gość
Ostatnio Lot SVO - LED, generalnie standard ale jednak klasę niżej niż Lufa. To się czuje w powietrzu :)

Moja ocena linii:: 

7
Obrazek użytkownika gość
Welcome :D Pierwszy raz leciałem AB w 2003 roku - TXL-STN - wrażenie? Super linia operująca nowiutkimi 737-800 - Bilet kosztował małe pieniądze... jakość wyborna :D Drugi raz 2004 na tej samej trasie - F100 - wrażenia podobne. Bilet kupiony via Visa Debit bez autoryzacji karty. Trzymane miejsce do ostatniej chwili przez linię - mimo braku zapłaty. KLASA !!!!!! Teraz AB jest już droższy i do tego wstąpił do One World :) Nadal lubię tą linie i wiem ze w nadarzającej się okazji znów skorzystam z ich usług.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika admin_2
Ja tylko dodam, ze zwykle takie zwroty trwaja grubo ponad miesiąc. W większości linii.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Jako uzupełnienie mojej poniższej oceny "by gość - 2014-03-03 22:14" dodam, że po ponad 2 tygodniach, airberlin wciąż nie dokonał zwrotu środków na kartę kredytową za bilet z którego zrezygnowałem... Zdecydowanie odradzam.

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika gość
Miałem wczoraj (2 marzec 2014 r.) lecieć AirBerlin z Krakowa do Miami, ale nie doleciałem... Samolot z Krakowa do Berlina miał opóźnienie ok 45 minut i wylądował w chwili, kiedy kolejny samolot do JFK już kołował (później miałem lecieć z JFK do MIA z American Airlines - wszystko na jednym bilecie). Obsługa pokładowa zapewniała w samolocie, że obsługa naziemna zna problem i nasze bilety będą zmienione (ok. 30 pasażerów miało krótkie przesiadki, w tym ok. 15 lecących do USA). Obsługa naziemna AirBerlin wcale nie była jednak przygotowana na to(mogli choć przygotować propozycje rebookingów), tylko wszyscy musieli iść do centrum obsługi i grzecznie czekać w kolejce, a kolejne samoloty odlatywały... W końcu po godzinie od wylądowania, kiedy właśnie odlatywała mój jednyny lot z sensownym połączeniem, zaproponowano mi w centrum obsługi, że tego samego dnia mogę polecieć na JFK przez LHR i tam nocować, bo nie ma lotów AA z JFK do MIA tego samego dnia, a do Miami będę mógł polecieć kolejnego dnia z samego rana (nocleg na lotnisku lub w hotelu). Pomijając fakt, że nie miałem ciuchów na śnieg i -6 stopni w Nowym Jorku (w Polsce +8, w Miami +28), to Pan z obsługi pasażerów powiedział, że mogę wziąć hotel w Nowym Jorku i później prosić o zwrot kosztów, ale jak prosiłem o podanie kwoty limitu, to już nie potrafił go wskazać (powiedział jedynie, że pewnie 500 USD to za dużo), ponadto nie potrafił nic powiedzieć o możliwości sfinansowania innych kosztów w Nowym Jorku, jak taksówka do hotelu i z powrotem na lotnisko, uogólniając: mogę zbierać rachunki i wysłać, a ktoś tam to oceni i może zwróci... czyli miałbym płacić 200-300 USD za hotel i 100 USD za transfer nie wiedząc, czy i ile mi za to zwrócą (gość był dla mnie zupełnie niewiarygodny w tym co mówił). Jak zadawałem kolejne pytania, to Pan był coraz bardziej niegrzeczny i agresywny w pewnym momencie wstał z krzesła i zaczął ostetacyjne się rozglądać, chcąc mi pokazać chyba, że zabieram mu czas... Zapłaciłem za bilet 3450 PLN, a gość miał pretensje, że mu wiecej niż 5 minut zajmuje i nie biorę tego co jest, tylko mam pytania o różne możliwości. Na marginesie, przy innych stanowiskach ludzie też stali po 15-20 minut, więc to nie było tak, że każdy w minutę zamykał temat. Mając na uwadze, że podróż miała trwać ponad 30 h (dwa razy dłużej niż na bilecie)oraz mając na uwadze tak kiepski poziom obsługi postanowiłem zrezygnować z dalszego lotu i poprosiłem ich o bilet powrotny do Krakowa. Co ciekawe gościowi wypełnienie wszystkich papierków zajęło 20 minut i mu to już nie przeszkadzało, ale problemem było wcześniej, że kilka pytań mu zadałem co zajęło 1 minutę... To jednak nie koniec "przygody", bo już następnie przy stanowisku odbioru bagażu poprosiłem o mój bagaż (było kilka godzin do lotu powrotnego do Krakowa) i przez 45 minut nie mogli nawet ustalić gdzie ten bagaż jest, średnio co pięć minut mówiąc, że szukają. Gdybym nie nalegał na jego odszukanie, to pewnie odnalazłby się, ale za kilka godzin lub dni i na pewno nie wróciłby ze mną do Krakowa, bo nie miał przewieszki na lot do Krakowa, tylko do Miami. Dodam, że pomimo spędzenia przymusowo ponad 4,5 h w Berlinie nikt nie zaproponował mi vouchera na posiłek czy nawet wody mineralnej itp. Teraz czekam na zwrot pieniędzy za bilet, więc nie wiem czy to już koniec mojej "historii" z AirBerlin. Wiem na pewno, że jeśli nie będę musiał, to na pewno nigdy więcej z ich usług nie skorzystam. Dodam, że w zeszłym roku (2013) miałem ponad 100 lotów ponad 10 różnymi liniami i oczywiście miały miejsce różne opóźnienia, ale nigdy nie spotkałem się z tak kiepską obsługą naziemną i tak złym traktowaniem pasażera, np. kiedy opóźnił się samolot Singapore Airlines z Singapuru do Amsterdamu i było już za późno, abym zdążył na samolot do Warszawy, to już w samolocie mnie poinformowano, że będzie czekać na mnie osoba przy wyjściu z samolotu, która przekaże mi boarding pass na kolejny lot i tak się stało, nigdzie nie musiałem już iść, tylko zrobili co do nich należało... Reasumując, AirBerlin - nie dziękuję.

