22 wpisów / 0 nowych
Ostatni wpis
gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Booking.com - depozyt za pierwsza noc
Witam. Zarezerwowalam dwa hotele: jeden w Maroku (miesiac temu) drugi w Kuala Lumpur ( 3 miesiace temu). Oba mialy opcje depozytu za pierwsza noc ale platnosci nie zostaly sciagniete do dnia dzisiejszego. Booking com dal mi adresy i kazal kontaktowac sie bezposrednio z hotelem. Niestety na maile wyslane kilka dni temu nikt nie odpowiada. Mam przykre doswiadczenia w tej kwestii a poza tym podrozuje z dziecmi i nie chce pojawic sie o 12 w nocy w hotelu i dowiedziec sie, ze rezerwacja zostala anulowana. Karte podalam Visa Debit ale z zabezpieczeniem 3D secure. Czy ktos ma jakies doswiadczenia?
gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Zobacz na warunki

Zobacz na warunki rezerwacji.
Jak jest darmowa anulacja do 7 dni przed przyjazdem, a później dopiero ta pierwsza noc wskakuje to sciągną kasę tego 7go dnia wprzed. Możliwe że już zrobili próbną autoryzację bez ściagnięcia na koszt 1 nocy albo całości albo 1 USD.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Dzieki za odp. Tak, jest

Dzieki za odp. Tak, jest darmowa anulacja. To dobrze, czyli nie ma sie co martwic? Troche mi zalezy, bo to dobre hotele :)

Obrazek użytkownika rolka13
Offline
Ostatnio był(a): 5 h 17 min temu
Dołączył: środa, Styczeń 18, 2012 - 13:44
Nie bardzo rozumiem o co

Nie bardzo rozumiem o co chodzi ci z tym depozytem :)
Jezeli jest darmowa anulacja to z reguły nie pobieraja kasy przed przyjazdem ( czasami autoryzują karte ) - natomiast twoja karta gwarantuje im ze jezeli nie pojawisz sie w hotelu to beda mogli sciagac sobie opłate za pierwsza noc ( tak jak jest zapisane w regulaminie ). Dane Twojej karty sa dla nich niejako depozytem - wiec nie maja wiekszego powodu blokowac dodatkowo pieniedzy przed przyjazdem.
Co do pewnosci - to ze masz adres hotelu nie oznacza ze nie mozesz zadzwonic do booking i rozwiac swoich wątpliwosci :) choc rozumiem ze wolałbys jakies potwierdzenie ze strony hotelu.
Z moich doświadczen wynika raczej ze booking jest zbyt powazną firmą zebys cokolwiek ryzykował.

Obrazek użytkownika fiddler
Offline
Ostatnio był(a): 1 rok 6 mies temu
Dołączył: czwartek, Marzec 15, 2012 - 02:12
Wydaje mi się, że próba

Wydaje mi się, że próba potwierdzenia (wstępnej autoryzacji karty) powinna zostać odnotowana przez bank. Możesz spróbować w banku poprosić o informację czy taka operacja miała miejsce. Myślę, że to będzie już na 100% potwierdzenie, że pokój będzie na Ciebie czekał..

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Dzwonilam do booking com, tak

Dzwonilam do booking com, tak jak napisalam w pierwszym poscie. Kazali kontaktowac sie z hotelem i porosic o obiazenie karty, podali tez dane kontaktowe. Na maile nikt nie odpowiada dlatego zadalam pytanie na forum. Rezerwowalam mnostwo hoteli, wiekszosc przez Booking com ale tylko te dwa mialy koniecznosc zaplaty depozytu za pierwsza noc. Mam zle doswiadczenia z ostatniej podrozy gdzie w Limie w srodku nocy hotel odmowil nam przyjecia twierdzac, ze sa pelni. A mialam wazna rezerwacje. Srednia przyjemnosc dwugodzinnego szukania w srodku nocy wolnego pokoju taksowka w Limie, jeszcze z dzieckiem. Dlatego troche sie martwie i szukam ludzi, ktorzy ewentualnie mieli podobne przypadki. Dziekuje za posty.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
A najlepsze jest to, ze hotel

