55 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Czy ktoś rezerwowałe przez Amoma.com albo Hotels4u ???
Czy ktoś może z Loterowiczów rezerwował hotel przez serwis www.amoma.com ? Mają bardzo dobre ceny ale niestety nic o nich nie słyszałem a w necie mało opinii a jak się już coś znajdzie to dużo sprzecznych. Albo chociaż może ktoś rezerwował przez www.hotels4u.com Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi!
gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
ja rezerwowalam przez

ja rezerwowalam przez amoma.com hotel w yosemite. rezerwacja szybka i bezproblemowa, potwierdzona i wszystko wyglada ok. bede tam dopiero w polowie kwietnia, wiec wtedy sie okaze, czy cos namieszali czy nie ;)

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Dzięki za odpowiedź :) może

Dzięki za odpowiedź :) może ktoś jeszcze?
Kasę ściągają z karty oni czy hotel bezpośrednio?

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
hotels4u.com to część thomasa

hotels4u.com to część thomasa coocka , grupy kapitałowej kilka razy rezerwowałem bez obaw wszystko git!:) pozdro

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Może jeszcze ktoś będzie mógł

Może jeszcze ktoś będzie mógł pomóc?
Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Też mam ten sam

Też mam ten sam problem.Jedyne opinie jakie znalazłem o tej stronie to opinie na angielskiej stronie.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Chodzi mi o amoma.com
gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Z tego co wiem to strona

Z tego co wiem to strona działa dopiero od 3-4 msc. Na tripadvisorze jest temat o amomie.com ald opinie sa mocno różne.
Jakby ktoś rezerwował to niech sie podzieli opinia pod tematem.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Ja zarezerwowałem przez Amoma

Ja zarezerwowałem przez Amoma hotel w Los Angeles na przyszłą sobotę. Dam znać ;)

Odpowiadając na jedno z wcześniejszych pytań. Podczas rezerwacji pojawił się komunikat:

"** Kwota zostanie pobrana z karty przez amoma.com".

Nie wiem czy to normalne bo jestem "zielony" w rezerwacjach hoteli ;)

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Może ktoś jeszcze się

Może ktoś jeszcze się podzieli swoimi doświadczeniami? Też jestem ciekawy.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
I jak kolego ta rezerwacja?

I jak kolego ta rezerwacja? Bez problemów? pozdrawiam

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
rezerowalam z Hotels4you. Nie

rezerowalam z Hotels4you. Nie polecam i nigdy u nich nic nie zarezerwuje. Zarezerwowalam super duper pokoj z widokiem na morze w Egipcie dla 4os rodziny. Zaplacilam od razu. Na miejscu awantura, dali nam byle jaki maly pokoj. Podwoch godzinach utarczki dali nam w koncu pokoj z widokiem na morze, pozal sie Boze. Z poczatku winilam Egipcjan ale to byla wina Hotels4you. Ten hotel nie mial super duper pokoji a juz na pewno nie z widokiem na morze. Wszystkie byly w tym samym standarcie( z Wyj Promo room na zaplechach). Hotels nie powinien byl sprzedawac 8 rodzajow pokoji, gdyz hotel takowych w ogole nie posiadal. Reklamacja w ogole nie przyjeta ani pisemna ani slowna, olali mnie zupelnie chociaz mialam zdjecia itp. Uwaga! firma nie jest objeta zadna gwarancja. W momencie klopotow nie mozesz sie do nikogo zwrocic.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
"Ja zarezerwowałem przez

"Ja zarezerwowałem przez Amoma hotel w Los Angeles na przyszłą sobotę. Dam znać ;)
Odpowiadając na jedno z wcześniejszych pytań. Podczas rezerwacji pojawił się komunikat:
"** Kwota zostanie pobrana z karty przez amoma.com".
Nie wiem czy to normalne bo jestem "zielony" w rezerwacjach hoteli ;)"

Sry, że dopiero odpisuję.