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika admin_2
Byłoby 8-9 gwiazdek gdyby nie ustawienie siedzeń. Jak na transatlantyk, Airbus A330 bardzo ciasny, spora różnica w porównaniu na przykład z American Airlines. Na dodatek siedzenia dość mocno można odchylać. Osoba z tyłu ma ekran z indywidualną rozrywką prawie na nosie. Nie mówiąc już o akrobacjach jakie trzeba wykonać żeby wydostać się z takiego miejsca za odchylonym siedzeniem. Byłem świadkiem awantury. Nie dziwię się, jak ktoś jest wysoki to właściwie nie da się oglądać filmów. A o skorzystaniu z laptopa można zapomnieć. Jeśli chodzi o plusy, to wspomniana indywidualna rozrywka, sympatyczny, młody personel, nowe samoloty, przylot na czas.

Moja ocena linii:: 

6
Obrazek użytkownika gość
Lot TXT - LED dla mnie ubogi krewny Lufthansy (zdecydowanie nr 1 w europie) ale i tak klasę wyżej od takich linii jak LOT czy SAS

Moja ocena linii:: 

6
Obrazek użytkownika admin_2
A co ma Air Berlin do okradzionego bagazu? Przeciez to pracownicy lotniska sie nim zajmuja. Pracownicy Air Berlin nawet go nie dotykaja na zadnym etapie lotu. Zglaszaj pretencje do wladz lotniska.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Ja lecialam z Mia do Krk. 14,11, 2013 wyladowalam w krk.ukradli mi z walizki 2 perfumy chanel nowe.zlodziej zostawil puste pudełka . Jestem wściekła.!!! Zgłośilam to na lotnisku. Napisalam reklamacje. Czekam na odpowiedz. Złodzieje.Nie polecam.oddam spr.do sadu, jak nie oddadzą mi kasy za nie.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika Buczas
leciałem AirBerlin TXL - PUJ oraz PUJ-FRA-TXL. Niemiła obsługa, pierwszy raz się spotkałem z tak kiepską obsługą, stewardessa wyglądała tak jakby za karę musiała pracować i tak też się odnosiła do pasażerów. Jedzenie marnej jakości i płatne słuchawki.

