11 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
gość (anonim)
Obrazek użytkownika Jassiii
Booking zmiana rezerwacji pomocy
<p>W dzisiejszej poczcie znalazłem zmianę rezerwacji którą zrobiłęm dwa dni temu przez Booking. Rezerwacja dotyczy apartamentu na Maderze z oferowanej 10 Euro/dobę nastąpiła zmiana na 40 Euro. Booking tłumaczy to pomyłką właściciela apartamentu. Oczywiście posiadam potwierdzenie rezerwacji mailowe. Czy ktoś miał podobną sytuację z Bookingiem, proszę o poradę czy jest szansa na utrzymanie poprzedniej ceny.</p>
Jassiii (anonim)
Obrazek użytkownika Jassiii
Booking ostatnio się nie bawi

Booking ostatnio się nie bawi. I albo akceptujesz nową cenę albo anulacja. Najwyzej jakąś żnizkę zostaniesz.

 

10 eur to smieszna cena więc niestety nie przejdzie...

Tusk (anonim)
Obrazek użytkownika Jassiii
To jasne że właściciel się

To jasne że właściciel się pomylił. Booking za tą pomyłkę nie zaplaci, więc należy być po prostu uczciwym.  Nie źerować na cudzym błędzie. 

gość (anonim)
Obrazek użytkownika Jassiii
Dziękuję za odpowiedż, nie

Dziękuję za odpowiedż, nie chciałbym żerować na cudzym błędzie , dziwi mnie jednak Twoja odpowiedż bo czytając na tych stronach o kupowaniu biletów różnych linii lotniczych po atrakcyjnych cenach często właśnie po błędach nie spotkałem się z krytyką kupujących i zarzucanie im braku uczciwości. Taka sytuacja jest dla mnie zaskakująca, tak znana firma jak Booking nie bierze pod uwagę , że ktoś może już poniósł koszty np. zakupu biletów, zmiany terminu urlopu itp. Z tego też powodu zwróciłem się z prośbą o pomoc wśród osób doświadczonych w podróżach czy nie spotkały się już z podobnym przypadkiem i jak można tą sprawę załatwić mam na  np. zwrot poniesionych kosztów. Nawiasem mówiąc jeżeli ja się pomylę w pracy to ponoszę tego konsekwencję.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika Jassiii
ostatnio mają beznadziejną

ostatnio mają beznadziejną politykę rozwiązywania takich sytuacji. w dodatku Madera to Portugalia, a pracuję tu od pewnego czasu i absolutnie nie jest normalnym w kulturze portugalskiej przyjęcie odpowiedzialności za błędy... raczej poszukiwanie wytłumaczenia zewnętrznego, które wyjaśni problem. także możesz ich przycisnąć, owszem, ale raczej uzyskasz jakąś zniżkę rzędu 20% niż rzeczywiste przywrócenie rezerwacji.

Gall (anonim)
Obrazek użytkownika Jassiii
Zakup biletów w wyniku

Zakup biletów w wyniku błędnie wystawionej oferty sprzedającego to akurat bardzo zły przykład,  gdyż tego typu bilety lotnicze są bardzo często anulowane, zwłaszcza gdy doszło do sprzedaży znacznej ich ilości tym samym narażenia linii lotniczych na dużą stratę.  W innym przypadku taka pomyłka jest jedynie częścią akcji promocyjnej. Co stanowi zwykle jakiś mili promil kosztów globalnego koncernu.  Tak znana firma jak booking.com nie jest od tego aby dokładać do wakacji. W twoim przypadku jak piszesz nie doszło do anulowania rezerwacji tylko do zmiany ceny więc nie musisz zmieniać terminu urlopu tylko zabierz ze sobą 30 euro więcej lub namiot i jedź na wakacje.  Jeśli tego nie masz to zostań w domu. W domu najtaniej

gość (anonim)
Obrazek użytkownika Jassiii
Dziękuję za poradę, masz

Dziękuję za poradę, masz rację to dla mnie tylko kilkadziesiąt euro więcej, a dla tak znanej firmy jak Booking to aż kilkadziesiąt euro mniej zarobku. Pozdrawiam

Obrazek użytkownika irkolo
Offline
Ostatnio był(a): 13 h 36 min temu
Dołączył: wtorek, Sierpień 24, 2010 - 20:00
Booking jest tylko

Booking jest tylko pośrednikiem.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika Jassiii
Tak zdaję sobie z tego sprawę

Tak zdaję sobie z tego sprawę, ale czy ma to oznaczać, że może nie przestrzegać zobowiązań? Dziękuję za informację.

pagaj (anonim)
Obrazek użytkownika Jassiii
Teraz w;laśnie przerabiam

Teraz w;laśnie przerabiam podobną sytuację. Napisz proszę, czy udało się coś osiągnąć w tej sprawie? Pozdrawiam!

marco0888 (anonim)
Obrazek użytkownika Jassiii
Polecam rezerwację w Booking

Polecam rezerwację w Booking.com ze zniżka 50 PLN. Zarezerwuj już dziś przez podany link i dostaniesz rabat 50 PLN: https://www.booking.com/s/57_6/9b0e7704

Dodaj komentarz

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem, a nie web-robotem i zapobiega wysyłaniu spamu.