Wszystko było ok :) bez problemowo. Więc z moje punktu widzenia mogę polecić Amoma.com :) Pieniądze mimo, że przelałem na konto Amoma trafiły docelowo do hotelu i podczas rezerwacji usłyszałem, że pobyt jest już uregulowany.

Kolejnym odważny życzę powodzenia :)

Podczas tego wyjazdu byłem 3 noce w San Francisco - rezerwacja przez Hotels.com - też wszystko super
oraz 2 noce w Las Vegas - rezerwacja przez Booking.com - też super.

Pozdrawiam

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Dzięki za odpowiedź :) Ja w

Dzięki za odpowiedź :)
Ja w końcu zarezerwowałem hotele przez travelrepublic.co.uk i też mogę polecić.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Zarezerwowałem na czerwiec

Zarezerwowałem na czerwiec hotel w Paryżu. Pieniądze od razu pobrali z karty (prepaid to ich zasada) Na wszelki wypadek napisałem maila do hotelu z pytaniem o rezerwację ale mi nie odpowiedzieli. Także póki
co nie wiem co myśleć. Jeszcze powtórzę maila do hotelu.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
I jak się sprawa potoczyła?

I jak się sprawa potoczyła? Wszystko ok?

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Rezerwowałem nocleg we

Rezerwowałem nocleg we Wrocławiu w Campanile. Hotel na dwa dni przed przyjazdem potwierdził rezerwację i płatność. Jadę ze spokojną głową że nie będę musiał spać przed maratonem w samochodzie :)

DW
Obrazek użytkownika DW
Offline
Ostatnio był(a): 20 h 8 min temu
Dołączył: czwartek, luty 21, 2013 - 19:00
Rezerwowałem tylko jeden raz

Rezerwowałem tylko jeden raz przez Anoma,a więc nie mogę ich ocenić. Wybrałem ich bo mieli niższą cenę niż booking.com na upatrzony przeze mnie hotel.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
jak sie płaci w amoma

jak sie płaci w amoma przelewem czy w euro czy w złotówkach, cena w złotówkach bardzo się różni (tragiczny kurs przeliczeniowy)

DW
Obrazek użytkownika DW
Offline
Ostatnio był(a): 20 h 8 min temu
Dołączył: czwartek, luty 21, 2013 - 19:00
Płaciłem jak zawsze kartą

Płaciłem jak zawsze kartą kredytową, kwota naliczona jest w euro, z karty ściągnęło w PLN (po kursie 4,19) plus opłata 1 euro za kk.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Nie polecam. Obciążyli kartę

Nie polecam. Obciążyli kartę w EUR, pomimo że na stronie wyświetlali kwotę w EUR i PLN. Nigdzie nie było informacji w jakiej walucie będzie obciążenie. Okazało się, że wyszło 30zł różnicy kursowej+prowizja za przewalutowanie. Przy kwocie 330zł to sporo.
Na miejscu okazało się, że otrzymam pokój Twin zamiast z podwójnym łóżkiem, bo takie zlecenie wysłał system Amoma. Na stronie nie było informacji z jakim łóżkiem jest pokój, ani nie było możliwości wyboru.
Oszustwo i tyle!!!

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
AMOMA OSZUSCI - PROBLEM ZE

AMOMA OSZUSCI - PROBLEM ZE ZWROTEM PIENIEDZY

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Również nie polecam Amoma.

Również nie polecam Amoma. Zarezerwowałem hotel w Paryzu z drozsza opcja sniadan. Na miejscu okazalo sie ze hotel ma tylko jedna, oczywiscie prostsza. Sami nie wiedza czym handluja. O zwrocie roznicy nie ma mowy. Korespondencja mailowa wyglada jakby sie pisalo z automatem.

Obrazek użytkownika skkorpion
Offline
Ostatnio był(a): 3 mies 1 dz temu
Dołączył: poniedziałek, Wrzesień 16, 2013 - 17:06
Witam! Rezerwowałem w tym

Witam!

