37 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Flighttix-doświadczenia
Czy ktoś rezerwował bilety na flighttix.pl i może podzielić się swoimi uwagami?
gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
raz u nich rezerwowalem, byla

raz u nich rezerwowalem, byla w marcu promocja na loty Alitalii (obslugiwane przez Etihad). Bilety kupilem najpierw na ebookers.de, ale po dwoch dniach mi anulowali. Pozniej zamowilem przez Flighttix wlasnie, ale tu ta sama sytuacja - jeden mail i kasa bez problemu wrocila. Akurat w tym przypadku dopiero rezerwacja przez Orbitz.com zadzialala.
Wiec jak dla mnie paradoksalnie flighttix jest ok i ponownie bym probowal, bo nie ma ryzyka:)

Obrazek użytkownika dreamistru
Offline
Ostatnio był(a): 11 mies 3 tyg temu
Dołączył: poniedziałek, luty 4, 2013 - 16:46
bierz, ja kupiłam i wszystko

bierz, ja kupiłam i wszystko było ok. jedyny minus to kontakt z nimi.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Nie polecam! Nie można się z

Nie polecam! Nie można się z nimi skontaktować, nie odpisują na emaila ani nie odbierają telefonu. Nie ma z nimi kontaktu w weekend jeżeli wylatujesz np. w sobotę a coś się stanie musisz czekać do poniedziałku!

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
hej, strona flighttix.pl nie

hej, strona flighttix.pl nie działa, wiecie może o co chodzi. Kupiłem za ich pośrednictwem bilety na Filipiny, e-ticket mam,ale dziwne to, że stronka nie działa...

Obrazek użytkownika piotrek_laska
Offline
Ostatnio był(a): 3 mies 1 tydz temu
Dołączył: środa, Grudzień 5, 2012 - 10:23
Ja kupiłem przez flighttix

Ja kupiłem przez flighttix bilety do namibii, wszystko ok, dostałem juz potwierdzenie z linii lotniczych, więc wyglada że wszystko gra

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Nie polecam - to oszuści!

Nie polecam - to oszuści! Zażądali ode mnie o skanu karty kredytowej i paszportu!!! (ktoś mi kupował bilet i były inne nazwiska - nie tak to się rozwiązuje)

Firma zarejestrowana nie wiadomo gdzie, dodzwonić się nie można i w ogóle jedno wielkie oszustwo. Odradzam kupowanie biletów przez ich stronę.

Obrazek użytkownika irkolo
Offline
Ostatnio był(a): 3 tyg 16 h temu
Dołączył: wtorek, Sierpień 24, 2010 - 20:00
Co w tym dziwnego?

Co w tym dziwnego?

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Mając skan karty kredytowej

Mając skan karty kredytowej oraz paszportu jej właściciela można sobie samemu dokonywać płatności. Jeśli firma jest zarejestrowana bodajże w Holandii, nie da się dodzwonić do obsługi klienta i nie odpisują na maile, to hmmm... Chyba wysyłanie takich danych to nienajlepszy pomysł :P

Obrazek użytkownika irkolo
Offline
Ostatnio był(a): 3 tyg 16 h temu
Dołączył: wtorek, Sierpień 24, 2010 - 20:00
Przecież w takich wypadkach

Przecież w takich wypadkach zamazuje się większość danych

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Zakupiłem przez flightix.pl

Zakupiłem przez flightix.pl juz kilka biletów lotniczych i musze przyznać, że jestem bardzo zadowolony. Jedna z moich rezerwacji była zrobiona na lot liniami Alitalia i dotałem informacje o zmianach. Na podstawie swoich doswiadczeń z tą firmą muszę przyznać, że obsługa klienta jest bardzo profesjonalna. Po godzinach pracy biura jest tez dostępny telefon dla klientów ale obsluga w jezyku angielskim.No coz, ja polecam.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
no hej, Ja tez mam dobre

no hej,
Ja tez mam dobre doswiadczenie z nimi. Obsluga super, bardzo mila, potrafi udzielic konkretnych informacji. Jezeli chodzi o maile tez bardzo szybko odpisuja, albo dzwonia z odpowiedzia. Jestem super, super zadowolona. Jezeli latac to tylko z nimi.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
no hej, Ja tez mam dobre

no hej,
Ja tez mam dobre doswiadczenie z nimi. Obsluga super, bardzo mila, potrafi udzielic konkretnych informacji. Jezeli chodzi o maile tez bardzo szybko odpisuja, albo dzwonia z odpowiedzia. Jestem super, super zadowolona. Jezeli latac to tylko z nimi.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
ta Firma to jedna ściema .

