6 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
zwrot za bilet w Ryanerze

Czy możliwy jest zwrot pieniędzy za zakupiony bilet w liniach Ryanera, bilety zakupiłem dla dwóch osób, wczoraj pokazało się że zona wymaga natychmiastowej operacji i długotrwałego leczenia (pisemne skierowanie na operację). Na stronie Ryanera jest informacja o takiej możliwości, czy ktoś z Was korzystał z tej opcji, zaplanowany lot 23 sierpnia, bilety zakupione w maju.

Obrazek użytkownika adikrakow
Offline
Ostatnio był(a): 1 tydz 17 min temu
Dołączył: poniedziałek, Maj 9, 2011 - 23:24
jeżeli rzeczywiście masz

jeżeli rzeczywiście masz potwierdzenie pisemne to możesz się ubiegać o zwrot, wynika to z regulaminu "W przypadku poważnej choroby (lub śmierci)Pasażera, uniemożliwiających podróż, rezerwacje takiego pasażera oraz osób podróżujących w ramach tej samej rezerwacji mogą, według uznania przewoźnika , podlegać refundacji lub, zależnie od okoliczności, zmianie poprzez zrzeczenie się przez przewoźnika wszelkich ograniczeń lub opłat z tytułu zmiany rejsu, po przedstawieniu nam stosownej dokumentacji przed datą podróży" https://refundclaims.ryanair.com/?lg=PL

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Dziękuję za informację, też

Dziękuję za informację, też to czytałem, tylko jeszcze chciałem się dowiedzieć czy ktoś korzystał z tego punktu regulaminu, jakie należy dołaczyć dokumenty,przesłać pocztą, mailem scany, itp.
pozdrawiam

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
ja korzystałam - dołaczylam

ja korzystałam - dołaczylam skan zwolnienia lekarskiego. Mysle, ze możesz dolaczyc to skierowanie na operacje i wystarczy.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
dziękuję za informację, czy

dziękuję za informację, czy konieczna było w Twoim przypadku tłumaczenie dokumentów?

Joanna Z-E (anonim)
Obrazek użytkownika gość
witam, moim powodem

witam, moim powodem niewykorzystania zakupionego biletu lotniczego na lot liniami Ryanair z Irlandii do Polski była...natrura..lot mialam 30 grudnia lecz z powodu huraganu Frank i ulew drogi dojazdowe do lotniska w Shannon były zalne. Garda wracala nas z drogi.....a było to 170 km z miejsca gdzie mieszkałam do lotniska... Zaraz po dotarciu czatowalam bezpośrednio z konsultantką w mojej sprawie lecz nic z tego nie wyniknęło...kazala mi sie stawić na lotnisko, żeby przebukowac bilet lecz ja niestety nie mialam łodzi ani helikoptera aby tam dotrzeć....Może ktoś wie, czy w przypadku kataklizmu moge ubiegać się o zwrot pieniedzy?????  

Dodaj komentarz