Rezerwowałem w tym roku hotel w Neapolu na dwie noce ze śniadaniami. Zero problemu
Dla pewności wysłałem maila do hotelu i potwierdzili że jest rezerwacja.

Pozdrawiam Daniel

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
syf syf ostrzegam do tego nie

syf syf ostrzegam do tego nie ma możliwośc wystawienia FAKTURY VAT OSZUŚCI

t_m
Obrazek użytkownika t_m
Offline
Ostatnio był(a): 5 lat 3 mies temu
Dołączył: piątek, Listopad 14, 2014 - 23:13
Dwukrotnie korzystałem z

Dwukrotnie korzystałem z hotels4u.com . Obydwie rezerwacji płatne z góry w 100% (opcja noclegu z AI na Krecie). Wszystko tak jak miało być, żadnych problemów. Portal jest częścią Thomas Cook Group (podobnie jak Neckermann) więc dość wiarygodny agent.

[Podobne oferty jak hotels4u.com oferuje alpharooms.com i travelrepublic.co.uk]

DW
Obrazek użytkownika DW
Offline
Ostatnio był(a): 20 h 8 min temu
Dołączył: czwartek, luty 21, 2013 - 19:00
I znowu wpis od osoby którą

I znowu wpis od osoby którą nawet nie stać na rejestrację a więc bezkarnie może sobie popisać bzdury.
Po pierwsze - na samej górze strony masz możliwość wyboru waluty w jakiej chcesz zapłacić, więc wyświetliło ci w takiej walucie jaką wybrałeś ( a nie i w euro i w pln). I tak samo kwota została pobrana w takiej walucie jaką wybrałeś i z takiego konta jakie wpisałeś. A to jaki spread i prowizje za przewalutowanie ma twój bank - to już inna sprawa i nie mieszaj do tego systemu pośrednika.
Po drugie - na stronie masz możliwość wyboru pokoju i jak byk jest napisane jaki rodzaj pokoju i z jakim łóżkiem! Więc na pewno dostałeś taki pokój jaki wybrałeś i za jaki zapłaciłeś.
I po trzecie - jak jesteś takim ćmokiem, że nie potrafisz korzystać on-line z takich narzędzi - to serdecznie radzę - idź do biura podróży i zakup sobie nocleg z ich pomocą. Przynajmniej będziesz wiedział do kogo kierować swoje pretensje i ciekaw jestem czy pracownikowi biura podróży też z taką łatwością rzucisz w twarz oskarżenia o oszustwo. Na pewno nie - bo tam nie będziesz już anonimowy...!

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Zarezerwowałam w listopadzie

Zarezerwowałam w listopadzie 2014 hotel w Rzymie (3 gwiazdki) na 3 noce dla 2 osób. Wszystko przebieglo idealnie. Własnie będe za chwilę rezerwowac hotel na swieta w Berlinie. Mam nadzieje, że tez będę bardzo zadowolona. Polecam:)

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Witam, mam problem z

Witam, mam problem z rezerwacją na Hotels4u, ciągle po zakończeniu rezerwacji wyświetla się informacja, że coś poszło nie tak. Pieniędzy na szczęście nie pobiera. Może ktoś ma pomysł co robię nie tak? Próbowałam rezerwować przy użyciu dwóch różnych kart. Będę wdzięczna za pomoc.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Hotels4u - rok temu Malta.

Hotels4u - rok temu Malta. Wszystko bez najmniejszego problemu. Kasa od razu ściągnięta z karty, w hotelu mieli potwierdzenie. Bezboleśnie - polecam.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Przed dokonaniem rezerwacji

Przed dokonaniem rezerwacji dopytałam telefonicznie (bo nie znalazłam stosownej informacji na stronie a na maile nikt nie odpowiadał) o koszty ewentualnego anulowania rezerwacji. Dowiedziałam się, że do określonej daty (25 marca) odbędzie się to bezkosztowo, potem będzie opłata. Właściwie tylko ta informacja zdecydowała o wyborze Amomy a nie innego pośrednika. Dziś musiałam anulować rezerwację (pracownik jednak nie ma delegacji) i dowiedziałam się, że kara to 40 EUR, tym samym nie odzyskamy pełnej, zapłaconej za hotel kwoty. Opinia nasuwa mi się jedna: oszuści i złodzieje. NIE POLECAM.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Ostatnio zarezerwowalam hotel

