Kupno przez tripsta, bravofly, lutr etc.

31 posts / 0 nowe
Ostatni wpis
gość
Obrazek użytkownika gość
Kupno przez tripsta, bravofly, lutr etc.

Hej! Może pytanie jest głupie, tym nie mniej to zawsze są spore pieniądze, więc proszę o poważną odpowiedź.
Trochę się już w życiu nalatałem, zawsze poświęcam dużo czasu na wyszukanie lotów, i podróżuję raczej backparesko. Ale! zawsze kupuje loty bezpośrednio na stronach linii lotniczych.
Poradźcie proszę, czy kupno poprzez serwisy, takie jak tripsta, brovfly etc. jest bezpieczne? Na co trzeba wówczas uważać? Jakie mogą spotkać mnie niespodzianki? Dziękuje!

diamentowy pasażer
diamentowy pasażer
Obrazek użytkownika admin
Offline
Dołączył: 2010-02-24
Wpisy:
Punkty: 11614

Największą wadą takich serwisów jest naliczanie opłaty za wystawienie biletu. Trzeba również pamiętać, że jeżeli na przykład chcemy dokonać jakiejś zmiany w bilecie, to musimy dzwonić tam gdzie kupiliśmy bilet. Warto więc też rozważyć czy lepiej dzwonić np. do biura Lufthansy w Warszawie czy do biura jakiejś firmy krzak powiedzmy w Madrycie. Wszystko zależy od firmy. Tripstę znam i to porządny serwis. Bravofly nie znam za bardzo.

gość
Obrazek użytkownika gość

ODRADZAM!!!! na zwrot pieniędzy każą czekać do 60 dni...KPINY z klientów!!!

w skrócie, linie lotnicze odwołały nasz loty, złożyłam wniosek o refund w Tripsta jako u pośrednika, przez którego nabyłam bilety.... W odpowiedzi każą czekać 60 dni ( podobno na każdy zwrot w Tripsta czeka się właśnie tyle) zasłaniając się procedurami. Czas stracony, stres i aby jechać na wymarzone wakacje muszę kupować następne bilety za kolejne pieniądze, oczywiście droższe a zwrot za poprzednie być może odzyskam długo po powrocie...Zdecydowanie nie zabookuję już niczego w Tripsta i Państwu także szczerze odradzam...Jakość usług i profesjonalizm ocenia się głównie w sytuacji jak jest do rozwiązania jakiś problem klienta a nie kiedy wszystko jest OK. W Tripsta zdecydowanie NIE tak podchodzą do tematu...

doświadczony pasażer
doświadczony pasażer
Obrazek użytkownika henryk_jr
Offline
Dołączył: 2011-12-05
Wpisy:
Punkty: 78

Ja ze swojej strony polecam www.kayak.com (który zawiera w swojej ofercie między innymi www.cheaptickets.com i www.orbitz.com itp.). Tam gdzie latam, płaci się zazwyczaj w USD, co nie jest problemem jak ma się konto i kartę walutową, a wszystko odbywa się bez prowizji - co jest niespotykane na podobnych polskich wyszukiwarkach.

diamentowy pasażer
diamentowy pasażer
Obrazek użytkownika dragon70
Offline
Dołączył: 2011-09-26
Wpisy:
Punkty: 1087

również uważam ze tripsta jest całkiem OK;) ponadto zdarzają sie promocje i mozna kupic bilecik bez opłat za jego wystawienie:)

złoty pasażer
złoty pasażer
Obrazek użytkownika Miki
Offline
Dołączył: 2011-02-25
Wpisy:
Punkty: 286

Kupilem bilet w Tripsta na trase Bydgoszcz Warszawa Lotem , w miedzyczasie pozmienialy sie godziny odlotow na tej trasie , poginely moje nr lotow itd . Pomyslalem ze teraz bede mial duze problemy z przestawieniem tych lotow, dopasowaniem godzin , lub w najgorszym razie zwrotem kasy. Zadzwonilem do Tripsta , pani bardzo kompetentna po 5 minutach dostalem na maila bilety elektroniczne na wybrane przeze mnie nowe godziny.