A najlepsze jest to, ze hotel w Marakeszu nie przyjmuje kart :))

Obrazek użytkownika rolka13
Offline
Ostatnio był(a): 5 h 17 min temu
Dołączył: środa, Styczeń 18, 2012 - 13:44
Ok to inaczej To ze nie

Ok to inaczej
To ze nie pobrali ci od razu opłaty za pierwszą noc o niczym nie swiadczy - z tego co sie orientuje 90% moich rezerwacji miało zastrzezenie ze w przypadku niestawienia sie w hotelu karta zostanie obciazona za pierwsza noc - i chyba tylko raz tą opłate pobrano wczesniej. To jest tylko zabezpieczenie dla hotelu. Nie widze powodu dla którego ty masz sie starac zeby oni te pieniadze pobrali.
Podaj moze namiery na hotel.
Co do Limy - rezerwacja przez booking??
I czy problem nie wynikał z tego ze stawiłas sie po prostu za późno??

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Nie, nie stawilam sie pozniej

Nie, nie stawilam sie pozniej w Limie. Godzine przybycia podalam w rezerwacji. W sumie to hotel byl podpadniety na Trip Advisor tez a rezerwowalam przez booking com. Ludzie, ktorzy rezerwowali przez hostelbookers tez nie zostali wpuszczeni i stracili depozyt. Jezeli chodzi o aktualne dwa hotele w chwili bukowania mialam informacje, ze oplata .... zostanie pobrana w momencie rezerwacji. Uzylam karty z 3D secure, ktora wymaga hasla za kazdym razem stad moje obawy. Wiem moglam uzyc kredytowej ale uzywam tej karty zawsze gdy bukuje hotele poniewaz mam na niej tylko pare groszy i wydaje mi sie to bezpieczniejsze.

Obrazek użytkownika rolka13
Offline
Ostatnio był(a): 5 h 17 min temu
Dołączył: środa, Styczeń 18, 2012 - 13:44
Podaj linka do hotelu na

Podaj linka do hotelu na booking

Co do booking i rezerwacji - jakkolwiek podpadniety hotel nie podskoczy booking. Jezeli nie zapewniono ci noclegu zgodnego z rezerwacja - dzwonisz do booking i to zgłaszasz - hotel ma 30 minut na zapewnienie ci noclegu w zarezerwowanych warunkach lub lepszych. Jezeli tego nie zrobi załatwia to boking - a kosztami przez ciebie poniesionymi obciąza ten hotel który z umowy sie nie wywiazał. I co najlepsze ze to działa.

Obrazek użytkownika Marek1981
Offline
Ostatnio był(a): 3 lata 2 mies temu
Dołączył: czwartek, Lipiec 18, 2013 - 04:32
Jeśli chodzi o rezerwacje z

Jeśli chodzi o rezerwacje z możliwością anulacji to rezerwacja będzie obciążona albo na drugi dzień po nie stawieniu się w hotelu albo po upłynięciu terminu bez kosztowej anulacji.Powinieneś również doczytać czy gdybyś nie pojawił się i nie anulował to są uprawnieni do obciążenia tylko za jedną noc czy może za cały pobyt.Mogą również testowo spróbować karty czy działa ale gdyby nie przechodziła to wystąpili by do booking com o nowy numer-w takim wypadku booking skontaktowałby się z Tobą.
Co do sytuacji z Limy gdzie szukałeś hotelu to pamiętaj że mając ważną rezerwację nie obchodzi Cię że nie mają miejsca - żądasz od hotelu znalezienie dla Ciebie hotelu o co najmniej takim samym standardzie albo wyższym - jak nie chcą to dzwonisz do booking i oni też mogą pomóc. Oczywiście w hotelu żądasz tez rozmowy z dyrektorem lu managerem - no chyba że to mały hotel to ograniczasz się do żądania znalezienia miejsca i poinformowania booking.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Booking noigdy nie kaze