Ostatnio zarezerwowalam hotel w Londynie przez Amoma, no i pierwszy problem pojawil sie po dczytaniu bilingu z konta, suma jaka mialam na mailu z rezerwacja jest inna niz ta pobrana z konta, UWAZAJCIE!! Napisalam do nich, a w odpowiedzi dostalam ze przeciez to jest napisane na stronie ze Amoma potraca sobie 3% z kazdej transakcji, probowalam jeszcze raz poszukac na ich stronie gdzie to jest zapisane, ale nie jest to tak podane jak powinno byc, zeby klient mial swiadomosc ze do tej sumy dojdą jeszcze inne oplaty, przynajmniej w mailu, w ktorym jest podsumowanie rezerwacji, bo plus 25 euro za platnosc kartą i jeszcze te 3% procent, to suma koncowa wyszla mniej korzystna.
Wg mnie krecą, jak bank udzielajace pozyczkii, co ważne napisac malym druczkiem, aby klient sie nie kapną, najlepiej do konca załatwienia całego procesu.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Amoma, przestrzegam przed tym

Amoma, przestrzegam przed tym posrednikiem, wszystko jest tak skostruowane aby naciagnac klienta, czy to przy rezerwacjii, czy tez przy wczesniejszej anulacji, owszem moze hotel zarezerwuja, ale tak elastycznie i pieknie jak to przedstawiaja na stronie to nie jest.
PIERWSZY I OSTATNI RAZ SKORZYSTAŁAM Z ICH USŁUG.
NIE POLECAM!!!

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
info z "faktury" AMOMA LLC

info z "faktury"

AMOMA LLC jest zarejestrowana w Szwajcarii
Numer rejestracji CH-660-2978013-6
Niezarejestrowany VAT

a jak dzwoniłem to powiedzieli że NIP/ EU VAT mam sobie wpisać w innym polu i też będzie ok hehe.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
witam czy ktos anulował

witam

czy ktos anulował rezerwacje przez hotels4u.com? bo napisałam e-maila i milczą.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Rezerwowałam przez Amomę 3

Rezerwowałam przez Amomę 3 hotele. Zawsze oferowali najniższą cenę, znacząco niższą, niż inne serwisy, co w jakiś sposób mnie niepokoiło – ale niepotrzebnie  Jeden raz sama zawaliłam sprawę, ponieważ wpisałam złe daty rezerwacji. Poprzez formularz zgłosiłam chęć zmiany terminu, równocześnie będę z Amomą w kontakcie telefonicznym. Byłam miło zaskoczona obsługą – telefon było odbierany niemal natychmiast, sami oddzwaniali pytając, czy wszystko OK. Po Ok. 23 godzinach dostałam potwierdzenie zmiany terminu oraz kolejny telefon z Amomy, czy jest w porządku. Niestety, ta zmiana kosztował mnie 22 Euro, ale cóż – sama sobie jestem winna 
Ogólnie jestem bardzo zadowolona, choć nie wszystko było idealnie. W pierwszym hotelu w Bratysławie próbowali nam wcisnąć pokój dwuosobowy z dostawkę – zamiast zarezerwowanego 3 osobowego – mówiąc, że nie posiadają takiego rodzaju pokoi, jak mam napisane na voucherze z Amomy. Postawiłam się, że nie wiem, jaki rodzaj pokoi mają, ale ja opłaciłam pokój 3-osobowy i taki chcę dostać. Wskutek tego dostałam cos lepszego, niż miało być – 2-pokojowe studio.
W drugim hotelu miałam mieć pokój 2-osobowy – dwa łóżka, na których mieliśmy spać wspólnie z dzieckiem. Dostaliśmy 2-osobowy z…dostawką  Więc znowu plus!
W trzecim zarezerwowanym w Budapeszcie dwugwiazdkowym pensjonacie (miałam mieć pokój 2-osobowy z dostawką) na przedmieściach o godz. 22-giej po przyjeździe dowiedziałam się, że mieli jakiś problem z rezerwacją i przepraszają, ale zakwaterują nas gdzie indziej. Dostałam pokój w czterogwiazdkowym hotelu w centrum miasta – 3-osobowy. Co więcej, ten hotel miał wyłącznie płatny parking, który został mi opłacony.
Tak więc reasumując – na linii Amora-hotele może nie do końca wszystko grało, ale jak dla klienta – wszystkie zmiany były wyłącznie na lepsze 
Z konta serwis pobrał wyłącznie tyle, ile było napisane na voucherze przy rezerwacji.