ta Firma to jedna ściema . Kupiłem 3 bilety na przelot SAS-em z Wrocławia do Brukseli , ale ponieważ była mgła i samolot nie wystartował. zwróciłem się o zwrot pieniędzy . SAS jak stwierdza że zwrot mi się należy , ale odebrać pieniądze muszę tam gdzie kupowałem ,a SAS się rozliczy. I tu zaczyna się problem. Najpierw próbują mi wcisnąć ,że pieniądze mi się nie należą., a gdy SAS interweniuje , zaczynają się obietnice: tak wyślemy na konto, księgowa jeszcze nie puściła . KONTAKTU MAILOWEGO zero , telefonicznie rozmawiałem trzy razy z P. Kasią i cały czas zwodzenie.
TAKIE FIRMY NIE POWINNY ISTNIEĆ , WYSTRZEGAJCIE SIĘ ICH

Obrazek użytkownika oskiboski
Offline
Ostatnio był(a): 4 lata 4 mies temu
Dołączył: niedziela, Kwiecień 29, 2012 - 10:42
Kupowane loty bez problemu.

Kupowane loty bez problemu. Żaden nie odwołany do tej pory :P

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Witam! Korzystałam z serwisu

Witam! Korzystałam z serwisu raz i muszę przyznać, że miałam pewne obawy, ale na szczęście wszystko odbyło się bardzo sprawnie i profesjonalnie. Moje loty były kilka razy zmieniane, a ja za każdym razem otrzymywałam potwierdzenie zmiany lotu. Jestem bardzo zadowolona i polecam!

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Niestety potwierdzam.

Niestety potwierdzam. Wygląda, że to oszuści. Od dłuższego czasu bezskutecznie oczekuję na zwrot kasy za bilety na lot, który został odwołany. Nie reagują na maile, telefonicznie nie można uzyskać żadnej informacji. Nigdy więcej fighttix.pl !!!!!

Obrazek użytkownika irkolo
Offline
Ostatnio był(a): 3 tyg 16 h temu
Dołączył: wtorek, Sierpień 24, 2010 - 20:00
Użyj procedury chargeback

Użyj procedury chargeback

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
ta firma to sciema zakuppilem

ta firma to sciema

zakuppilem bilet KRK- Nowy York. bilet w Economy Premium. Okazało się że Lufa nie ma tej kategorii. I co?
Odmówili zwrotu różnicy, oraz innej gratyfikacji.
Na odzew oczekiwałem 7 dni.Serdecznioe odradzam każdemu

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
NIE POLECAM. BILETY

NIE POLECAM. BILETY PRZYCHODZA, DOLECIALEM NA FILIPINY ALE KONTAKT Z NIMI UDREKA, NIE ODPOWIADAJA NA MAILE, OBSULGA OPRYSKLIWA ALE CO NAJGORSZE JEST NIEKOMPETENTNA. NIE ZNAJA SIE NA SWOJEJ PRACY. WPROWADZAJA W BLAD. POINFORMOWALHY MNIE O ANULACJI BILETU LOTNICZEGO NA DROGE POWROTNA Z FILIPIN CO SKUTKOWALO KONIECZNOSCIA ZAKUPU NOWEGO BILETU. PROSZE MI WIERZYC JAK BYLEM ZDZIWIONY GDY NA LOTNISKU NA FILIPNACH POWIEDZIANO MI ZE MOJ BILET JEST WAZNY. OBY ZBANKRUTOWALI!!!Ciekawe czemu nie maja strony na facebooku? Boja sie negatywnych komentarzy???

