8 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
gość (anonim)
Obrazek użytkownika choomikk
Zmiana daty wylotu przez WizzAir z WAW do SVG

Jakieś 2 tygodnie temu kupiłem bilety w WizzAir dla 2 osób na 2.07 WAW-SVG 07:10 - 09:25 i powrót 2.07 SVG-KTW 21:55 - 23:55. Z powodu wczesnej godziny wylotu kupiłem też nocleg w hotelu 1/2.07 oraz bilety LOT z KRK-WAW na 1.07 żeby na spokojnie dostać się do Warszawy. Byłem już 2 lata temu w Stavanger i chciałem zorganizować podobną wycieczkę na Preikostolen. Przed chwilą tak "z głupa" wszedłem na stronę Wizza i co? Nie ma wylotów 2.07 w rozkładzie! Zalogowałem się na swoje konto w Wizz a tam komunikat, że nastąpiła zmiana rozkładu... i czy się zgadzam na wylot 30.06 (czyli 2 dni wcześniej). Nie dostałem żadnego maila informującego o tego typu zmiania od WizzAir. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Mogę dostać zwrot (lub zasilenie konta Wizz) za bilety WAW-SVG, a co z pozostałymi kosztami, które już poniosłem (KRK-WAW, hotel, SVG-KTW), czy jest szansa na ich odzyskanie?

Obrazek użytkownika Bartolini
Offline
Ostatnio był(a): 2 dnii 7 g temu
Dołączył: piątek, Maj 25, 2012 - 14:14
Widzę, że coś mnie wylogowało

Widzę, że coś mnie wylogowało po wejściu z głównej na forum. Macie jakieś sugestie do ww postu?

Obrazek użytkownika kfiaty
Offline
Ostatnio był(a): 18 g 50 min temu
Dołączył: środa, Listopad 7, 2012 - 12:41
możesz zmienić termin wylotu

możesz zmienić termin wylotu albo dostaniesz zwrot na konto Wizz w kwocie 120% biletu (tak sądzę). mi tak zaproponowali rok temu, gdy leciałem do Kutaisi i tak jak Ty wszedłem sobie zobaczyć z ciekawości ile kosztują bilety i patrze, że w dniu kiedy miałem lecieć, tego lotu w ogóle nie było!

co do zwrotu kasy za lot svg-ktw, to nie powinni Ci zwrócić pieniędzy, ponieważ jest to osobna rezerwacja, z którą nic się nie dzieje (tzn. nie zmienili daty ani godziny wylotu), ale miałem taką samą sytuację: miałem lecieć rano 1.05 z Warszawy, a powrót wieczorem 1.05 do Gdańska. zmienili mi datę lotu do Gdańska na 30.04 (taki pech!) no i "zacząłem płakać" przez telefon, że po co mam lecieć, skoro powrót mam szybciej niż wylot... babka mi powiedziała, że w drodze wyjątku zwrócą mi kasę. (: musisz do nich zadzwonić i wtedy wszystko się okaże

Obrazek użytkownika dg77
Offline
Ostatnio był(a): 1 rok 6 mies temu
Dołączył: piątek, Styczeń 18, 2013 - 13:02
Nic nie zrobisz, do lotu jest

Nic nie zrobisz, do lotu jest więcej niż 14 dni i poza zwrotem sumy za rezerwację biletów wizzair (100% w gotówce, 120% w formie kredytu do wykorzystania na koncie mywizz) nic nie uzyskasz
Zapewne zmienili by na jakiś inny lot z innego polskiego portu tam 1 lub 2 lipca, ale nie ma niczego co pozwoli na jednodniówkę (jedynie 1.07 bezpośredni wizzair z Gdańska), ale zapewne przepadnie lot LOT-u, a nocleg zapewne można anulować bezpłatnie

Obrazek użytkownika Bartolini
Offline
Ostatnio był(a): 2 dnii 7 g temu
Dołączył: piątek, Maj 25, 2012 - 14:14
Akurat zwrot za ten zmieniony

Akurat zwrot za ten zmieniony odcinek to najmniejszy koszt. Bilety SVG-KTW były zdecydowanie droższe. No i jeszcze LOT i hotel, więc robi się trochę :/ Najchętniej chciałbym wykorzystać maksymalnie kupione już odcinki, a przede wszystkim zorganizować całą wycieczkę - na tym mi najbardziej zależy. Wcześniejszy wylot niestety nie wchodzi w grę. Tak jeszcze kombinuję, żeby polecieć 1.07 z WAW do TRF 19:05 - 21:00 i później pociągiem z Torp do Stavanger (21:42 - 07:25). Tylko to raczej zbyt ryzykowna opcja, bo przylatujmy o 18:45 do WAW 1.07, więc 20 min na przesiadkę to raczej zbyt mało :(

Noclegu już nie anuluję, bo to była bezzwrotna oferta. Z Gdańska jest lot do Stavanger 2.07, ale niestety o 15:45, więc też odpada.

Obrazek użytkownika dg77
Offline
Ostatnio był(a): 1 rok 6 mies temu
Dołączył: piątek, Styczeń 18, 2013 - 13:02
Jak opiszesz swój problem i

Jak opiszesz swój problem i wyślesz z nr. rezerwacji e-maila na ich adres e-mail:
customerrelations.pl2@wizzair.com
to zapewne przystaną na co zaproponujesz tj:
- zwrot za oba loty w wersji j/w 100 lub 120%
- zmiana za darmo lotu z Warszawy na lot np. 01.07. Wrocław - Torp
- zmiana na zaproponowany przez ciebie inny wariant lotów na tym kierunku -14/+30 dni od pierwotnej w/w daty
za hotel i lot LOT-u nic nie wskórasz, twoje ryzyko
Koniecznie pisz na adres e-mail j/w, oni sporo mogą i jak dotąd zawsze pomagali w zakresie lotów wizzair

Obrazek użytkownika Bartolini
Offline
Ostatnio był(a): 2 dnii 7 g temu
Dołączył: piątek, Maj 25, 2012 - 14:14
Ok, dzięki za tego maila.

Ok, dzięki za tego maila. Będę się kontaktował z Wizzem.

choomikk (anonim)
Obrazek użytkownika choomikk
Mam pytanie odnośnie tego

Mam pytanie odnośnie tego maila: customerrelations.pl2@wizzair.com

Czy na niego faktycznie ktoś odpowiada? Pisałam 3 dni temu i żadnej odpowiedzi. 

Dodaj komentarz