Ltur ma biuro w Szczecinie , podobno staja na glowie by klient byl zadowolony.

gość
Obrazek użytkownika gość

Bardzo Wam dziękuje za odpowiedzi!

gość
Obrazek użytkownika gość

Z bravofly miał ktoś do czynienia ?

Szukam biletów i tam znajduje mi najtaniej... ale kilka opinii różnych czytałem... ://

początkujący pasażer
początkujący pasażer
Obrazek użytkownika shiver
Offline
Dołączył: 2011-04-24
Wpisy:
Punkty: 8

Miałem do czynienia tyle że kupiłem tam koleżance bilety i już... podróż się nie odbyła jeszcze, natomiast rezerwację wystawili normalnie, kasę ściągnęli uczciwie i na razie nie widzę powodów do obaw.

gość
Obrazek użytkownika gość

bardzo prosze o jakies opinie o bravofly czy mozna smialo tam kupic bilety?

gość
Obrazek użytkownika gość

Kupowałam bilety przez bravofly 2 razy - raz już leciałam a kolejny lot mam przed sobą. Jedyne co mnie zdziwiło za pierwszym razem to to, że nie mogłam zalogować się do mojej rezerwacji na wizzair, którym leciałam. Koszty odprawy na lotnisku są wliczone w cenę i wsumie wszystko ostatnio było ok. Teraz skolei mam problem z dodaniem bagażu właśnie przez wspomniany brak możliwości logowania na stronie linii lotniczych i nie wiem sama co z tym zrobić...

gość
Obrazek użytkownika gość

Ja lecieałem z Bravofly do Mediolanu i nie było, żadnych problemów. Nie można się zalogować do rezerwacji i jest to normalne. Nie było też żadnych dodatkowych opłat mimo iż nie odprawiałem się przez internet. Tak więc mam zamiar znow z ich oferty skorzystać - taniej mają niż Wizzair na stronie z kartą klubową.

gość
Obrazek użytkownika gość

Moze troche pozno odpowiadam, ale ku przestrodze dla innych. BravoFly to kompletne dno. Sprzedali bilety na nieistniejacy lot. Musialem kupowac bilety powrotne sam na lotnisku. Obsluga telefoniczna to kompletne zero. Kontakt mailowy bez odpowiedzi. Narazie po dwoch tygodniach nie mam od nich zadnego sygnalu ze zajeli sie sprawa. Reasumujac nie polem bravofly.

gość
Obrazek użytkownika gość

ODRADZAM!!!! na zwrot pieniędzy każą czekać do 60 dni...KPINY z klientów!!!

w skrócie, linie lotnicze odwołały nasz loty, złożyłam wniosek o refund w Tripsta jako u pośrednika, przez którego nabyłam bilety.... W odpowiedzi każą czekać 60 dni ( podobno na każdy zwrot w Tripsta czeka się właśnie tyle) zasłaniając się procedurami. Czas stracony, stres i aby jechać na wymarzone wakacje muszę kupować następne bilety za kolejne pieniądze, oczywiście droższe a zwrot za poprzednie być może odzyskam długo po powrocie...Dodam, że mają to w regulaminie, więc sobie poczekasz w razie kłopotów...Zdecydowanie nie zabookuję już niczego w Tripsta i Państwu także szczerze odradzam...Jakość usług i profesjonalizm ocenia się głównie w sytuacji jak jest do rozwiązania jakiś problem klienta a nie kiedy wszystko jest OK. W Tripsta zdecydowanie NIE tak podchodzą do tematu...

gość
Obrazek użytkownika gość

ODRADZAM!!!! na zwrot pieniędzy każą czekać do 60 dni...KPINY z klientów!!!

