2 wpisów / 0 nowych
Ostatni wpis
gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Booking.com overbooking hotelu
Witam...Zarezerwowaliśmy pokój przez booking.com na Ko Samui. W hotelu były 4 klasy pokojów...My wybraliśmy pokój deluxe z balkonem z pełnym widokiem na morze.. Przy zameldowaniu pobrano kwotę z naszej karty kr. i zaprowadzono do pokoju... Niestety to nie był pokój który zarezerwowaliśmy,nie ma w nim widoku na morze i nie ma w nim w ogóle balkonu na którym tak nam zależało Otrzymaliśmy pokój w podobnym standardzie a nawet lepszym bo pokój ma dodatkową sypialnie ale brak balkonu,brak widoku.... Interweniowaliśmy na recepcji ale usłyszeliśmy jedynie "przepraszam" mamy pełne obłożenie dlatego otrzymali Państwo pokój z dodatkową sypialnią Miło ale mimo to nie jesteśmy zadowoleni.Troszkę się poczuliśmy jak w restauracji w której zamiast zamówionego piwa podali by nam droższe wino :/ i kazali je wypić...Droższe więc lepsze :/ Co polecacie zrobić?Booking na @ nie odpowiedział..
Obrazek użytkownika joael
Offline
Ostatnio był(a): 16 h 2 min temu
Dołączył: niedziela, Kwiecień 15, 2012 - 15:24
Napisz na customer.care

Napisz na [email protected] , ja zawsze za niezgodność dostaję zwrot od 10 do 20% wartości rezerwacji

Dodaj komentarz

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem, a nie web-robotem i zapobiega wysyłaniu spamu.