33 wpisów / 0 nowych
Ostatni wpis
Obrazek użytkownika miki3475
Offline
Ostatnio był(a): 6 lat 11 mies temu
Dołączył: wtorek, Listopad 15, 2011 - 15:18
Anulowanie niekorzystnej dla hostelu rezerwacji
Bry. Ostatnio zarezerwowałem hostel dla 4 osób na początek lipca w Gdańsku. Sprawa dotyczy 100TEN Hostel. Chciałem zarezerwować za cenę ok. 52zł jednak wstrzymałem się na dzień, aby przemyśleć i następnego dnia zauważyłem cenę 0.95E/osoba. Widać, ktoś popełnił błąd albo też jakaś promocja by zachęcić (ale raczej nie). Nie mniej jednak złożyłem rezerwacje na 4 noce. Zapłaciłem od razu 10% + 2 EUR za rezerwację. Po kilku minutach na mailu miałem już potwierdzenie rezerwacji i jej numer. Tytuł mówi sam za siebie "RESERVATION CONFIRMED". <cite>Jul 4, 12 - 4 bed/s in 4 bed/s mixed dorm shared WC - 3.80 EUR Jul 5, 12 - 4 bed/s in 4 bed/s mixed dorm shared WC - 3.80 EUR Jul 6, 12 - 4 bed/s in 4 bed/s mixed dorm shared WC - 3.80 EUR Jul 7, 12 - 4 bed/s in 4 bed/s mixed dorm shared WC - 3.80 EUR</cite> ----------------------------------------- Już po 2-3h dostałem telefon od zaskoczonej pani, cóż porobiłem, jak to możliwe itp. Wytłumaczyłem spokojnie co i jak, jednak najwidoczniej nie mogła zrozumieć. Podjęliśmy więc kontakt mailowy z innym pracownikiem tego samego Hostelu. Na początku poproszono mnie o potwierdzenie rezerwacji za 52zł/osoba/noc oraz poinformowano mnie o tym, że poprzednie zamówienie będzie po prostu anulowane. Rzecz jasna nie zgodziłem się ponieważ zgodziłem się na cenę zaproponowaną przez nich - tzn. 0,95E/osoba. Kolejnym razem otrzymałem już opcję za 42zł/osoba/dobra. Nadal się nie mogłem zgodzić na tę cenę. Utrzymuję, że kupiłem za 0,95E a nie 42zł i to nie wina klienta, że ktoś popełnił błąd. Teraz otrzymuję odpowiedź, że nie mogą zgodzić się na ceny, które z rezerwacji, które co jak co ustalił ich pracownik. Proponowany jest zwrot w wysokości 10% (czyli depozyt złożony przeze mnie, już bez 2EUR opłaty). ----------------------------------------- Na początku może to wyglądać jak że czepiałbym się, nie rozumiem, że ktoś mógł popełnić błąd itd. itp. Jednak zupełnie tak nie jest, pod ten nocleg zorganizowałem sobie całe wakacje, nie tylko mi, ale także innym osobom, to też mam wobec nich pewne zobowiązania. Rozumiemy, sprawę, jednak podczas składania rezerwacji zgodziliśmy się na cenę 0,95E, nie było żadnej mowy o tym, że rezerwacja może zostać anulowana ze względu na jakieś "widzi mi się" hostelu, bądź też zbyt niskiej ceny. Przed kupnem przeczytaliśmy tez zasady obowiązujące na HostelsClub.com. Nie bede zamieszczał tutaj wszystkiego, bo to bez sensu. Dam za to jeden najważniejszy paragraf: <cite>Are these bookings guaranteed and confirmed? Each online booking is guaranteed. The confirmation number provided for each booking will guarantee your bed at the hostel. This confirmation number will appear immediately on your Confirmation Page and will also be sent to your e-mail address. Please print out your confirmation and bring it with you to the establishment for a speedy check-in. If you do not have access to a printer, please make a note of your confirmation number.</cite> http://www.hostelsclub.com/help_art-en-2.html Numer rezerwacji oczywiście posiadam. Skontaktowałem się więc z firmą HostelsClub. Ich odpowiedź brzmi (swoją drogą zaskoczyli mnie, bo napisałem po ang a otrzymałem odp. po pl :P): <cite>Dziekuje serdecznie za maila. Tak znam sprawe poniewaz hostel, kontaktowal sie ze mna wczoraj i porobowalismy wyjasnic sprawe. Oczywiscie w wielu kwestiach ma Pan racje. Nie chcialabym wglebiac sie i wyjasniac jak my pracujemy i co nalezy do obowiazku obiektu. Jednak takie sytuacje sie zdarzaja i z mojej strony moge tylko przeprosic. Hostel dopelnil wszystkich obowiazkow do jakich jest zobowiazany. To co ja moge dodatkkowo zaproponowac to nasza Karta Klubowa oczywiscie w tym przypadku za darmo. [...] Ps: taka osobista uwaga: jezeli kiedys w przyszlosci ogolnie, nie tylko na naszym portalu, ale to jest problem wszystkich portali internetowych, bedzie Pan widzial ceny bardzo niskie, ktore wydaja sie az niemozliwe, lub informacje, posze najpierw sie kontaktowac z portalem i poprosic o wyjasnienia lub potwierdzenia. To sa ogromne bazy danych, obiekty wspolpracuja z wieloma portalami, jestesmy tylko ludzmi i bledy sie zdarzaja.</cite> <cite>prosze mnie zle nie zrozumiec, ale wymienianie maili nic nie zmieni. Ja jako hostelsclub i hostel poinformowalismy Pana o naszych mozliwosciach w zaistnialej sytuacji. Ja takze wyslalam alternatywne rozwiazania. Uwazam sprawe za zamknieta. Jeszcze raz przepraszam za niedogodnosci jakie wynikly. Prosze sie skontaktowac z hostelem i wyslac dane aby mogl byc dokonany przelew.</cite> Jeżeli jest niska cena to rezerwuję (tak jak na Wizzie czy Ryanie) a nie czekam 10h aż ktoś mi odpowie. Jak to jest, że firma która ustala zasady sama ich nie przestrzega? Co mogę zrobić w tej sytuacji? Z góry dzięki i pozdrawiam ;)
gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
no za euro - to błąd dla