Advic (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Rezerwowałem hotel Campanile

Rezerwowałem hotel Campanile na tydzień przed majówką we Wrocławiu przez amomę, niestety po przybyciu na miejsce okazało się, że nie mają mojej rezerwacji. Byłem z małym dzieckiem a wszystkie hotele były raczej zapchane, więc stres był. Hotel dał mi pokój, który miał akurat wolny i mogłem się ulokować do czasu wyjaśnienia sprawy, Dzowonili potem z Amoma (rozmawiają po angielsku) i pytali, czy wszystko ok, jak się okazało - nie przesłali mojej rezerwacji do hotelu, na szczęście były wolne miejsca, więc wszystko dobrze się skończyło, przesłali po interwencji moją rezerwację. Boję się pomyśleć co by było, gdyby to była majówka a nie tydzień przed. Tak czy inaczej polecam sprawdzać w hotelach, czy otrzymali ich rezerwację, Wcześniejsze doświadczenia z booking uśpiły moją czujność.

fio (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Rezerwowałem i z jednej i z

Rezerwowałem i z jednej i z drugiej. Wszystko było ok. Tydzień temu brałem z hoteling.com Po przeczytaniu opinii włos mi się na głowie zjeżył. Potwierdziłem rezerwację bezpośrednio w hotelu. Proponuję mniej brać do głowy opinie ludzi. Większośc to wyssany z brudnego palucha stek bzdur :)

abakan (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Nie polecam, mimo możliwości

Nie polecam, mimo możliwości odwołania rezerwacji od razu pobieraja pieniądze z karty i w przypadku odwołania w przewidzainym terminie mozliwośc anulacji praktycznie nie istnieje

N (anonim)
Obrazek użytkownika gość
czesto podróżuje i używam

czesto podróżuje i używam wielu stron do rezerwacji hoteli. Amoma była Ok do czasu kiedy chciałem odwołać rezerwacje okazało się,  że jest taka opcja ale z tygodniowego pobytu za ktory zapłaciłem 2300zł dostałbym 22 zł zwrotu. Kpina . Jedyna opcja zmiana terminu pobytu . Radzę używać stron,  które refundują ewentualne odwołanie podróży 

Kwasi75 (anonim)
Obrazek użytkownika gość
W zeszłym roku rezerwowałem

W zeszłym roku rezerwowałem przez tą stronę hotel w Krakowie. Płatność kartą. Wszystko od początku do końca ok włącznie z obsługą klienta - niestety tylko po angielsku, ale pełna profeska. Ceny mają przystępne. Choć z powodu cen pewnie mają hotele raczej w największych  miastach.

daras (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Tak rezerwowałem i się

Tak rezerwowałem i się zawiodłem.alpharooms -na stronie gdzie rezerwowałem hotel były podane błędne informacje co do odległości do plaży,opinie klientów były wzięte z innego hotelu.Przy próbie odzyskania pieniędzy (rekompensaty)stanowczo twierdzili że podane dane były prawdziwe.Nie polecam.