Booking noigdy nie kaze dzwonic do hotelu. Sami dzwonia w Twoim imieniu podczas kiedy ty jestes na linie i oczekujesz. Zadzwon jeszcze raz.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
przeslali mi dane kontaktowe

przeslali mi dane kontaktowe do obydwu hoteli i kazali sie z nimi kontaktowac bezposrednio. Hotel w Marakeszu odpowiedzial na maila, potwierdzil rezerwacje, nic nie wspominajac o kasie. Hotel w Kuala Lumpur - cisza. Wyslalam juz 3 maile. W ostatecznosci zadzwonie jeszcze raz do booking com i powiem, ze hotel nie odpowiada a ze przyjezdzam o polnocy z dziecmi musze miec pewnosc co do rezerwacji.

Obrazek użytkownika BartoszM
Offline
Ostatnio był(a): 3 mies 2 tyg temu
Dołączył: wtorek, Styczeń 22, 2013 - 09:18
Ja bym nie panikował jeśli

Ja bym nie panikował jeśli chodzi o hotel w Kuala Lumpur. Zwykle nie odpowiadają na maile - ale na miejscu wszystko jest ok - zwłaszcza jeśli pisałaś, że to dobry hotel.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Miałam przypadek że w Polsce

Miałam przypadek że w Polsce zarezerwowałam ok 20godziny hotel Fokus 3* w lublinie, jechałam pociągiem miałam problem z netem zadzwonił do mnie hotel i powiedział ze pomyłkowo za dużo pokoi wrzucili na booking i moja rezerwacja jest nie ważna. Po kontakcie z booking zaproponowano mi jakiś pensjonat pod miastem chyba z 20 km o znacznie niższym standardzie niż hotel nie zgodziłam sie była 23 godzina i podróżowałam sama powiedziałam że nie będę jezdzić po wsiach i szukać jakiegoś pensjonatu to zostawili mnie w nocy na lodzie bez noclegu!! Nic innego nie zaproponowali.

Obrazek użytkownika rolka13
Offline
Ostatnio był(a): 5 h 17 min temu
Dołączył: środa, Styczeń 18, 2012 - 13:44
Kto zaproponowal Ci ten hotel

Kto zaproponowal Ci ten hotel na wsi - booking czy hotel Focus?

Obrazek użytkownika Marek1981
Offline
Ostatnio był(a): 3 lata 2 mies temu
Dołączył: czwartek, Lipiec 18, 2013 - 04:32
to że wrzucili za dużo pokoii

to że wrzucili za dużo pokoii to już ich problem i Ciebie nie powino to interesować.Oni maja w obowiązku zagwarantowanie takiego samego standardu lub wyższego. Poza tym w takim wypadku rozmawiasz za pośrednictwem bookingu i wtedy hotel musi się im tłumaczyć. No i będą mogli wobec hotelu wyciągnąć konsekwencje.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
W Limie sama znalazlam hotel.

W Limie sama znalazlam hotel. Ten, ktory pierwotnie zarezerwowalam kosztowal ok 70 zl/noc a ten, ktory znalazlam z taksowkarzem (najtanszy, nie liczac noclegowni)kosztowal 130zl. Gdybym dzwonila do booking com z komorki pewnie kosztowaloby mnie to te 60zl jak nie wiecej wiec dalam spokoj. Natomiast zadzwonilam do nich po powrocie powiedzialam o sytuacji poniewaz te dranie z Limy chcialy mnie obciazyc za no show i babka na infolinii zapytala co ja wlasciwie chce od niej? i ona najwyzej przypilnuje zeby mnie nie obciazyli.

Obrazek użytkownika suavero
Offline
Ostatnio był(a): 1 tydz 1 dz temu
Dołączył: sobota, Marzec 16, 2013 - 19:18
Po co się pchać w takie

Po co się pchać w takie rzeczy, nie lepiej jest w trakcie rezerwacji zrezygnować i szukać pokoju bez zbędnych dodatkowych kłopotów? Czyli z możliwością anulacji do określonej daty. Bo jak sądzę taka informacja musiała się pojawić już podczas rezerwowania. Poza tym każdy chyba hotel preautoryzuje kartę na koszt pierwszego noclegu na wypadek nie pojawienia się w hotelu.