no za euro - to błąd dla logicznie myślącej osoby

Obrazek użytkownika miki3475
Offline
Ostatnio był(a): 6 lat 11 mies temu
Dołączył: wtorek, Listopad 15, 2011 - 15:18
Jak na Ryanie kiedyś dało się

Jak na Ryanie kiedyś dało się podróżować za 1zł to też nie kupowałeś, bo w LOCie lata się po 400zł?

Inna sprawa nie ja popełniłem błąd ustawiając 1E, ja tylko skorzystałem.
Coś jak tutaj ;) http://loter.pl/search/node/b%C5%82%C4%85d%20taryfowy

RM
Obrazek użytkownika RM
Offline
Ostatnio był(a): 6 lat 5 mies temu
Dołączył: czwartek, Listopad 10, 2011 - 21:07
Ale jeżeli serwis gwarantuje,

Ale jeżeli serwis gwarantuje, że rezerwacja jest potwierdzona, to jak oni teraz podważają swoje reguły? Wystąpił błąd serwisu rezerwacyjnego, więc niech oni poniosą za to odpowiedzialność, w tym przypadku pokrycie różnicy cenie w noclegach. Taka opinia według mnie.

Obrazek użytkownika miki3475
Offline
Ostatnio był(a): 6 lat 11 mies temu
Dołączył: wtorek, Listopad 15, 2011 - 15:18
No właśnie, jeżeli by tego

No właśnie, jeżeli by tego wpisu nie było no to spoko, jakoś bym przebolał. Ale kupiłem głównie dlatego, że gwarantowano mi nocleg bez względu na to za ile on będzie.

Problem jest taki, że oni tak naprawdę mnie olali ciepłym moczem i co ja w takiej sytuacji zrobić mogę? Jak to ta pracownica napisała "nie ma sensu pisać, bo to nic nie da" - wg mnie taka forma jest niedopuszczalna, ale to inna sprawa.

Pytanie, gdzie można byłoby zgłosić tę sprawę, bo obie firmy wg mnie działają niezgodnie ze swoimi regulaminami (przede wszystkim HostelsClub), który to gwarantował, bo de facto to im płaciłem pieniądze.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Ciekawa sprawa. Ja

Ciekawa sprawa. Ja zarezerwowałem na Krecie apartament 2-osobowy za 8 euro - za cały tydzień. Przez TravelRepublic.co.uk. Na miejscu okazało się, że hotel jest zamknięty. Napisałem o tym do TravelRepublic - nie dostałem żadnej odpowiedzi, chociaż serwis wygląda na bardzo poważny. 8 euro było zapłacone wcześniej kartą. Także jeśli chodzi o noclegi, to będę ostrożniej podchodził do takich rewelacji. Loty to wiadomo - udają się :)

