2 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Booking.com overbooking hotelu

Witam...Zarezerwowaliśmy pokój przez booking.com na Ko Samui.
W hotelu były 4 klasy pokojów...My wybraliśmy pokój deluxe z balkonem z pełnym widokiem na morze..
Przy zameldowaniu pobrano kwotę z naszej karty kr. i zaprowadzono do pokoju...
Niestety to nie był pokój który zarezerwowaliśmy,nie ma w nim widoku na morze i nie ma w nim w ogóle balkonu na którym tak nam zależało
Otrzymaliśmy pokój w podobnym standardzie a nawet lepszym bo pokój ma dodatkową sypialnie ale brak balkonu,brak widoku....
Interweniowaliśmy na recepcji ale usłyszeliśmy jedynie "przepraszam" mamy pełne obłożenie dlatego otrzymali Państwo pokój z dodatkową sypialnią
Miło ale mimo to nie jesteśmy zadowoleni.Troszkę się poczuliśmy jak w restauracji w której zamiast zamówionego piwa podali by nam droższe wino :/
i kazali je wypić...Droższe więc lepsze :/ Co polecacie zrobić?Booking na @ nie odpowiedział..

Obrazek użytkownika joael
Offline
Ostatnio był(a): 1 tydz 15 g temu
Dołączył: niedziela, Kwiecień 15, 2012 - 15:24
Napisz na customer.care

Napisz na customer.care@booking.com , ja zawsze za niezgodność dostaję zwrot od 10 do 20% wartości rezerwacji

Dodaj komentarz