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Nie mogę odzyskać od nich

Nie mogę odzyskać od nich kasy za odwołany lot. Kompletny brak reakcji na maile. Telefony rozbijają się o niekompetencje polskich pracowników, którzy niczego nie wiedzą i w żaden sposób nie są pomocni. Zgłosiłem sprawę do UOKiK i będę działał dalej. Na razie swoim przykładem ostrzegam innych - omijajcie z daleka flighttix.pl

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Nie mogę odzyskać od nich

Nie mogę odzyskać od nich kasy za odwołany lot. Kompletny brak reakcji na maile. Telefony rozbijają się o niekompetencje polskich pracowników, którzy niczego nie wiedzą i w żaden sposób nie są pomocni. Zgłosiłem sprawę do UOKiK i będę działał dalej. Na razie swoim przykładem ostrzegam innych - omijajcie z daleka flighttix.pl

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
A co dokładnie masz na myśli?

A co dokładnie masz na myśli? Jak wygląda ta procedura? Czym się różni od żądania zwrotu pieniędzy?

Obrazek użytkownika irkolo
Offline
Ostatnio był(a): 3 tyg 16 h temu
Dołączył: wtorek, Sierpień 24, 2010 - 20:00
Usługa chargeback:
gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
to ponoc zalezy od tego , czy

to ponoc zalezy od tego , czy nalezy Ci się zwrot. Być może linie nie zgodziły sie zwrot? to było w moim przypadku i wyjasniałem sprawę z liniami lotniczymi. Dowiedziałem się, że faktycznie nie dali autoryzacji na refundację mojego biletu i wiem, że nawet gdy zwrot kasy przysługuje to agencja musi czekać aż linie zwrócą kasę. Tak więc oni w tym flighttix faktycznie nie mogą niczego zrobic jak tylko czekać. Mnie tez nerwy pusciły i dałem się im we znaki,ale sorki mieli rację. No są takie przpisy i czy to flighttix, czy inna agencja efekt ten sam. Tak więc UOKiK nie zrobi nic. Pozdrawiam

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Nie odpowiadają na maile. Nie

Nie odpowiadają na maile. Nie potrafią udzielić informacji o stanie sprawy przez telefon. To też wytłumaczysz? Dla mnie jest to dowód niesolidności firmy. Będę ostrzegał przed nią wszędzie.
btw - UOKiK a dokładnie ECK podjął się pomocy - sprawa w toku.

DW
Obrazek użytkownika DW
Offline
Ostatnio był(a): 23 h 50 min temu
Dołączył: czwartek, luty 21, 2013 - 19:00
WSZYSTKIE negatywne

WSZYSTKIE negatywne komentarze o flighttix.pl pochodzą od anonimowych użytkowników i w związku z tym są niewiarygodne. Równie dobrze można podejrzewać że to pisze konkurencja.

Obrazek użytkownika bednarzyk
Offline
Ostatnio był(a): 1 mies 1 dz temu
Dołączył: sobota, Listopad 10, 2012 - 16:13
Ja dokonałam kilka dni temu

Ja dokonałam kilka dni temu rezerwacji dwóch biletów do Namibii u nich i wszystko było OK. Bilety przyszły na e-maila, tak jak było podane w ciągu 4 dni. Cena była pobrana w PLN, tak jak było napisane przy zakupie, płaciłam Visa Debit czyli opłaty też nie było.
Jedynie co mnie dziwi, to że w e-mailu, który jest przesłany tylko w języku polskim, mam podane tylko numery biletów i loty. Zawsze trochę inaczej to wyglądało. W każdym razie w serwisach przewoźników bilety są więc moim zdaniem wszystko jest OK.
I jeszcze - dzwoniłam tam dwa razy nigdy nie było problemów w połączeniem.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Niestety potwierdzam. Totalna

Niestety potwierdzam. Totalna zlewka klienta, gdy zaczynają się problemy. Zero pomocy. Usiłuję odzyskać kasę za odwołany lot, Już 6 miesięcy. Nie odpowiadają na maile. Nie udzielają żadnych informacji przez telefon.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Widzę, że moje negatywne

Widzę, że moje negatywne doświadczenia są podobne. Flighttix od miesięcy olewa próby kontaktu w związku ze zwrotem kasy za odwołany lot. Przygodę ze zwrotem kasy miałem już u innego pośrednika (celowo nie podaję nazwy, żeby nie było posądzenia że to reklama konkurencji). Tam przebiegło to dużo lepiej. Pełny kontakt,sprawne działanie.