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Co więcej, takie ceny za

Co więcej, takie ceny za hostele bywają ustawione świadomie i celowo. Swojego czasu siedziałem w Edynburgu po 3 funty za noc.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Skargę na

Skargę na TravelRepublic.co.uk można złożyć do ABTA (www.abta.com)

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
skargę na Hostelsclub, jako

skargę na Hostelsclub, jako ze to wloska firma skladasz do Europejskiego Centrum Konsumenckiego (www.konsument.gov.pl); skargę na hostel składasz u swojego lokalnego rzecznika praw konsumentów przy starostwie

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
jesli platnosc za hostel jest

jesli platnosc za hostel jest w danym hostelu z dolu, mozliwy jest wariant hardcore: po prostu pojechac, posiedziec, a na koncu zaplacic zgodnie z rezerwacja; jak sie nie podoba, niech ida do sadu.

Obrazek użytkownika joael
Offline
Ostatnio był(a): 3 mies 3 tyg temu
Dołączył: niedziela, Kwiecień 15, 2012 - 15:24
Piszę jako stary hotelarz. To

Piszę jako stary hotelarz. To Hostel się pomylił i w systemie źle ustawił ceny. Ponieważ rezerwacja jest gwarantowana nie masz co się martwić. Masz prawo oczekiwać że przyjmą Ciebie za taką kwotę za jaką udostępnili cenę w systemie. To nie system rezerwacyjny ustawia ceny tylko hostel!!!

Obrazek użytkownika miki3475
Offline
Ostatnio był(a): 6 lat 11 mies temu
Dołączył: wtorek, Listopad 15, 2011 - 15:18
Prawo to może i mam, ale co z

Prawo to może i mam, ale co z tego jak oni go nie przestrzegają, co by teraz zrobić z takim delikwentem.

Skargę napiszemy niebawem na 100%. Ale jakoś wątpię, że to odniesie jakieś skutki.
Trzeba w jakiś sposób uświadomić hostel, że mam prawo do pobytu (bo widzę, że wszyscy się ze mną zgadzacie). Ale do nich jak do muru, żadnych argumentów nie przyjmują. Co prawda jest to nawet logiczne, bo nasza rezerwacja to dla nich ogromna strata no ale prawda jest taka, że to "konsekwencja ich błędu".

Obrazek użytkownika karpik
Offline
Ostatnio był(a): 6 lat 4 mies temu
Dołączył: sobota, Wrzesień 24, 2011 - 11:06
Miki, kilka miesięcy temu

Miki, kilka miesięcy temu byłam w identycznej sytuacji. Stanęło na naszym i Majówkę spędzamy w Pizie za 0 EUR :D

Jeśli to jakoś pomoże, to mogę Ci albo przesłać mailem moją korespondencję z hotelem ( może któreś z argumentów okażą się pomocne ). Jeśli jesteś zainteresowany - daj znac, wyślę Ci na prv.

Pozdrawiam

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Trochę honoru, człowieku.

Trochę honoru, człowieku. Ktoś się pomylił, a Ty żerujesz na tym. Zastanów się, jakimi słowami Oni w tym hostelu mówią teraz o Tobie. Chcesz tam teraz nocować?

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
To raczej hostel powinien

To raczej hostel powinien pomyśleć, jak honorowo wyjść z tej sytuacji, a nie wykręcać się ze zobowiązań.

Obrazek użytkownika miki3475
Offline
Ostatnio był(a): 6 lat 11 mies temu
Dołączył: wtorek, Listopad 15, 2011 - 15:18
Jeżeli pojedziemy tam i

Jeżeli pojedziemy tam i będziemy traktowani jako "ci gorsi, co zapłacili mniej" no to oczywiście odnotujemy to w recenzji. Chcę by opinia była prawdziwa to też nic ukrywał nie będę.

Inna sprawa, że nie lecę tam by przyjaźnić się z pracownikami hostelu, albo też siedzieć tam cały dzień. To tylko na noc, więc ile razy ich zobaczę? 10? 15? I tylko:
- Dzień dobry.
- Do widzenia.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Nie zapomnij zabrać z

Nie zapomnij zabrać z hostelowego WC rolkę papieru toaletowego, będziesz na kolejne 1,5 zł na plusie.