w skrócie, linie lotnicze odwołały nasz loty, złożyłam wniosek o refund w Tripsta jako u pośrednika, przez którego nabyłam bilety.... W odpowiedzi każą czekać 60 dni ( podobno na każdy zwrot w Tripsta czeka się właśnie tyle) zasłaniając się procedurami. Czas stracony, stres i aby jechać na wymarzone wakacje muszę kupować następne bilety za kolejne pieniądze, oczywiście droższe a zwrot za poprzednie być może odzyskam długo po powrocie...Dodam, że mają to w regulaminie, więc sobie poczekasz w razie kłopotów...Zdecydowanie nie zabookuję już niczego w Tripsta i Państwu także szczerze odradzam...Jakość usług i profesjonalizm ocenia się głównie w sytuacji jak jest do rozwiązania jakiś problem klienta a nie kiedy wszystko jest OK. W Tripsta zdecydowanie NIE tak podchodzą do tematu...

gość
Obrazek użytkownika gość

W tripsta.pl zawsze staramy się jak najlepiej pomóc klientom w nietypowych sytuacjach i dokładamy wszelkich starań żeby rozwiązać każdy problem. Nie zmienia to jednak faktu, że decydując się na zakup biletu przez nasz serwis wyraża się zgodę na proponowane warunki, w tym na czas zwrotu pieniędzy po odwołaniu lotu. Niestety nie mamy wpływu na procedury w samych liniach lotniczych – a to przede wszystkim od nich zależy kiedy możemy zwrócić pieniądze. W większości przypadków pieniądze wracają już po kilku dniach , ale czasami zdarza się , że trwa to dłużej. Właśnie dlatego w regulaminie utrzymujemy bufor 60 dni za zwrot pieniędzy.
Tripsta.pl

doświadczony pasażer
doświadczony pasażer
Obrazek użytkownika tripsta.pl
Offline
Dołączył: 2012-09-19
Wpisy:
Punkty: 62

W tripsta.pl zawsze staramy się jak najlepiej pomóc klientom w nietypowych sytuacjach i dokładamy wszelkich starań żeby rozwiązać każdy problem. Nie zmienia to jednak faktu, że decydując się na zakup biletu przez nasz serwis wyraża się zgodę na proponowane warunki, w tym na czas zwrotu pieniędzy po odwołaniu lotu. Niestety nie mamy wpływu na procedury w samych liniach lotniczych – a to przede wszystkim od nich zależy kiedy możemy zwrócić pieniądze. W większości przypadków pieniądze wracają już po kilku dniach , ale czasami zdarza się , że trwa to dłużej. Właśnie dlatego w regulaminie utrzymujemy bufor 60 dni za zwrot pieniędzy.
Tripsta.pl

gość
Obrazek użytkownika gość

Zarezerwowałem w Tripsta raz i więcej tego niepowtórzę. Wykonałem prawidłowo rezerwację, ale w wyniku jakiegoś niezrozumiałego błędu na ich stronie w ostatecznym rozrachunku otrzymałem bilet na inną godzinę wylotu niż wybrałem. Przy płatnosci akceptowałem wylot o 15, a bilet był na 10 rano. Zadzwoniłem, miły Pan potwierdził, że rzeczywiście coś się stało i jedynie można anulować rezerwację (brak mozliwości zmiany godziny wylotu ?? - szok!!). Jako, że było to jedyne wyjście poprosiłem o anulowanie biletu i dokonałem rezerwacji ponownie - tym razem zakończyło się wszystko sukcesem. Wszystko było w porządku, aż do czasu.
Okazało się, że o pieniądze które miały być zwrócone po 10 dniach trzeba było się upomnieć i otrzymałem je dopiero po ok. 5 tygodniach od dnia anulowania biletu. Do dzisiaj bujamy się w mailach w sprawie 30 Euro za pierwszy (anulowany) bilet które Tripsta pobrała i oddać niechce. Zarobili na mnie 2 razy - raz na bilecie który z winy ich systemu musze anulować, a drugi raz na drugim bilecie który musiałem kupić po anulowaniu pierwszego - masakra jakaś. Żeby było jeszcze zabawniej - na pierwsze 30 Euro niemam żadnego paragonu, ani rachunku i nie mam jak rozliczyć się z firmową księgowością z tego cyrku.
Jak to na innym forum ktoś napisał: do momentu kiedy wszystko jest ok firma jest dobra, ale jak juz coś się wydarzy to mamy mur przed sobą. Konsensus: klient musi płacić za błędy w systemie firmy... Ja już im dziekuję.