Obrazek użytkownika rolka13
Offline
Ostatnio był(a): 5 h 17 min temu
Dołączył: środa, Styczeń 18, 2012 - 13:44
No ale tak naprawde to co ty

No ale tak naprawde to co ty od nich oczekujesz po sprawie?? :) Przeciez nikt nie bedzie robił dochodzenia po miesiacu czy ty faktycznie sie pojawiłas, czy dostałas alternatywna oferte i jak to wszystko wyglądało.
Tak naprawde nie zgłaszajac tego od razu nie dałas szansy im sie wykazac :) no i poniekad straciłas tez szanse na krytykowanie ich :)

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Zglosilam natychmiast po

Zglosilam natychmiast po przyjezdzie, nie dzwonilam z Limy ze wzgledu na stosunek kosztu rozmowy do kosztu hotelu. Poniewaz hotel probowal mnie obciazyc za no-show chcialam miec pewnosc, ze do tego nie dojdzie. Pani na infolinii byla opryskliwa, zero przeprosin czy czegokolwiek. Nie zmienia to mojego stosunku do booking com, dalej u nich rezerwuje hotele, poniewaz na zarezerwowanych nascie pobytow tylko dwa razy mnie odprawiono mnie z kwitkiem. Nie zycze jednak nikomu takiej sytuacji jaka przydarzyla sie nam - polnoc, brak dostepnosci hoteli, wloczenie sie 2 godz z dzieckiem taksowkami. Mysle, ze kazdy mialby jakies slowa krytyki w stosunku do serwisu tym bardziej, ze patrzac na opinie hotelu na Trip Advisor nie bylismy ani pierwsi ani ostatni.
A odnosnie "wykazywania" sie: spedzilam prawie pol godz na telefonie do Hotels4you, dzwoniac z Egiptu, poniewaz hotel umiescil nas w malej dziupli a nie w apartamencie z widokiem na morze, za ktory sporo doplacilam. Ani rozmowa telefoniczna ani zlozona reklamacja NIC nie daly. Ani nie dostalam lepszego pokoju ani nie odzyskalam pieniedzy.

Obrazek użytkownika rolka13
Offline
Ostatnio był(a): 5 h 17 min temu
Dołączył: środa, Styczeń 18, 2012 - 13:44
Jakos coraz bardziej mam

Jakos coraz bardziej mam wrazenie ze kręcisz :)
Nie zdarzyło mi sie nigdy i nigdy nie słyszałem zeby booking kazał sie kontaktowac bezposrednio z hotelem.
Nie rozumiem dlaczego hotel chce Cie obiązyc za no-show skoro podobno nie mieli miejsca dla Ciebie.
Nie wiem tez dlaczego zarezerwowałas podejrzany hotel - rozumeim ze argumentem była tu rezerwacja przez booking - ale skoro tak to musiałas byc przygotowana na zgłoszenie nieprawidłowisci - w innym wypadku to jest kompletna bzdura.
Mysle ze zameldowanie w tamtym hotelu było do jakiejs tam godziny - a ty uznałas ze skoro napisałas maila to wszystko bedzie ok - niestety nie pojawiłas sie w wyznaczonym terminie i hotel wynajął Twój pokój komu innemu, a Ciebie chce obciązyc zgodnie pewnie z jakimś tam regulaminem za no-show. Sama sobie zrobiłas pod górke i masz jeszcze pretensje.

A odnośnie wykazywania sie:
Wykazac sie miał booking nie ty - ale mu nie dałas szansy.
Jezeli z hotels4you było faktycznie jak mówiesz to masz pełne prawo na nich narzekac i krytykowac :)

Dodaj komentarz

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem, a nie web-robotem i zapobiega wysyłaniu spamu.