Obrazek użytkownika karpik
Offline
Ostatnio był(a): 6 lat 4 mies temu
Dołączył: sobota, Wrzesień 24, 2011 - 11:06
wysłałam maila :) czekam na

wysłałam maila :) czekam na dalszy rozwój wydarzeń :D

Obrazek użytkownika krzys
Offline
Ostatnio był(a): 5 lat 10 mies temu
Dołączył: piątek, Kwiecień 1, 2011 - 19:08
to ma byc smieszne?

to ma byc smieszne?

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Żenujące. Trzeba mieć tupet

Żenujące. Trzeba mieć tupet żeby domagać się noclegu na mniej niż euro.
Na szczęście mogą Cię olać i anulować rezerwację.

Obrazek użytkownika miki3475
Offline
Ostatnio był(a): 6 lat 11 mies temu
Dołączył: wtorek, Listopad 15, 2011 - 15:18
Nie wiem jak Ty, ale ja

Nie wiem jak Ty, ale ja raczej staram się walczyć o swoje. Ty najwyraźniej lubisz jak sie Ciebie robi w ... ;)
Zobowiazali się do czegos, no to wypadaloby to wypelnic. I jeszcze "gwarantowali nocleg".
Powoli przestaje mi zalezec na cenie jaka zaplacimy a liczy sie to jak sprawa sie zakonczy. Ale wiadomo, ze i tak i tak przyjemnie jest miec tani, dobry nocleg. Takze rolek nie planuje zabierac zostana wszystkie dla Ciebie.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
a co z rezerwacjami na

a co z rezerwacjami na eurobooking.com? z hotelu,ktory zarezerwalam z tejze strony nikt nie odpowiada,pisalam kilka mejli,takze z tej strony eurobooking nie dostalam potwierdzenia na mejla,tylko numerek rezerwacji .niedlugo mam wyjazd i nie chce,zeby sie okazalo ,ze przyjade i nie mam gdzie spac. jest to hotel SLIEMA na Malcie w SLiemie

Obrazek użytkownika joael
Offline
Ostatnio był(a): 3 mies 3 tyg temu
Dołączył: niedziela, Kwiecień 15, 2012 - 15:24
Jak pisałem wcześniej hostel

Jak pisałem wcześniej hostel zawarł porozumienie z dostawcą usług noclegowych - czytaj systemem. Powinieneś zwrócić się do systemu rezerwacyjnego aby to oni wymogli na hostelu zachowanie się zgodnie z umową.

Masz prawo a oni obowiązek. Nie mogą od tak sobie anulować twojej rezerwacji. Umowa między systemem a hostelem jest zawierana nie jako umowa cywilna tylko umowa prawa handlowego, i jest obostrzona karami.

Powiem więcej. Znajomy zarezerwował hostel w Sztokholmie w atrakcyjnej cenie jak na to miasto, coś koło 120zł/os. W systemie hostelbookers nie było podane że dodatkowo trzeba zapłacić za prześcieradło, pokrowiec na poduszkę. A to było dodatkowe 60zł/os. Dowiedział się o tym po otrzymaniu potwierdzenia z hostelu. Pracownik hostelbookers wyjaśnił sprawę i nie musieli płacić dodatkowych kosztów które nie były ujęte na stronie przy rezerwacji.

Obrazek użytkownika joael
Offline
Ostatnio był(a): 3 mies 3 tyg temu
Dołączył: niedziela, Kwiecień 15, 2012 - 15:24
Przypomniała mi się podobna

Przypomniała mi się podobna sytuacja w Wenecji 3 lata temu. Otwierał się hotel 4*. W promocji na booking.com miał pokój kosztować 100 euro, a ktoś wprowadził 1 euro. Też była afera. Ale hotel potraktował to jako dobrą promocję.

Obrazek użytkownika jobi
Offline
Ostatnio był(a): 5 lat 9 mies temu
Dołączył: sobota, Wrzesień 24, 2011 - 19:35
Moim zdaniem powinieneś

Moim zdaniem powinieneś odpuścić.
Według prawa ofertodawca może odstąpić od umowy cywilnoprawnej, jeśli oferta zawierała błąd cenowy a kwota znacznie odbiegała od zwyczajowych cen na tego typu towary/usługi.
Istotne jest, czy kupujący miał świadomość, że kupuje usługę/towar za błędną cenę.
W Polsce reguluje to art. 84 k.c. (inne kraje też mają podobnie).
Te 0,95 Euro to cena ewidentnie za niska na nocleg w Polsce i hostelowi dość łatwo będzie wykazać w sądzie, że był to oczywisty błąd.
Ale nawet, gdyby udało Ci się przekonać sąd, że byłeś przeświadczony co do prawidłowości ceny i załóżmy sprawę wygrasz, to czy warto w ogóle zawracać sobie głowę takim hotelikiem?
Co ugrasz? Może trochę satysfakcji.
Pozew musiałbyś złożyć w miejscu, gdzie działa hotelsclub.com, czyli chyba w UK.
Daj sobie z tym spokój, po prostu omijaj tego pośrednika z daleka w przyszłości.