AKiN

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Kupiłem własnie przez

Kupiłem własnie przez flighttix bilety do Tajlandii ale martwi mnie fakt że nie pobrali pieniędzy z konta. Czy jest to normalne? Dzwoniłem do lini w których mam rezerwację i potwierdzili że wszystko jest ok ale jeszcze nie maja płatności ale to jest normalne w przypadku pośrednika. Co o tym myślicie?

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Najlepiej zadzwonic i samemu

Najlepiej zadzwonic i samemu sprawdzic aby byc spokojnym. Ja dodzwonilem sie bez problemu. Tel jest w Polsce, kierunkowy do Gdanska. Opsluga byla jak nalezy. Wszystkiego sie dowiedzialem czego chcialem i wydaje sie wszystko w porzadku. Bilety jeszcze nie zamowilem, ale zrobie to za moment. Spodziewam sie, ze bedzie wszystko w porzadku.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Ja chcę pochwalić flighttix -

Ja chcę pochwalić flighttix - omyłkowo na bilecie pomyliłam imię z nazwiskiem. Po telefonie na infolinię bez problemu zmieniono dane - na szczęście bilet nie był jeszcze wystawiony. Bardzo dziękuję pani z obsługi!

Janina Jarząb (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Tak rezerwowałam bilet wraz z

Tak rezerwowałam bilet wraz z ubezpieczeniem na wypadek rezygnacji  . NIE POLECAM ,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niestety nie polecam tego Biura ponieważ nie mozna się doprosić o polisę , a gdy się domagałam to przestano odbierać mojde telefony lub wyłączno się w trakcie rozmowy.

To jest Firma Holenderska i wszelkie sprawy sporne  trzeba załatwiać przez Holandię.

 

gość II (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Tak rezerwowałam bilet wraz z

Tak rezerwowałam bilet wraz z ubezpieczeniem na wypadek rezygnacji  . NIE POLECAM ,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niestety nie polecam tego Biura ponieważ nie mozna się doprosić o polisę , a gdy się domagałam to przestano odbierać mojde telefony lub wyłączno się w trakcie rozmowy.

To jest Firma Holenderska i wszelkie sprawy sporne  trzeba załatwiać przez Holandię.

Maarta (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Zdecydowanie nie polecam!

Zdecydowanie nie polecam! Rezerwowalismy bilety do Kolumbii, wszystko fajnie ale po jakims czasie dostaliśmy info o zmianie trasy w stronę Kolumbii - zamiast 2 przesiadek tylko jedna w Paryżu więc dla nas jeszcze lepiej. Po czym w Paryżu okazało się, że owszem pierwsza opcja lotu została odwołana, a druga opcja nie zosatała zarezerwowana... Bardzo stresująca sytuacja, już nigdy nie zdecyduję sie na takiego pośrednika!

Ania (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Przekleję po prostu treść

Przekleję po prostu treść maila, którego dostałam od nich po anulowaniu lotu:

Szanowna Pani Anno,
dziękujemy za kontakt z flighttix.pl.

Niniejszym potwierdzamy anulację rezerwacji SW7GHK w systemie. Zwrócimy się do linii lotniczych o całkowity zwrot kosztów. Proces zwrotu ceny biletów może potrwac nawet do kilku tygodni, jest to uzaleznione wyłącznie od linii lotniczych. O przyznanym zwrocie zostanie Pani poinformowana mail'owo.

Jeżeli pojawią się dalsze pytania, proszę o kontakt.

Z poważaniem,
Natalia
Travel Consultant Flighttix.pl

Potwierdzę tylko, że od anulacji lotu minął już ponad miesiąc a ja kasy nie widziałam, za to otrzymałam info że zobaczę ją może za kilka miesięcy. 2.5k w plecy.

Dodaj komentarz

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem, a nie web-robotem i zapobiega wysyłaniu spamu.