doświadczony pasażer
doświadczony pasażer
Obrazek użytkownika tripsta.pl
Offline
Dołączył: 2012-09-19
Wpisy:
Punkty: 62

Szanowna Pani,

Prześledziliśmy przypadek złej godziny lotu i sprawdziliśmy działanie systemu w tym czasie. Działał bez zarzutu i nie było możliwości aby w tamtym momencie wystąpił błąd. Możliwe jest, że omyłkowo dokonała Pani wyboru godziny 10, choć zamierzała wybrać godzinę 15. Przypuszczamy, że po otrzymaniu potwierdzenia transakcji oraz biletu elektronicznego zorientował się Pani, że godzina lotu nie zgadza się z tą, którą chciała Pani wybrać. Faktycznie bardzo szybko otrzymaliśmy zgłoszenie dotyczące tej sprawy i chcieliśmy udzielić możliwie jak największego wsparcia w sytuacji pomyłki. W takim przypadku mogliśmy zaproponować tzw. void, czyli anulowanie transakcji, które jest możliwe tylko w dniu kupna biletu. Koszt anulowania wynosi 30 euro. Po wysłaniu do Pani potwierdzenia możliwości dokonania anulowania oraz informacji o jego kosztach, zgodziła się Pani na jego kontynuację. Oczywiście za void możemy przesłać fakturę, jednak ta została już nawet wystawiona i powinna już trafić w Pani ręce. W razie dalszych uwag zapraszamy do kontaktu, postaramy się odpowiedzieć na każdą wątpliwość.

Pozdrawiamy,
tripsta.pl

DW
diamentowy pasażer
diamentowy pasażer
Obrazek użytkownika DW
Offline
Dołączył: 2013-02-21
Wpisy:
Punkty: 1121

Z chęcią włączę się do tej oceny. Otóż u nas w firmie kupujemy kilkadziesiąt biletów rocznie i korzystamy z różnych serwisów - najczęściej Airtickets24, Tripsta, bravofly, opodo, czasem jeszcze inne. I każdy serwis jest ok - dopóki nic się nie dzieje. Ale dopiero gdy pojawia się jakiś problem np. trzeba przebukować bilet, coś zmienić, coś zareklamować itp. - wtedy dopiero widać i można ocenić, który serwis jak funkcjonuje i jest naprawdę godny polecenia. Np. w zeszłym roku mieliśmy 4 razy problem, z którym trzeba było zwrócić się o pomoc do serwisu. Raz był to Airtickets i załatwił wszystko koncertowo, raz Tripsa - bez większych problemów, a dwa razy bravofly. Katastrofa!!! Nie będę tutaj zanudzać opisem całej drogi przez mękę z tymi dziadami, nóż mi się w kieszeni otwiera jak sobie to przypomnę!!! Już nigdy więcej nie kupię przez nich żadnych biletów bo chociaż być może byłoby u nich taniej ale tyle kasy (m.in. telefony z drugiej półkuli), czasu i nerwów co przez nich straciłem - to wolę zapłacić parę złotych więcej i kupić w serwisie z którym mam dobre doświadczenia.