RM
Obrazek użytkownika RM
Offline
Ostatnio był(a): 6 lat 5 mies temu
Dołączył: czwartek, Listopad 10, 2011 - 21:07
Drażnią mnie wiadomości

Drażnią mnie wiadomości pisane przez "Gości" - nie mają oni odwagi, aby podpisać się, pod tym co piszą?
Komentarze typu żenujące itp. pisane przez Gości są zbyteczne. Oni mają pieniądze i mogą płacić o wiele więcej za nocleg. Musimy popierać ludzi w tym, że próbują walczyć o swoje prawa, a pomyłki zdarzają się każdemu, ale niestety każdy z nas musi z odwagą cywilną ponieść konsekwencje, w tym przypadku także materialne.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Kiedys wstawilem na aukcji

Kiedys wstawilem na aukcji aparat. Nameczylem sie z opisem i zdjeciami. Ale zamiast kup teraz cene 599 dollarow przez pomylke wpisalem 99 dollarow. Kiedy po minucie spostrzeglem pomylke, aparat juz ktos "kupil". Oczywiscie skontaktowalem sie z kupujacym i wyjasnilem pomylke i kupujacy spokojnie to przyjal. Po chwili aparat byl na aukcji za 599 dollarow i sprzedal sie w 2 dni. Jesli kupujacy by sie upieral ze chce ten aparat i juz, po prostu bym klienta olal i byc moze bym dostal negatywny komentarz ale ja nie oddalbym tego aparatu za friko.
Co do hotelu to oni przeda bryndze przez caly rok oczekujac na czerwiec, lipiec i sierpien gdzie moga wreszcie poplacic swoje zalegle oplaty zwiazane z prowadzeniem biznesu. Czasami jest ciezko i nie dziwie sie im ze walcza o chleb. Szczegolnie w czasach gdzie nie wiadomo czy jacys urlopowicze w ogole przyjada. A doplacac do 4 klientow na pewno nie przyszloby im lekko. Zanim zaczniesz wypisywac zle komentarze otworz swoj business i zaczmij rozdawac produkty ze strata i szybko zrozumiesz pozycje hotelu.
Tutaj nie mowimy o mega korporacji, ktora ma miliardy na zbyciu ale hostelu. Jedyna racje jaka moge Ci przyznac to domaganie sie znizki za rozowe sciany widoczne na zdjeciach. I tutaj zapytam: Czy naprawde chcesz spedzic 4 dni w rozowych scianach?

Obrazek użytkownika adikrakow
Offline
Ostatnio był(a): 3 d 10 h temu
Dołączył: poniedziałek, Maj 9, 2011 - 23:24
w każdym sądzie byś przegrał,

w każdym sądzie byś przegrał, negatywny komentarz hahaha nie rozśmieszaj ludzi, zawarłeś z gościem który kupił aparat umowę kupna sprzedaży... nie dość, że musiałbyś oddać aparat to jeszcze zapłacić koszta sądowe, nie sądzę, że by Ci się to opłacało...

Obrazek użytkownika krzys
Offline
Ostatnio był(a): 5 lat 10 mies temu
Dołączył: piątek, Kwiecień 1, 2011 - 19:08
Moim zdaniem powinieneś

Moim zdaniem powinieneś odpuścić.
Według prawa ofertodawca może odstąpić od umowy cywilnoprawnej, jeśli oferta zawierała błąd cenowy a kwota znacznie odbiegała od zwyczajowych cen na tego typu towary/usługi.
Istotne jest, czy kupujący miał świadomość, że kupuje usługę/towar za błędną cenę.
W Polsce reguluje to art. 84 k.c. (inne kraje też mają podobnie).

to jak wytlumaczysz fakt, ze ludzie musieli na allegro sprzedac chyba jacht za zlotowke?
widac nie brano pod uwage tych przepisow...
ponadto w tym przypadku strona nie jest hostel a posrednik i to jego problem jak to zalatwi...klient dopelnil warunkow umowy i ma prawo oczekiwac tego samego od portalu posredniczacego w sprzedazy miejsc w obiektach hotelowych...