Moja ocena linii:: 

2
Obrazek użytkownika gość
NIGDY WIĘCEJ. Pierwszy i ostatni raz na trasie Berlin-Phuket-Berlin. Pod każdym względem porażka

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika admin_2
Zgubiony bagaż to nie jest wina pracowników linii lotniczej, tylko lotniska.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika Mikolaj2206
Leciałem na trasie WAW-TXL-MAD i spowrotem. Do spółki z Iberią (leciałem dalej Iberią) zgubili mój bagaż a na domiar wszystkiego okradli. Bagaż został zgubiony na przesiadce na Tegel. Co do samych lotów to samolot na trasie WAW-TXL Embraer 190, dość badziewny z niewielką ilością miejsca na nogi. Przekąska typu słodka bułeczka lub herbatniki. Trasa TXL-MAD pomimo że prawie 3 godzinna to tylko raz można stewardessy przechodziły z napojami i jedną malutką kanapką (na prawie 3 godzinny lot) z ciemnego pieczywa (jak ktoś nie może jeść ciemnego pieczywa to nie dostanie nic). Airbus A320 na tej trasie też słabiutki - miejsca tylko ciut więcej niż w Wizzie. Ogólnie nie polecam ze względu na zgubiony bagaż i komfort lotu.

Moja ocena linii:: 

2
Obrazek użytkownika gość
Samolot odwołany, drugi rano nie wiadomo czy poleci, bo nie przyleciał o czasie. Obsługa totalna indolencja. Zero pomocy, spychoterapia. Polską infolinię wyłączyli. Totalna porażka, nigdy więcej. Uważajcie i ostrzeżcie innych

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika DW
Opóźnienie na trasie TXL - WAW 2,5 godz! I najgorsze to że początkowo podawali 1 godz i co pół godziny nowa informacja o zwiększonym opóźnieniu. Jako sorry w ramach "rekompensaty" mini czekoladka.

Moja ocena linii:: 

4
Obrazek użytkownika gość
Kraków > Berlin> Abu Dhabi > Phuket Phuket > Abu Dhabi > Berlin > Kraków Loty bez najmniejszych problemów, jedzenie dobre, soki, napoje, wina i piwa. Obsługa ok. choć trochę starawa. Krótkie przesiadki na trasie to Tajlandii to zaleta nie wada lotu. Przy okazji można kupić bardzo tanie papierosy na bezcłowe w Abu. Samolot wygląda na dość nowy lub odnowiony. Czysto, siedzenia wygodne, słuchawki, skarpetki, stopery, kocyk i inne gadżety w cenie. Lot za 1800 zł z Krakowa do Tajlandii to doskonała cena. Kiedyś leciałem Aerosvit za 1900 zł ale to przepaść jakościowa. Niezły system multimedialny, nadrobiłem parę nowości filmowych.

Moja ocena linii:: 

9
Obrazek użytkownika gość
czy ktoś zabierał rower na trasie Berlin-Bangkok? cena podobno kosmiczna 100Euro za 1 rower!! czy to prawda?

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika ooohlaa
Leciałam z Berlina do Bangkoku, lot bez żadnych zastrzeżen, polecam.

Moja ocena linii:: 

9
Obrazek użytkownika proton2000
Ogólnie całkiem ok. Dość nowy, czysty samolot, dużo miejsca na nogi. Coś tam dali do jedzenia i picia. Przyczepiłbym się tylko do spóźnienia lotu bez podania przyczyny i jakichś problemów stewardessy gdy chciałem iść się odlać.

Moja ocena linii:: 

8
Obrazek użytkownika gość
Pech chcial, że leciałem z nimi z Gdańska do Abu Dhabi przez Berlin a dalej do Bangkoku już Etihadem. To niestety jest przepaść - na korzysść Etihadu. Nie powinni z taką linią tworzyć Code Share bo na ich tle widać bardzo wyraźnie jak są kiepscy. A konkretnie: 1. platny wybór miejsca - 10 lub 15 euro za każdy odcinek lotu (trzy odcinki X dwie strony to wychodzi 80 dodatkowo! - można to ominąć dokonując wyboru w ostatniej chwili, przy odprawie on line) 2. płatne sluchawki (wiedzieliśmy i mielismy swoje), 3. Ciasnota 4. Jedzenie takie sobie. 5. Niemiecka życzliwość personelu.

Moja ocena linii:: 

3

Strony