2 wpisów / 0 nowych
Ostatni wpis
gość (anonim)
Obrazek użytkownika lukaszk
Opóźniony / zaginiony bagaż
<p>Witam.</p><p>Proszę o pomoc w sprawie bagażu - leciałem na trasie WAW - FRA -YYZ - HAV. Jeden z bagaży nie dotarł do YYZ gdzie miałem 2dniowy postój. Okazało się, że został w WAW.</p><p>Po 2dniach leciałem do HAV. Zmianiałem adresy więc dzwoniłem do Air Canada i zmieniałem dane odnośnie dostarczenia bagażu. Ten niestety dotarł tylko do YYZ i odebrałem go na powrocie do WAW.&nbsp;</p><p>Pomóżcie mi gdzie mam złożyć reklamację mając numer zgłoszenia reklamacji. Pierwszy raz miałem taką sytuację i nie wiem co i jak wypełnić by to zgłosić. Wyczytałem, że mam 21 dni na zgłoszenie, czy to prawda?</p><p>Z góry dziękuje za pomoc.</p>
lukaszk (anonim)
Obrazek użytkownika lukaszk
Zgłoś reklmację do

Zgłoś reklmację do przewoźnika, czyli tam gdzie miałeś wykupiony bilet. Jeżeli miałeś u różnych przewoźników, zgłoś do tego z lotu WAW-FRA.

Pomagamy w sprawach o odszkodowania.

http://odszkodowania-loty.pl/

 

Dodaj komentarz

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem, a nie web-robotem i zapobiega wysyłaniu spamu.