gość
Obrazek użytkownika gość

rezerwowałam bilety na tripsta i nie polecam! rezerwowałam 1 raz.rezerwacja odbywa sie w kilku krokach, w momencie płatności nazwanej "płatność kartą" wpisałam omyłkowo dane karty debetowej a nie kredytowej, płatność nie przeszła i ponownie dokonałam jej karta kredytową, pieniądze mi zabrali, jednak nie otrzymałam rezerwacji!dzwoniąc na nastepny dzień o 9.00 na infolinie, dodzwoniłam się po pół godziny pan powiedział ze rezerwacja przebiegła nie pomyślnie i jedynie moge dokonać jej jeszcze raz a kolejnego dnia bilet był 250 zł droższy i ich to nic nie obchodziło bo ich system po 22.00 zwariował i klient ma być stratny!

diamentowy pasażer
diamentowy pasażer
Obrazek użytkownika irkolo
Offline
Dołączył: 2010-08-24
Wpisy:
Punkty: 1110

Nie zabrali Ci pieniędzy ale masz blokadę, która zniknie po kilku dniach

Dostałaś "Potwierdzenie dokonania rezerwacji"? Masz "Kod rezerwacji: Fxxxxxx"?
Pytałaś o możliwość powtórnej zapłaty?

diamentowy pasażer
diamentowy pasażer
Obrazek użytkownika irkolo
Offline
Dołączył: 2010-08-24
Wpisy:
Punkty: 1110

Podróże w złotówkach! Dla właścicieli kart Visa i Mastercard
wtorek, 18 czerwca 2013

Z przyjemnością informujemy, że transakcje dokonywane kartą Visa i Mastercard są przeprowadzane w polskich złotówkach.

Mamy nadzieję, że nowe udogodnienie zapewni Państwu lepszy i tańszy proces rezerwacji.
http://www.tripsta.pl/ogloszenia/558-Podroze-w-zlotowkach-Dla-wlasciciel...

gość
Obrazek użytkownika gość

KU PRZESTRODZE ! Stanowczo ODRADZAM firmę BRAVOFLY !!! Zakupiłam u nich bilet na lot z Zurychu do Krakowa. Ceną biletu obciążyli moją kartę natychmiast, po czym … zażądali mailem dopłaty 250zł (50%) ponad cenę z własnej oferty, bo podobno zmieniła się cena w liniach lotniczych.
Oczywiście odmówiłam i zażądałam zwrotu pieniędzy, po czym – bez łaski – kupiłam bilet gdzieindziej. Za cenę sprzed „podwyżki”.
Z BRAVOFLY dostałam maila, że moja rezerwacja nie doszła do skutku.
Minął tydzień a ja bez skutku mailuję do nich, wydzwaniam i dopominam się o zwrot moich pieniędzy. Na maile nie odpowiadają a kiedy uda mi się do nich dodzwonić, co wcale nie jest łatwe, mamią mnie i zwodzą obietnicami, że „jutro” z pewnością otrzymam zwrot moich pieniędzy.
Czekam już tydzień a pieniędzy nie ma. Za 2-3 dni idę z tym na policję !

diamentowy pasażer
diamentowy pasażer
Obrazek użytkownika admin
Offline
Dołączył: 2010-02-24
Wpisy:
Punkty: 11614

Oczywiście zwrot pieniędzy w takiej sytuacji powinien nastąpić. Ja bym jednak dał agentowi trochę więcej niż tydzień zanim był zgłosił sprawę na policję. Często ten proces trwa dużo dłużej. U każdego agenta.

gość
Obrazek użytkownika gość

Ale żeby zablokować swoją należność na karcie klienta wystarczają im 2 minuty. A na zwrot potrzebują 2 miesięcy.
Z najnowszych doświadczeń z BravoFly : pod WARSZAWSKIM numerem telefonu, podanym mi w mailu przez BravoFly - +48 22.20.62.163 - jeśli w ogóle uda się tam dodzwonić i jeśli ktoś łaskawie podniesie tam słuchawkę, zgłasza się ... Rosjanin/Rosjanka. Po polsku, ani po niemiecku ani me, ani be. GOWORIM TOLKO PA RUSKI !