DW
Obrazek użytkownika DW
Offline
Ostatnio był(a): 20 h 8 min temu
Dołączył: czwartek, luty 21, 2013 - 19:00
SPAM!

SPAM!

Immoderate34 (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Ja znam i raczej polecam

Ja znam i raczej polecam chociaż moim numerem jeden wśród portali rezerwacyjnych jest rewelacyjna porównywarka www.traviboo.com

Nika 07 (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Jestem teraz w podobnej

Jestem teraz w podobnej sytuacji. Wyjazd mam 02.06 a dziś dzwoniłam do hotelu by upewniec się czy mam rezerwację ... i okazało się że jej nie mam. Obsługa hotelu poinformowała mnie że nie jestem pierwszą klientką z amoma, która jest w takiej sytuacji. Ponoć hotel ten w ogóle nie współpracuje z Anoma. Brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą by wyjasnić sprawę i by oddali pieniądze za rezerwacje.

Marcinowski (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Uwaga na oszustów,. firmę

Uwaga na oszustów,. firmę krzak tj amoma.com

Piękną mają tylko nazwę, okradli mnie i oszukali i nie wiem gdzie szukać pomocy.
Zarezerwowałem okazyjnie hotel w Dubaju dwa miesiące przed wylotem (wylot początek maja).
Potwierdzili, po 3 tyg podesłali voucher, po kolejnych 2 tygodniach napisali o overbookingu i albo przenosiny do Novotelu (pierwotny Gloria Hotel) albo anulacja. Wybrałem przenosiny, potwierdzili po kilku moich interwencjach w tym facebookowej - podesłali voucher w języku polskim, milczeli gdy prosiłem o voucher w języku angielskim. Aktualnie jestem 3 dzień w hotelu, a raczej hotelach bo skaczę po różnych, bo dwa hotele nie mają mojej rezerwacji, amoma.com milczy, nie odbiera telefonu, nie odpisuije na maila i na facebooku. Banda złodziei, którym nie odpuszczę. Są mi winni ponad 800zł+masę czasu i nerwów. Chętnym podam numer mojej rezerwacji, która na ich stronie jest potwierdzona i gwanantowana (sic!). Uważacje, pierwszy raz od 20 lat dałem się zrobić w necie na kasę:///

Marcinowski (anonim)
Obrazek użytkownika gość
*wylot początek lipca

*wylot początek lipca (rezerwacja początek maja 2017r). Amoma.com w mojej opinii i nie tylko mojej to złodzieje i oszuści, zwykły scam, który zaraz padnie, polecam reklamować w banku, robić chargeback, żeby opetarzoy kart wypowiedzieli tym draniom umowę, tak amoma.com to złodziejski serwis, bez pomocy, z jednym nr telefonu gdzieś na wschodzie (!)

DW
Obrazek użytkownika DW
Offline
Ostatnio był(a): 20 h 8 min temu
Dołączył: czwartek, luty 21, 2013 - 19:00
hmmm... kontakt telefonicznyz

hmmm... kontakt telefoniczny z BOK Anoma.com  + 48 22 307 31 85, nie wygląda to na numer "gdzieś na wschodzie !". 

Ciekawska (anonim)
Obrazek użytkownika gość
I jak twoja rezerwacja? 

I jak twoja rezerwacja? 

Gosia 33 (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Okradli mnie na 1500 zł po

Okradli mnie na 1500 zł po rezerwacji i ściągnięciu kasy z karty napisali ze rezerwacja jest anulowana. Miesiąc czekam na pieniądze. .... i nic. Ciężko się do nich dodzwonić.  Praktycznie graniczy to z cudem. Oszuści. 

cewka (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Dzięki za podpowiedź. Nie

Dzięki za podpowiedź. Nie mogę sie do nich dodzwonić, choć przysłali mi świetną oferte cenową. A teraz wiem, ze nie warto.

Strony

Dodaj komentarz

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem, a nie web-robotem i zapobiega wysyłaniu spamu.