3 wpisów / 0 nowych
Ostatni wpis
Obrazek użytkownika Jacyn
Offline
Ostatnio był(a): 1 mies 4 tyg temu
Dołączył: piątek, Czerwiec 6, 2014 - 00:01
Flighttix nie wydal biletu na Kubę POMOCY !!!
Cześć, poradzicie co mam zrobić? Kupiłem na koniec listopada trzy bilety z Warszawy do Hawany przez Flighttix (przekierowanie ze skyscanner). Zakup w piątek ok 9:30 rano. Na stronie Flighix leciał czas 15min na zrealizowanie płatności, ale cały czas płatność była "nieopłacona" i po uplywie czasu wyswietlil sie komunikat że przekroczono czas i nic juz nie moglem zrobic. Za ok 5 min na stronie przelewy24.pl status zmienił się na "opłacony". 6000zł zeszło z konta, a potwierdzenie (nie mówiąc już o e-biletach) nie przyszło. Dzwoniłem na anglojęzyczną infolinię i twierdzili ze w piątek przyjdzie mail z potwierdzeniem. W piatek weczorem mowili juz ze jednak w poniedziałek. Zadzwonilem w poniedzialek (3razy); kazali czekac i mowili ze na 100% wyslą dzisiaj potwierdzenie. NADAL NIC NIE MA! Zadzwonie jutro (wtorek) i pewnie bedzie to samo... Co mam robić? Linie lotnicze nie cofną rezerwacji skoro bilety nie zostaly zarezerwowane? Oddadzą kasę, czy czekać i powinno być ok (tylko mają bałagan w papierach)? Miał ktoś z Was podobny problem? Co mogę jeszcze zrobic? Jest jakaś instytucja która pomaga w takich przypadkach? Bilet na trasie: Warszawa - Frankfurt (Lufthansa), Frankfurt - Toronto - Hawana (Air Canada), Hawana - Toronto - Kopenhaga (Air Canada) Kopenhaga - Warszawa (Sas) Z góry dziękuję
Obrazek użytkownika Jacyn
Offline
Ostatnio był(a): 1 mies 4 tyg temu
Dołączył: piątek, Czerwiec 6, 2014 - 00:01
Macie jakieś pomysły co mogę

Macie jakieś pomysły co mogę zrobić. Dzisiaj rano dzwonilem i znów to samo - mowili ze dzisiaj na pewno prześlą potwierdzenie...

DW
Obrazek użytkownika DW
Offline
Ostatnio był(a): 2 tyg 17 h temu
Dołączył: czwartek, luty 21, 2013 - 19:00
Wysłałem wiad na pryw ale

Wysłałem wiad na pryw ale mailor-daemon. Albo nie ma z Tobą kontaktu albo jakiś problem na forum z wysyłaniem wiad.

Dodaj komentarz

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem, a nie web-robotem i zapobiega wysyłaniu spamu.