gość
Obrazek użytkownika gość

BravoFly = KATASTROFA, TOTALNA PORAŻKA => SZEROKIM ŁUKIEM; BAAARDZO SZEROKIM ! Chcesz stracić pieniądze i nie mieć nic w zamian a biletu w szczególności - zwróć się do BravoFly. EFEKT (strata) GWARANTOWANY !

gość
Obrazek użytkownika gość

UNIKAJCIE TRIPSTA.PL

Kilka tygodni temu korzystałem z usług tripsta.pl kupując bilet z Moskwy do Warszawy. Pieniądze zostały pobrane z mojego rachunku, co zostało potwierdzone e-mailem. Niestety nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji ani biletu elektronicznego. Ponieważ była sobota polska infolinia nie pracowała, a na brytyjską nie udało mi się dodzwonić. Lot miał mieć miejsce we środę 4 dni później. Napisałem więc e-mail z prośbą o pilny kontakt telefoniczny, jednak moja prośba została zignorowana. Udało mi się natomiast dodzwonić do LOT-u gdzie dowiedziałem się, że nie mam rezerwacji. Po wielu staraniach i wydaniu fortuny na połączenie we wtorek (dzień przed lotem) udało mi się w końcu dodzwonić na infolinię - konsultantka powiedziała, że bilet nie został zarezerwowany (brak jakiegokolwiek przepraszam, wyjaśnienia dlaczego pieniądze zostały pobrane za niewykonaną usługę itd.). Jedyne co mi zaproponowano to zwrot pieniędzy lub dopłatę prawie 300 PLN, bo o tyle w tym czasie podrożał bilet. Próbowałem przekonywać, że skoro pieniądze zostały pobrane, a nie doszło do rezerwacji (z powodu błędu systemu należącego do tripsta.pl) to jest to wina firmy i jej obowiązkiem jest ponieść koszty związane ze wzrostem ceny biletu. Napisałem nawet reklamację, ale została zignorowana. Ponieważ do wylotu pozostało ok. 24 h ugiąłem się przed tym szantażem i zapłaciłem 300 PLN (nawet gdybym zażądał zwrotu, pieniądze wpłynęłyby na moje konto już po terminie lotu. Również obecnie tripsta ignoruje moje e-maile z prośbą o zwrot nadpłaconych przeze mnie 300 PLN. UNIKAJCIE TRIPSTA ZA WSZELKĄ CENĘ. Zrobiłem przegląd forów i ta sytuacja nie była pierwszą.

gość
Obrazek użytkownika gość

TRIPSTA - OMIJAJ SZEROKIM ŁUKIEM

Kilka dni temu wieczorem kupiłem w TRPSTA bilet na lot który rozpoczynał się wcześnie rano następnego dnia. W ciągu kilku minut dostałem potwierdzenie z którego wynikało, że do ceny za przelot doliczona została dodatkowa kwota za pakiet usług dodatkowych których nie potrzebowałem i nie chciałem kupić. Na potwierdzeniu które otrzymałem był kontakt wyłącznie do polskiego biura w którym nikt nie podnosił telefonu (była godzina 20:40). Natychmiast wysłałem więc maila z dyspozycją anulowania usługi dodatkowej i zwrotu ceny za tą usługę. Następnego dnia otrzymałem z TRIPSTA odmowę wykonania tej dyspozycji oraz informację, że reklamacje można składać w formie pisemnej wysyłając listem na adres cyt.:

Travelplanet 24 S.A. (spółka-matka Tripsty – na terenie Grecji)
4, Karageorgi Servias Str.
105 62, Athens
Greece