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
adikrakow Aparat sprzedawalem

adikrakow
Aparat sprzedawalem na ebayu z Kanady a kupujacy byl z USA, Umowa sprzedazy nie jest tym czym Ci sie wydaje. Po pierwsze ebay jest zarejestrowana spolka w Szwajcarii, produkt byl wystawiony w Kanadzie w Brytyjskiej Kolumbii a kupujacy byl w Calfornii, Bardzo duzo roznych jurysdykcji i podstawa to znajomsc prawa - tylko jakiego? Czy w moim wypadku czy zlozylbys pozew w Szwajcarii, Kanadzie czy USA? Czy w Kolumbii Brytyjskiej czy moze w Ontario? W sadzie miejskim czy prowincji a moze w innym sadzie? Tak samo sie sprawa tyczy USA - California czy Pennsylwania? W jakim sadzie zlozylbys pozew? Koszy przejazdu na zlozenie sprawy sadowej plus koszty przejazdu-pobytu na czas sprawy, a jak bym sie na sprawie nie zjawil? Dodatkowe koszty. Itd. Poza tym w kazdej aukcji czy to ebay czy allegro masz mozliwosc skancelowania transakcji z wielu powodow np za porozumieniem stron lub z powodu zgubienia przedmiotu. Takie pierdoly o sadach to mozna zobaczyc w telewizji ale w zyciu troche trudniej. Sprawe z toba bym wygral z prostego powodu - twoja znajomsc prawa jest minimalna a znasz je jedynie z powszechnie znanych sloganow: ze kazdy sad itd- kazdy sad nie ma takich praw zeby zmusic mnie do oddania przedmiotu ten sad najpierw trzeba odszukac.
W sprawie hostelu szansa kupujacego jest minimalna- po pierwsze kupujacy jest goly bo nie ma kasy na dobry hotel a szuka oszczednsci w hostelu, Kupujacy nie zna podstaw prawa bo pyta o rady na forum o tanich biletach lotniczych, Hostele i hotele maja stowazyszenia, ktore pomagaja w kloptliwych prawnie sytuacjach z dobrymi prawnikami znajacych dobrze prawo. Wiele firm hotelarskich macha reka na takie sytuacje i by pobyt zafundowala ale dotyczy to zwykle duzych korporacjii. Tutaj znow sytuacja jest nie jasna- firma internetowa z Wloch hostel w Polsce. Dodatkowo czas oczekiwania na sprawe bylby dluzszy niz zabukowany termin.
Gosc dostal dobra oferte 20% znizki plus karta hostelowa za darmo, powinien to brac i sie nie przejmowac.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
jobi: Pozew skladasz w

jobi: Pozew skladasz w miejscu, w ktorym doszło do transakcji, czyli jesli twoj komputer jest np. w Sopocie, to składasz wniosek w Sopocie. Tez mialem taka sytuacje na hostelsclub z HOtelem w barcelonie, odposcilem.... Czasem warto walczyc o swoje czasem nie..

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Hej, ja też mam problem z

Hej, ja też mam problem z hostelem ale w Budapeszcie. Rezerwowałam również przez stronę hostelsclub.com. w ofercie było pokój 4 osobowy z łazienką w hostelu, w rezerwacji potwierdzonej też tak jest, godz. przybycia ok 24:00, natomiast z wiadomości z hostelu okazało się że to nie hostel lecz schronisko, w nocy jest nie czynne a jeśli chcemy się zakwaterować należy dopłacić 10 euro. Co mam zrobić? anulacja wiąże się z utratą już 10 Euro i powoli nie kalkuluje nam się pobyt?

Ktoś (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Nawet jak pracownik się

Nawet jak pracownik się pomylił to tylko człowiek, a Ludzie którzy rezerwują na booking.com i podobnych portalach są wredni, nieuczciwy, jak hotel się pomyli to sory ja mam prawa, ale jak oni zarezerwują , podadza nieważną kartę kredytową i nie dojadą blokując miejsce za które hotel pieniędzy już nie odzyska to też ma prawo ? no nie, czysta obłuda ludzi rezerwujących, i chaaamstwo. Powinni zabrać się za tak beszczelnych klientów i za te portale które biorą bardzo wysokie prowizje od hoteli za rezerwacje a potem umywają recę. Kradzież w biały dzień.

Dodaj komentarz

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem, a nie web-robotem i zapobiega wysyłaniu spamu.