Zakup robiłem z telefonu i oczywiście możliwe jest zarówno to, że z własnej winy zaznaczyłem niepotrzebną opcję lub nie zaznaczyłem właściwej jak i to, że strona TRIPSTA nie obsługuje poprawnie wszystkich możliwych przeglądarek i opcja taka mogła nie być wyświetlana poprawnie albo niewyświetlana w ogóle.
Między innymi właśnie dlatego właśnie przy zakupach przez internet mamy prawo do rezygnacji z umowy bez konsekwencji. Prawo to jest respektowane przez linie lotnicze, a co najmniej przez Lufthansę gdzie zdarzyło mi się zakupić bilet (bez możliwości zmian) z błędną datą lotu i kiedy zadzwoniłem do call center nie było problemu jego zmianą. Z tego co pamiętam konsultantka powiedziała mi, że przy zakupach online LH dopuszcza możliwość zmian w ciągu 24 godzin od chwili zakupu właśnie ze względu na pomyłki których po kliknięciu "kupuj" klient nie może już sam wyprostować.

Podsumowując - TRIPSTA działa poprawnie dopóki chodzi o przesłanie biletów i ściągnięcie kasy. NA ŻADNĄ POMOC W SYTUACJACH NIESTANDARDOWYCH NIE LICZ. REKLAMACJE W BIURZE W GRECJI (pewnie trzeba też napisać ją po grecku).
SZCZERZE ODRADZAM !!!

diamentowy pasażer
diamentowy pasażer
Obrazek użytkownika irkolo
Offline
Dołączył: 2010-08-24
Wpisy:
Punkty: 1110

Wszystkie negatywne opinie pisane przez gości wyglądają na pisane przez tę samą osobę :))

gość
Obrazek użytkownika gość

Przyłącze sie do opinii bravofly to lipa własnie z nimi walczę. kupiłem 4 bilety potwiedzili 1 poźniej odwołali mi część trasy a drugiej nie chcieli. Potem przyszedł mail, że odwołują ale nie tą o którą prosiłem. Na maile nie odpowiadają. Konsultanci nic nie mogą(przynajmniej ci z którymi rozmawiałem). Odradzam

Dodaj nowy komentarz

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Insert Google Map macro.

Więcej informacji na temat formatowania

Type the characters you see in this picture. (wersja dźwiękowa)
Wpisz znaki, które widzisz na obrazku powyżej. Jeśli nie potrafisz ich odczytać wyślij formularz jeszcze raz. W takim przypadku zostanie wygenerowany nowy obrazek.

ranking użytkowników

punkty
1 fenix 4,028
2 MARCIN MANDEL 3,611
3 BartoszM 2,560
4 adikrakow 2,331
5 piotrek_laska 1,677
6 JGK 1,462
7 Majk101 1,213
8 macdik 1,209
9 dg77 1,162
10 DW 1,121
11 oskiboski 1,119
12 irkolo 1,110
13 dragon70 1,087
14 David D. 1,028
15 filippom 1,020
16 suavero 865
17 jacekh 780
18 kss 763
19 kr3ciq 745
20 IgorW 720
21 _oqrde_ 705
22 kobra11 698
23 krzys 635
24 razzededge 595
25 Patryk 589

rangi użytkowników

 początkujący pasażer (od 1 punktu)

 

 pasażer (od 20 punktów)

  • bez CAPTCHA

 doświadczony pasażer (od 50 pkt.)

 

srebrny pasażer (od 100 punktów)

 

 złoty pasażer (od 250 pkt.)

  • wysyłamy koszulkę Lotera

 platynowy pasażer (od 500 punktów)

 

 diamentowy pasażer (od 1000 punktów)


Już wkrótce dodamy kolejne zniżki, kupony, prezenty
i inne atrakcje dla użytkowników, którzy osiągnęli
poszczególne rangi.

W sprawie realizowania zniżek/kuponów itp.
prosimy o kontakt na info@loter.pl